Gå til innhold

Den store priest tråden

Anbefalte innlegg

Stemmer det ja, heale i disc og dpse i shadow, men i mer eller mindre samme gear =)Disc dps tror jeg ikke hadde blitt særlig bra nei...

Du får omtrent gear for å logge på om dagen, burde da være null problem å klare å karre til seg litt dps gear med dps stats på i steden for å bruke healing gear til dps.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal såklart få med meg det jeg kan av gear, men jeg skal gå instances med en mage og en warlock (irl venner) og alle embelms blir jo da brukt til healing gear til å begynne med. Så da blir det nok til at jeg må bruke noe av healing gearet mitt til begge deler =)

Lenke til kommentar

Men det er tross alt ca 300 marks eller noe for å få fullt tier 9 healing og alle andre items fra emblems, så det tar jo litt tid å skaffe 600 emblems (til både healing og shadow) så i starten vil jo healing itemene være bedre å dpse med en det som dropper i TOC. En 245 healingring vil nok være bedre en en 200 dps ring, bare det jeg mente =)

Lenke til kommentar

en grei regel er at gear med spirit på er som og buke gear en tier lavere til dps , med tanke på at det somreger er spirit istede for haste eller crit , på en non spirit ting er det somregel haste og crit , eller hit , men det er enkelt og bli hitcaped med velding få items .

Lenke til kommentar
en grei regel er at gear med spirit på er som og buke gear en tier lavere til dps , med tanke på at det somreger er spirit istede for haste eller crit , på en non spirit ting er det somregel haste og crit , eller hit , men det er enkelt og bli hitcaped med velding få items .

Problemet er jo at det også er mye spirit på shadow tier delene da...

Det jeg mente med itemlevel var ganske enkelt at de ringene/necken også vidre som du kjøper for emblems er ganske mye bedre en de som blå som dropper i heroic, selv om de er til "healing" og de blå er til dps... Sier seg litt selv =)

Endret av Orcuz
Lenke til kommentar
Men det er tross alt ca 300 marks eller noe for å få fullt tier 9 healing og alle andre items fra emblems, så det tar jo litt tid å skaffe 600 emblems (til både healing og shadow) så i starten vil jo healing itemene være bedre å dpse med en det som dropper i TOC. En 245 healingring vil nok være bedre en en 200 dps ring, bare det jeg mente =)

Det er feil. En 245 ring vil være så og si like rævva til DPS om du ikke er Hitcappa. Hit er den viktigste DPS-staten frem til du er cappa. Skal du gjøre god DPS, bli hitcappa.

Lenke til kommentar

Ja det vet jeg, og det har vi snakket om tidligere i diskusjonen... For å ta det helt med tesje...

Hvis du er hicappa, du har en blå dps ring også har du en itemlvl 245 epic ring (med masse int og crit, i værste fall litt spirit) da skal jeg nesten garantere deg at den 245 ringen er bedre en den blå 200 ringen... Det var det jeg prøvde å si.

Endret av Orcuz
Lenke til kommentar

Begge priest headene droppet faktisk for meg i Ony 10 forrige uke, og jeg var jo den eneste priesten :) 84 mp5 trinketen (med en dramatisk heftig 2setbonus hvis man har begge) droppet også, men den slacke shammyen jeg heala med ninja den >:

Endret av ironmartin
Lenke til kommentar
Ja det vet jeg, og det har vi snakket om tidligere i diskusjonen... For å ta det helt med tesje...

Hvis du er hicappa, du har en blå dps ring også har du en itemlvl 245 epic ring (med masse int og crit, i værste fall litt spirit) da skal jeg nesten garantere deg at den 245 ringen er bedre en den blå 200 ringen... Det var det jeg prøvde å si.

hjelper ikke å ha 20000 crits når man ikke treffer på spellsa :p hehe, men anyways, i dette tilfellet burde du ta epic ringen, og gemme hit på gearet til du er hitcappet ^^ men hver situasjon er vel forskjellig

Lenke til kommentar

hjelper ikke å ha 20000 crits når man ikke treffer på spellsa :p hehe, men anyways, i dette tilfellet burde du ta epic ringen, og gemme hit på gearet til du er hitcappet ^^ men hver situasjon er vel forskjellig

Hva med å lese hva han skriver?

Hvis du er hitcappa....
Lenke til kommentar
Høyhastighetsbane du liksom..

Jeg vil påstå at man lærer veldig mye om bilens oppførsel ved å kjøre den på en bane, også en høyhastighetsbane.

Jojo, men nå har jeg en merkelig følelse av at denne "juristen" snakker om formel 1-type, 300+ km/t hastigheter. Det tror jeg ikke man skal prøve seg på å legge inn i den generelle trafikkopplæringa.

Trening på bane på hastigheter opp mot og (kanskje) litt over makshastighet på norske veier kan jeg støtte, ja.

Begge priest headene droppet faktisk for meg i Ony 10 forrige uke, og jeg var jo den eneste priesten :) 84 mp5 trinketen (med en dramatisk heftig 2setbonus hvis man har begge) droppet også, men den slacke shammyen jeg heala med ninja den >:

du menter de totalt ubruklige thrinkertne ?

det meste av ony loot er underpair sammenlignet med annet loot , reststans og andre "ubruklige" procks eller summons , jeg plukke opp spelcaster offhanden bare for den ville bli shardet hvist ikke , den har itme lvl 232 men har værre stats en 213 offhanded jeg enda ikke har fått byttet ut ... og sjelettet du kan summone er verd ca 7 dps :p

Lenke til kommentar

Hva med å lese hva han skriver?

Hvis du er hitcappa....

my bad, var nok litt trøtt :p

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...