Gå til innhold

Den store priest tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nå levlet presten min til 68 som disc, og lurer på og specce shadow.

Men lurer på: Hvilken rotasjon bør jeg bruke? Nede tid er ikke noe problem så wanding er utelukket.

Edit:

Orcuz, ville brukt dette speccet: http://www.wowhead.com/?talent#bVcbuhhiRIocbRt0xbZh:Au

Før du får penance ville et holy specc være best, men penance er rett og slett bare utrolig bra. Instance healing går veldig greit, og med spirit tap oomer du ikke så altfor fort.

Noen av dere må vel ha levlet som shadow priest...? Ingen som husker rotasjonen sin?

Endret av Tullemannen
Lenke til kommentar

Får ikke sett på specen før litt senere idag, da wowhead er sperra på jobben, men spirit tap? Den aktiveres jo kun hvis jeg har killing blowet, og det har man vel sjeldent som healer? Dette er snakk om en rein instance healing spec, har dualspec, så levler med shadow...

Hvordan healer man som disc da? Holder shield oppe på alle og bruker penace+flash heal? Glyphen til PWS er vel et must vil jeg tro?

Da jeg levler som shadow starter jeg med Vamperic Touch(tror det den heter, den med 1,5sek casting tid) så tar jeg mindblast, shadow word: pain, også mindflayer jeg til mobben dør.

Endret av Orcuz
Lenke til kommentar

Trodde du mente et specc du kunne levle og heale med, men ta disc uansett. http://www.wowhead.com/?talent#bVcbuhhVRIsfcRtox:Am

PWS glyphen er ikke et must nei. Penance og Flash of Heal glpyhen er mye bedre. ;)

Og det er skjold + penance som er tingen ja. Holy krever mye mer mana krevende enn disc og er bedre til raid heal siden den har mange aoe heals, mens disc er har penance som er en fantastisk single target heal, og det er tanken som vil ta mest dmg.

Lenke til kommentar

som jeg sier over, så er dette noe som kun skal brukes som healer i instance, da jeg har en annen levle/queste spec =)

Men en annen ting:

På lvl 80 har jeg planer om å fungere som både healer og dps, har ingen ide om hva jeg skal prioritere da jeg vil begge deler like mye, så hvilket gear fungerer best (vet ingen ting blir optimalt) til både healing og dps?

Burde jeg med andre ord skaffe dps gear først og bruke det til healing eller skaffe healing gear og bruke det til dps?

Lenke til kommentar

Tror nok det blir den veien for meg også, bare så synd at all den mana regenen er "waste" da du skal dpse.

Men hvilken healingspec er anbefalt til å begynne med på 80? Burde jeg gå for holy eller disc? Tenker da på heroics og noe nax og sånn bare til å begynne med =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...