Orcuz Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg selv tenker litt på å specce noe alla Dette men burde jeg ha med meditation? Og heller bytte ut noen talents i holy? Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Ville valgt noe slikt noe. Lenke til kommentar
Tullemannen Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Har nå levlet presten min til 68 som disc, og lurer på og specce shadow. Men lurer på: Hvilken rotasjon bør jeg bruke? Nede tid er ikke noe problem så wanding er utelukket. Edit: Orcuz, ville brukt dette speccet: http://www.wowhead.com/?talent#bVcbuhhiRIocbRt0xbZh:Au Før du får penance ville et holy specc være best, men penance er rett og slett bare utrolig bra. Instance healing går veldig greit, og med spirit tap oomer du ikke så altfor fort. Noen av dere må vel ha levlet som shadow priest...? Ingen som husker rotasjonen sin? Endret 7. november 2009 av Tullemannen Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Får ikke sett på specen før litt senere idag, da wowhead er sperra på jobben, men spirit tap? Den aktiveres jo kun hvis jeg har killing blowet, og det har man vel sjeldent som healer? Dette er snakk om en rein instance healing spec, har dualspec, så levler med shadow... Hvordan healer man som disc da? Holder shield oppe på alle og bruker penace+flash heal? Glyphen til PWS er vel et must vil jeg tro? Da jeg levler som shadow starter jeg med Vamperic Touch(tror det den heter, den med 1,5sek casting tid) så tar jeg mindblast, shadow word: pain, også mindflayer jeg til mobben dør. Endret 7. november 2009 av Orcuz Lenke til kommentar
Tullemannen Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Trodde du mente et specc du kunne levle og heale med, men ta disc uansett. http://www.wowhead.com/?talent#bVcbuhhVRIsfcRtox:Am PWS glyphen er ikke et must nei. Penance og Flash of Heal glpyhen er mye bedre. Og det er skjold + penance som er tingen ja. Holy krever mye mer mana krevende enn disc og er bedre til raid heal siden den har mange aoe heals, mens disc er har penance som er en fantastisk single target heal, og det er tanken som vil ta mest dmg. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Hmm ser gøy ut med disc, så skal absolutt prøve det i kveld, blir jo først normal instancer opp til 80, så blir det jo mest Heroics og sånn i starten uansett, så er jo en stund jeg skal raide med den =) Takk takk! Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Er ikke shadow overlegent å levle med? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jo. Når du kommer til rundt 65-70, så er det få klasser som er mer effektive i pve enn en shadow priest. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Da man healer som disc, bruker man fremdeles prayer of mending og renew da? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Bruker PoM som disc ja. Ikke så mye renew som holy, men jeg slenger det på MT. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Oki takk, men det betyr at glyph of renew burde byttes med andre ord? Jeg har glyph of penance, og en over anbefalte fash heal glyphen, men har veldig lite mana problemer. Noen tips til en annen glyph som kan være fin da? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Glyphs til disc healer = Penance, Flash Heal og PW:S! Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Da tar jeg nok PW:S, siden jeg ikke sliter med mana, men den healer bare for sånn 500ish da (lvl 71) men den er nok bedre en flash heal da jeg aldri sliter med mana. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Levler du? ta glyph of smite :> Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Min kommentar på glyphs er for end game disc healing. Skal du lvle som disc bør du gå for andre glyphs, eks den som nagina nevner. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 som jeg sier over, så er dette noe som kun skal brukes som healer i instance, da jeg har en annen levle/queste spec =) Men en annen ting: På lvl 80 har jeg planer om å fungere som både healer og dps, har ingen ide om hva jeg skal prioritere da jeg vil begge deler like mye, så hvilket gear fungerer best (vet ingen ting blir optimalt) til både healing og dps? Burde jeg med andre ord skaffe dps gear først og bruke det til healing eller skaffe healing gear og bruke det til dps? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Som healer trenger du ikke hit, som dps må du nå hitcap først, det du trenger mye av uansett er spellpower Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Det vet jeg, men vil det være best å ha healing gear og sette på noen hit items når jeg skal dpse? Eller ha dps gear og heale med det? (med hit og mindre mana regen) ?? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg foretrekker healing, men har hele tiden hatt "dps"-gear i bakhånd, men dette er veldig dårlig i forhold. De aller beste delene bruker jeg på begge speccene. Jeg gjør en meget solid jobb som raid healer i holy, og jeg klarer 2.3k dps på heroic-dukka. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Tror nok det blir den veien for meg også, bare så synd at all den mana regenen er "waste" da du skal dpse. Men hvilken healingspec er anbefalt til å begynne med på 80? Burde jeg gå for holy eller disc? Tenker da på heroics og noe nax og sånn bare til å begynne med =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå