nagina Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 4085 stabilt dps på heroic training dummmy, noe lavt forhold til deres shadow priests? Holdte ca 5min på dummy, brukte shadowfiend 2 ganger, bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Aner ikke hva du har av gear men til sammenligning hadde jeg 3980 med min prest. Har ikke raida ulduar siden april annet enn et halvt ulduar10 run for et par måneder siden. Gearet ser du i linken som ligger i signaturen. Lenke til kommentar
almond Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg gjorde 3200 over 10 min idag. Har ca samme gear som Sink bare 200 mindre haste Det jeg gjør: Alle dots oppe -> Mindblast -> Mindflay x2 -> Mindblast -> osv Hva med dere? Antar at i raid så øker DPS med over 1000, right? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) hadde selv 5800 sist jeg var hos patchwerk, før ToC10/25 men har vært der i ettertid med lavere dps sikkert manglende buffs elns... btw, hvordan klarer du å holde i 10min, var ganske /OOM når jeg fikk shadowfiend nr2 ut Armory: http://armory.wow-europe.com/character-she...amp;n=Gullblast Endret 13. oktober 2009 av nagina Lenke til kommentar
almond Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) hmm.. kom på nå at jeg ikke har shadow pve glyphs, de er fortsatt pvp, antar at glyph of shadow øker dpsen litt. jeg har forresten ett point i veiled shadows(1 min mindre cd på shadowfiend) og går i endel healing gear.. som f.ex sapphiron trinketen med 95crit rating og 900 mana proc. edit: testet nå med glyph of shadow, fikk ikke noe bedre dps. grunnen til at jeg ikke oomer er pga veiled shadows faktisk (1 point der), shadowfiend nr.2 kom opp når jeg var på 1000 manaish ^^ .. det talentet trengs ikke i raids da for der oomer man vel uansett ikke, disperser når man flytter på seg osv. her http://armory.wow-europe.com/character-she...ane&n=Nieta byttet til shadow gearet nå, får se om den oppdateres. gems osv er helt på trynet, sikkert enchants også fordi jeg har brukt det som offspec og bare tatt det i farta. Endret 13. oktober 2009 av Carlba Lenke til kommentar
Sink Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Veiled shadows er en bedre dps upgrade enn inner focus, bare jeg som ikke har specca om pve speccen min siden desember i fjor Lenke til kommentar
kafan Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Noen som vet noe om hvorfor shadowpriest.com er nede ? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Altfor stor pågang pga. de stooore shadowpriest buffsa i neste patch? ;p Lenke til kommentar
kafan Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hehe. Får stikke innom mmo og se om det er noe ferskt nytt der. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 haste på dots , vi kan vell regne det som en stor buff , bare synn jeg ikke har , mye haste Lenke til kommentar
nagina Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Yey, Onyxia10 quest reward ring <3 + ny pers på VoA25 Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hva er det beste speccet for leveling? Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Er dette en bra spec for levling? : http://www.wowhead.com/?talent#bVcbuhoZZGx...zcfqfzAo:hbqzVc Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Shadow. Holy med spirit tap fram til 40 riktignok. Skaffe seg smite glyphen og kjøre på. Lenke til kommentar
frkjea Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg har en ShadowPriest og elsker den! Slik er mitt specc. Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Glyph of Pain Supression? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Nå fikk jeg nesten lyst til å respecce shadow og begynne å samle noen brukandes gear (spiller Holy i Raid, men har ett "solo-questing"/grind Shadowspecc med Vampirec Embrace liggende ). Edit: Noen har har rotation for single targets, samt AoE-packs liggende? Og, er det 289 hit som kreves for Raid? Hva kreves for Heroics? Endret 19. oktober 2009 av JohnRichard Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Edit: Noen har har rotation for single targets, samt AoE-packs liggende? Og, er det 289 hit som kreves for Raid? Hva kreves for Heroics? AoE: Trykk på Mind Sear. Singel target: Vampirit Touch - Mind Blast - Devoring Plage - Mind Flay tick til 5 shadow weavig - Shadow Word: Pain. Etter det holdt ting på cooldown. Clip Mind Flay for Mind Blast. Bruk MFClip så du vet når du bør clippe og samtidig så ser du når du kan caste en ny spell der, slik som i Quartz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå