Mato Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Priest Shadow * Improved Spirit Tap: Mind Flay periodic critical strikes now have a 50% chance to trigger this talent. * Twisted Faith now grants spell power equal to 4/8/12/16/20% of spirit, up from 2/4/6/8/10%. for en Holy priest som bruker for det meste holy gear i shadow er dette supert , har mye spirit på gear så dette blir namnam på dps'en EDIT: legger med hvordan glyps og tallenter jeg kommer til og gå for etter patchen . http://talent.mmo-champion.com/?priest#Q_U...Ci,yJwOR-,10433 Endret 11. september 2009 av Mato Lenke til kommentar
Henning75 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hei, jeg har nylig hentet frem priesten min fra støvet. Respeccet til holy og skulle heale meg igjennom instances i outland frem til 70. Jaja.. så naiv var jeg, det er nesten ingen som kjører instances på serveren min. Så jeg blir tvunget til å søke litt alternativer med tanke på spec, siden det tar evigheter å queste som holy (Det er selvsagt mulig jeg gjør noe feil. Jeg har aldri egentlig likt shadow, og jeg vil gjerne beholde en del healing for å kunne gjøre instances når jeg får grupper. Dualspec er ikke ett alternativ, jeg har rundt regnet 50 gull totalt, og klarer nå akkurat å gå i 0 med repairs og vann. Så, er det noen som har forslag til en spec som gir i allefall ok dps og går greitt å heale i instances med? http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...l&n=Gudveit Link til armory. Ikke heng dere opp i den ene talenten i dicipline, den var en feil. På forhånd takk. Hilsen Henning Lenke til kommentar
probin Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 du kan kanskje ta disciplin. det tar grei skade men også healer utrolig bra Lenke til kommentar
Henning75 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 du kan kanskje ta disciplin. det tar grei skade men også healer utrolig bra Takk for veldig raskt svar, men kunne du tatt deg bryderiet med å linke en spec?, siden jeg har begrensede monetære midler så vil jeg gjerne gjøre det riktig første gangen:) Hilsen Henning Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Gå på Priest delen av wowhead forumet, du finner sikkert forslag til Disc spec der. Lenke til kommentar
probin Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) du kan kanskje ta disciplin. det tar grei skade men også healer utrolig bra Takk for veldig raskt svar, men kunne du tatt deg bryderiet med å linke en spec?, siden jeg har begrensede monetære midler så vil jeg gjerne gjøre det riktig første gangen:) Hilsen Henning jeg spiller bare shadowpriest så kan desverre ikke. når jeg skal være disc healer, finner jeg bare en specc fra en pro priest i en pro guild gjennom armory Endret 22. september 2009 av probin Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 du kan kanskje ta disciplin. det tar grei skade men også healer utrolig bra Takk for veldig raskt svar, men kunne du tatt deg bryderiet med å linke en spec?, siden jeg har begrensede monetære midler så vil jeg gjerne gjøre det riktig første gangen:) Hilsen Henning jeg spiller bare shadowpriest så kan desverre ikke. når jeg skal være disc healer, finner jeg bare en specc fra en pro priest i en pro guild gjennom armory Kjenner til den metoden ja, finn deg en god spiller og "stjel" speccen hans Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Vanskelig å finne en pve dmg spec samtidig som du vil heale. Jeg ville kanskje gått for noe slik som det her. Men hvis du vil heale dungeons osv, kom deg til 80 der det faktisk skjer bittelitt. Utrolig få dungeons som blir gjort mellom 60-79. Gå shadow og lvl fort som fy sier nå jeg. Kanskje du lærer å like shadow og Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Begynner å bli alvorlig lei av at det skal være så vanskelig å få seg et decent manapool. 27k raid buffed nå men er jo faen bare såvidt det holder på HM. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hvis det holder såvidt holder det jo? Er ikke så stress å skaffe seg ~27k raidbuffa manapool heller... Lenke til kommentar
nagina Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Har holy som sec-spec, sitter også ca 27-28k raid buffed, men må si meg at jeg sliter med å bruke opp all mana, men kommer kanskje av situation/raid ja. Kanskje du er vittig bruker av renew? har sett mange bruke det til feil`?, kanskje unødvendig spam av Circle of Healing? jau, masse av slike priests der ute. Mye crit har du, og mp5 while casting unbuffed? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Du kjører vel pure intellect/(mp5) gemming antar jeg? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Om det var meg du pekte så nei, har kanskje 2x 12sp10int gems og en 16int på et item som skal oppgraderes asap, men nå kan jo alle som vil satse på mye intellect ved å equipe 2x intellect trinkets som er rimelig lett å få tak i. Skal kanskje skaffe meg 50 triumph intellect trinket om jeg har ikke noe annet å hente. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...amp;n=Gullblast Fikk ny dagger i går på toc25 med pugs, raid leaderen hadde glemt master looter, men gulla likvel ^^ Sjekk hit, akkurat 289 Lenke til kommentar
Mato Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 har du ikke darnei i raid , jeg gidder ikke over 263 , er somregen en darnei med . Lenke til kommentar
Mato Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 litt feil skrevet http://www.wowwiki.com/Draenei Lenke til kommentar
nagina Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Ally? bah, velger heller mer hit enn å være ally ^^ Lenke til kommentar
wizardos Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 også dør draeneien, eller løper 5 mil out of range, også står du der og irriterer deg over at spells resister! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 kan ikke si jeg merker at jeg får noe serlig miss uten darnei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå