bandreas Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Holder i massevis å bruke spirit+crit gear. Med mindre man har drygt lav raid dps. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Hvordan er mana regen for holy priests nå?Er det verdt å gå etter gear med MP5 eller er det spirit som gjelder? sånn strengt tatt er det spellpower som gjelder , iverfall etter du paserer ca 1000 spirit kan lese litt mere om stats til holy og disc her http://bobturkey.wordpress.com/2009/07/23/...afting-for-3-2/ EDIT : legger med loot rank lista jeg jobber utfra for og finne gearupgrades http://www.lootrank.com/wr.asp?Cla=16&...p;j2=0&j8=0 Endret 24. august 2009 av Mato Lenke til kommentar
nagina Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Jeg gemmer kun spell power og intellect på min gear, spellpower/spirit hvis jeg trenger blue socket. Kombinerer noen items med shadow så har endt med sp og crit gems, dem ser ganske nice ut nå. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Takk for linker! Edit: This is because a fresh level 80 healing priest needs stats in order something like this: MP5 > Intellect > Spirit > SP > Crit > Haste Utrolig merkelig...alle jeg har snakket med, både før og etter patchen sier at MP5 ikke er noe særlig for healing priests.. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Kanskje fordi de fleste du snakker med ikke er FRESH på 80 som det står der? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Hehe, mye mulig det du! Er bare lvl 76 nå. Da går jeg får litt MP5 gear til jeg er full naxx 25 geara hvertfall. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Tier 7 - 8.5 = MP5 som viktigste stat (Ulduar, Raid Damage) Tier 8.5 - 9 = Spellpower som viktigste stat (ToC, Spike Damage) Edit: Anbefaler bobturkey-sine sider. Hvis du tar en sjekk på hans Holy 3.1 og Holy 3.2 Loot Ranks, ser du at det uansett ikke er store forskjeller. Endret 26. august 2009 av JohnRichard Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Kan ikke si meg enig i at mp5 er viktigste stat i Naxx til og med Ulduar. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Dette gjelder Holy Priest, Intellect er vel viktigere for Disc. Dette er ikke fasiten, jeg bare mener jeg fikk god nok dokumentasjon hos bobturkey til å bruke hans theorycrafting Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Må bare si ut ifra egen erfaring at man ikke har mange mp5 items å velge imellom, mens spirit derimot har man mer enn nok av. Holder i massevis med spiritgear man får plukket opp. Men uansett vil man jo ende opp med en blanding av spirit og mp5 gear, med mindre man får prioritet på all loot som evt skulle droppe og dermed kan velge å vrake Lenke til kommentar
almond Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Har dwarf(og draenei?) priest fortsatt den incap. abilitien? husker ikke hva den heter. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Ble ikke alle priest racials fjernet for et par patcher siden? edit: joda, bortevekk. http://www.worldofmatticus.com/2008/09/15/...acials-removed/ Endret 3. september 2009 av Ocularis Lenke til kommentar
nagina Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Noen fått seg 4set til shadow (t9)? Ser egentlig fram å bruke 2xt8 og 2xt9, for nu... tar tid å få 4set ^^ Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Tips til major glyphs som holy priest? Bruker nå glyph of Flash Heal, Renew og CoH. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 da de som påvirker spels du bruker hvist du bruker Garding spirit mye er det et nust og glyphe den Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Prayer of healing har vel eg glypha i stedet for Renew. Blir vel smak og behag. Eg er primært raidhealer når eg healer på prest. Men har fått meg et tre no eg stort sett healer med i stedet. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 føler at den hoten blir for det meste overhealing , men imp renew = win for meg ivertfall , nå er renew min mest brukte spell og da Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 føler at den hoten blir for det meste overhealing , men imp renew = win for meg ivertfall , nå er renew min mest brukte spell og da Bruker også Renew mye. Kaster alltid renew på tanken/tankene selv om jeg raidhealer. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Kjører Renew, PoH og CoH glyphs. Som skrevet før meg, slenger ut Renew's på folk som jeg vet tar skade i hytt og pine selv om jeg raidhealer. CoH kunne blitt byttet ut med Flash Heal glyph for å bruke mindre mana for å bygge opp 3x. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 * Reign of the Dead / Reign of the Unliving now only procs from non-periodic spell critical strike. * Reign of the Dead / Reign of the Unliving now only procs from non-periodic spell critical strike. Kjedelig for shadowpriests agitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå