almond Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Ny season om et par uker, så vent på den. Oppgraderer vanligvis alt pvp gearet da. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Nå levler jeg i bg, så jeg kommer til å få mye med honor points med tiden Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 tja du capper jo på 75k og det er ikke så altfor langt du kommer med bare det da , men det hjelper jo på Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Nei nei, men er det ingen ting jeg kan kjøpe så jeg slipper å sitte med 75k honor og kan forsatt få en del honor til siden jeg levler i bg. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 S7 kommer visst 25 August, så da kan du jo beregne hva du får til. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Er vel S6 som avsluttes 25. august. Da kommer sikkert S7 en uke etterpå. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 We are currently planning to end Arena Season 6 as early as August 25. At that point we will go through our normal process to determine who is eligible for the end-of-season rewards. This process should take approximately one week. It's very important for players who feel that they may be eligible for the arena-specific titles and/or Furious Gladiator’s Frostwyrm to refrain from transferring their character to another realm until after Arena Season 6 ends. The following Arena Season will not begin for at least one week after the current season ends. During this time between seasons, all rated matches will be turned off and only skirmishes will be available. When Arena Season 7 begins, all team ratings, personal rating, and arena points will be wiped, but matchmaking rating and honor points will remain. Ja klart, min feil :> Lenke til kommentar
almond Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Honor capper på 75k ja, men er du smart leverer du ikke inn marks heller. Mener å huske man får ca 30k honor av å levere inn det questet hvor du leverer inne alle marks for honor hvis du har 100 marks. Vet ikke om dette er endret. På den måten er du cappa på ~105k honor ^^ Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Questet gir vel i overkant av 1400 honor nå, men krever til gjengjeld alle de seks forskjellige. 100*1400 er jo 140k, men tror Silo bare gikk AV, ettersom h*n levler, og da får man jo uansett ikke gjort questet. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 bare av ja. Det som gir mest xp Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Kjøp deg et par epic gems? 10k stykket, fin måte å holde seg under cappen Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hateful Gladiator's er det t8? Siden det er det eneste jeg kan kjøpe enda av gear. Lenke til kommentar
almond Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Nei, det er gammelt pvp gear. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Såh, hvor får man kjøpt t8? Vil se på det Lenke til kommentar
almond Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Spør en guard i dalaran eller last ned en addon som f.eks. atlasloot. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Flott at spellpower har såpass lite å si da. Så hva velger man framfor spell power? (etter hit selvsagt) Lenke til kommentar
SkyFish Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Flott at spellpower har såpass lite å si da. Så hva velger man framfor spell power? (etter hit selvsagt) Tror han mente for healer, for dps priest er spellpower det beste man kan gemme og enchante. Hit burde du få nok av fra gearet og crit er kult, men ikke bra nok stat til å gemme etter. For en healer er det også ok med spellpower, men det er så mye annet som spiller inn også, hjelper ikke å heale som en gud om du går tom for mana etter 1minutt i combat Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Går du tom for mana som prest etter en fight er man ganske håpløs. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Siden daggeren jeg linket til har +hit så regnet med med de fleste skjønnte vi snakket om Shadow :> Og da er Spellpower det klart beste du kan gå for. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Hvordan er mana regen for holy priests nå? Er det verdt å gå etter gear med MP5 eller er det spirit som gjelder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå