Gå til innhold

Den store priest tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dinga 80 på priesten min for ikke så lenge siden, og har i dag fått tilbud om å henge meg på, når guilden skal kjøre Naxx10

Det jeg lurer på er om noen gidder å sjekke ut Armoryet mitt og vurdere om jeg er klar til å heale Naxx smile.gif

Eventuelt hvor mye mana/hp/SP jeg trenger

Cheers ^^

Lenke til kommentar
Dinga 80 på priesten min for ikke så lenge siden, og har i dag fått tilbud om å henge meg på, når guilden skal kjøre Naxx10

Det jeg lurer på er om noen gidder å sjekke ut Armoryet mitt og vurdere om jeg er klar til å heale Naxx smile.gif

Eventuelt hvor mye mana/hp/SP jeg trenger

Cheers ^^

Manaen din er grei, mp5 kunne vært en del bedre, også forbedringspotensial på SP, men du skal fint kunne gå naxx10 med 3 healers :) Tar nok ikke så alt for lang tid før du får bra nok gear til å gå naxx10 med 2 healers heller, kan jo få litt fint emblem gear nå, og du får mange emblems på naxx runs ^^

Lenke til kommentar
Nice :) Den droppa for oss også. Gratulere. Syns om vanskligheten på nye raidet? Var hektisk å heale, men ikke akkurat vanskelig imo.

Gleder meg til å teste den nye som kommer imorra.

25man var latterlig enkel, tok den på første forsøk uten at de fleste skjønnte hva som skulle skje. 10man brukte vi en 6-7 forsøk på.

Lenke til kommentar
Nice :) Den droppa for oss også. Gratulere. Syns om vanskligheten på nye raidet? Var hektisk å heale, men ikke akkurat vanskelig imo.

Gleder meg til å teste den nye som kommer imorra.

25man var latterlig enkel, tok den på første forsøk uten at de fleste skjønnte hva som skulle skje. 10man brukte vi en 6-7 forsøk på.

Var samme her, ble ganske overraska. 10man gikk skeis siden ingen visste vi skulle springe vekk fra en gorilla som springer i 100 mot deg (hvem skulle jo trodd det var lurt? :D) Men etter det gikk det fint.

Men klager ikke ennå, første bossen bør jo ikke være så vanskelig og det er jo heroic delen av 25man som blir interessant :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...