John Keats Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Er jo ikke noe bra changes det der.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) det hjelper på , men du trenger fortsatt hevy med poeng fra disc EDIT: Lekte meg litt http://talent.mmo-champion.com/?priest=&version=10192 ikke sikkert det er brukende men Endret 5. august 2009 av Mato Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Priest er helt forfærdelig å levle frem til Mind Flay. Minner meg om Druid 1-6 tida før de skrudde ned mana bruken for wrath. Lenke til kommentar
Sirillion Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Priest er helt forfærdelig å levle frem til Mind Flay. Minner meg om Druid 1-6 tida før de skrudde ned mana bruken for wrath. Levle til 5, skaff deg en http://www.wowhead.com/?item=11287, levle så til 13 og skaff deg en http://www.wowhead.com/?item=11288 Bruk SW:Pain + Wand så går det så det suser frem til Mind Flay Lenke til kommentar
probin Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg spiller faktisk med Pve gear i bg. det fungerer faktisk bedre enn forventet... dreper masse. har jeg med meg en healer, skal det faktisk litt til for å drepe meg. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg fant ut fort at jeg skulle bruke en god wand ja, men det skal bli skikkelig godt når jeg blir ekte shadow priest. Lenke til kommentar
probin Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Hva er en ekte shadowpriest? en med bra gear og sånn du mener? Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Han mener vel når du blir lvl40 og kan specce shadowform. Lenke til kommentar
Creaxz Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Dinga 80 på priesten min for ikke så lenge siden, og har i dag fått tilbud om å henge meg på, når guilden skal kjøre Naxx10 Det jeg lurer på er om noen gidder å sjekke ut Armoryet mitt og vurdere om jeg er klar til å heale Naxx smile.gif Eventuelt hvor mye mana/hp/SP jeg trenger Cheers ^^ Lenke til kommentar
Tryllekunst Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 då må du nesten linke armoryprofilen din Lenke til kommentar
Creaxz Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Oops Bare copy og pasta fra den andre posten min Armory: Elethian Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Som sagt går det med 3 healers. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Nå smiler jeg for et helt år. Drepte Icehowl og fikk meg http://www.wowhead.com/?item=47261 Oppe i 2607 spellpower med kun Inner Fire. Lenke til kommentar
SkyFish Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Nice Den droppa for oss også. Gratulere. Syns om vanskligheten på nye raidet? Var hektisk å heale, men ikke akkurat vanskelig imo. Gleder meg til å teste den nye som kommer imorra. Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Dinga 80 på priesten min for ikke så lenge siden, og har i dag fått tilbud om å henge meg på, når guilden skal kjøre Naxx10 Det jeg lurer på er om noen gidder å sjekke ut Armoryet mitt og vurdere om jeg er klar til å heale Naxx smile.gif Eventuelt hvor mye mana/hp/SP jeg trenger Cheers ^^ Manaen din er grei, mp5 kunne vært en del bedre, også forbedringspotensial på SP, men du skal fint kunne gå naxx10 med 3 healers Tar nok ikke så alt for lang tid før du får bra nok gear til å gå naxx10 med 2 healers heller, kan jo få litt fint emblem gear nå, og du får mange emblems på naxx runs ^^ Lenke til kommentar
nagina Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Nå smiler jeg for et helt år. Drepte Icehowl og fikk meg http://www.wowhead.com/?item=47261 Oppe i 2607 spellpower med kun Inner Fire. 2716 her, uten den der og med staff (550sp). Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Flott at spellpower har såpass lite å si da. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Nice Den droppa for oss også. Gratulere. Syns om vanskligheten på nye raidet? Var hektisk å heale, men ikke akkurat vanskelig imo. Gleder meg til å teste den nye som kommer imorra. 25man var latterlig enkel, tok den på første forsøk uten at de fleste skjønnte hva som skulle skje. 10man brukte vi en 6-7 forsøk på. Lenke til kommentar
SkyFish Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Nice Den droppa for oss også. Gratulere. Syns om vanskligheten på nye raidet? Var hektisk å heale, men ikke akkurat vanskelig imo. Gleder meg til å teste den nye som kommer imorra. 25man var latterlig enkel, tok den på første forsøk uten at de fleste skjønnte hva som skulle skje. 10man brukte vi en 6-7 forsøk på. Var samme her, ble ganske overraska. 10man gikk skeis siden ingen visste vi skulle springe vekk fra en gorilla som springer i 100 mot deg (hvem skulle jo trodd det var lurt? ) Men etter det gikk det fint. Men klager ikke ennå, første bossen bør jo ikke være så vanskelig og det er jo heroic delen av 25man som blir interessant Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Hei, har 75k honor. Og skal starte å kjøpe gear, hvilket gear skal jeg kjøpe? Skal være disc priest i arena.(tenker nå ikke det gearet som krever rating, men det du får kjøpt i hall of legends bare for honor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå