Gakks Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 1. Har du link til den presten? Har bare sett paladins som har gemma intellect til nå. Og 25k er den største poolen jeg har sett. Jeg gemmer 8 spirit 8 intellect gems i høy grad, pga. regen fra replenishment. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Shadow søppel? Neh... Mage er vel eneste som virkelig kalrer å out-dps shadow nå for tiden, eller så har vi nubb locks Her er armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...ul&n=Thomaz Endret 17. mai 2009 av nagina Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Noen som har lucka med trinket drops hvertfall -.- Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Noen som har lucka med trinket drops hvertfall -.- Idd...speler med en holypala som bikker 40k manapool når trinketen tikker inn (dette er 25m raidbuffa såklart)...ligner jo ikkje grisen =) (Og han har ikkje den ulduartrinketen enda engang ^^) Lenke til kommentar
Sink Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Lekte meg litt i arena i går, utrolig moro å pvpe litt igjen, noe jeg ikke har gjort siden før wotlk release. Pvpgearet er ikke helt topp ennå, 425 resilience så er litt squishy. En ting jeg ikke skjønner noe av er MMR, med 0 personal rating og ikke spillt noe arena siden tbc så hadde jeg matchmakingrating på 1600+, teammaten min hadde også lavere personal rating enn MMR, og han har ikke spillt i andre teams denne sesongen :s Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 MMR henger igjen fra foregående sesonger. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 MMR henger igjen fra foregående sesonger. Forklarer en del, fra tbc også? Selv spillte jeg jo ikke i s6 men deathknighten jeg spiller med var vel oppe i 2k i s6. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Hvis deathknighten var på 2k MMR vil dere spille på den slik jeg har forstått det Lenke til kommentar
nagina Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Ahh, endelig 4 set bonus på shadow gear <3 2309 spell power unbuffed, 2491 spell power /m inner fire + spirit buff. Begynner å lukte king of the DPS ^^ Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Gratulerer med den. 4set bonusen er jo bare über med store bokstaver. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 beste leveling specc for priests nå? leser noen steder at holy er best, mens andre steder er det shadow. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Shadow har alltid vært best. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Noen forslag til en low lvl shadow spec? Evt. link til noe tidligere i tråden? Skal gjøre en liten innsats og levle priesten min nå, har liksom aldri kommet noe særlig igang med henne Hvis noen har tips til rotation osv er jeg glad for det, ellers skal jeg google litt nå for å se om jeg kan finne ut av hva som lønner seg. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 http://www.wowhead.com/?talent#bZZGxfMorzcro Ville sjøl gått ca sånn til shadowform. Improved MB er ikkje et sabla must egentlig i starten. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Meh ville gått Holy fram til Shadowform om jeg skulle levle på nytt. Holy med Spirit Tap går skjeldent tom for mana og gjør nok dps til at du dreper fort. Syntes det ble til å gå litt fort tom når jeg var shadow før dette. http://www.wowhead.com/?talent#bZMxthbbVZG Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) http://talent.mmo-champion.com/?priest=000...p;version=10026 Er det en bra spec? levler med en gruppe med 2 palas, jeg gjør ikke dps at ALL!. Så jeg trenger bare healing spec. Trenger jeg lightwell btw? Endret 27. juni 2009 av Silo Lenke til kommentar
nagina Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 bare hold deg unna lightwell, blir bare mobb-offer ved å bruke det Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Hehe, såpass ja. Så denne: http://www.wowarmory.com/talent-calc.xml?c...000000000000000 og bare bruke de poengene som kommer på Empowered healing ? Lenke til kommentar
Penance Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Hehe, såpass ja. Så denne: http://www.wowarmory.com/talent-calc.xml?c...000000000000000 og bare bruke de poengene som kommer på Empowered healing ? Jeg synes lightwell suger, så ville ikke tatt den, nei. Ellers ser jo den builden grei ut, men jeg ville kanskje droppa improved renew, eller i alle fall ikke tatt empowered renew lengre ut. Ville også droppa holy reach og heller fått med desperate prayer. Ville senere fått med det meste utenom de nevnte og body and soul. Men hvorfor har du ikke specca noe i disc-treet? Det har mye snacks som er gull verdt som holy! Edit; huff, da, fikk ikke med meg at denne tråden var så gammel. Den fikk nå en bump i alle fall da! Endret 16. juli 2009 av Penance Lenke til kommentar
Mato Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 humm har tenkt litt på dette , som shadow er det jo rimelig lette og velge gear oppgrades , men holy da er det jo noe helt annet , jeg har brukt lootrank og dwarfpriest.com sitt vekts system , men jeg er usikker på om dette er det rette for og finne best in slot items . og siden man har begrenset tid når man looter er det jo greit og ha en liste over loot man vill ha , er det noen her som har loot lister ? der jeg raider for tiden har du mere en ca 6 sek fra loot anunse til ms roll closer og da bør man jo vite før det om man vill ha det eller ikke . hvilke vekting på stats eller loot rank er det andre holyprieste bruker ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå