Gå til innhold

Den store priest tråden

Anbefalte innlegg

1. Har du link til den presten? Har bare sett paladins som har gemma intellect til nå. Og 25k er den største poolen jeg har sett.

Jeg gemmer 8 spirit 8 intellect gems i høy grad, pga. regen fra replenishment.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lekte meg litt i arena i går, utrolig moro å pvpe litt igjen, noe jeg ikke har gjort siden før wotlk release. Pvpgearet er ikke helt topp ennå, 425 resilience så er litt squishy. En ting jeg ikke skjønner noe av er MMR, med 0 personal rating og ikke spillt noe arena siden tbc så hadde jeg matchmakingrating på 1600+, teammaten min hadde også lavere personal rating enn MMR, og han har ikke spillt i andre teams denne sesongen :s

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Noen forslag til en low lvl shadow spec? Evt. link til noe tidligere i tråden? Skal gjøre en liten innsats og levle priesten min nå, har liksom aldri kommet noe særlig igang med henne :p

Hvis noen har tips til rotation osv er jeg glad for det, ellers skal jeg google litt nå for å se om jeg kan finne ut av hva som lønner seg.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Hehe, såpass ja. Så denne: http://www.wowarmory.com/talent-calc.xml?c...000000000000000 og bare bruke de poengene som kommer på Empowered healing ?

Jeg synes lightwell suger, så ville ikke tatt den, nei. :p Ellers ser jo den builden grei ut, men jeg ville kanskje droppa improved renew, eller i alle fall ikke tatt empowered renew lengre ut. Ville også droppa holy reach og heller fått med desperate prayer. Ville senere fått med det meste utenom de nevnte og body and soul. Men hvorfor har du ikke specca noe i disc-treet? Det har mye snacks som er gull verdt som holy! :)

Edit; huff, da, fikk ikke med meg at denne tråden var så gammel. :( Den fikk nå en bump i alle fall da!

Endret av Penance
Lenke til kommentar

humm har tenkt litt på dette , som shadow er det jo rimelig lette og velge gear oppgrades , men holy da er det jo noe helt annet , jeg har brukt lootrank og dwarfpriest.com sitt vekts system , men jeg er usikker på om dette er det rette for og finne best in slot items .

og siden man har begrenset tid når man looter er det jo greit og ha en liste over loot man vill ha , er det noen her som har loot lister ?

der jeg raider for tiden har du mere en ca 6 sek fra loot anunse til ms roll closer og da bør man jo vite før det om man vill ha det eller ikke .

hvilke vekting på stats eller loot rank er det andre holyprieste bruker ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...