Mato Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Tror du vil ha Twisted Faith, som er bedre enn å få 4% mer dmg/healing fra Focused Power. må jo huske på 15% mere int og da , som er mere crit Glem det speccet er mye vits og poste et innlegg når det ikke har noe innholdt , hvorfår skal jeg glemme det ?? Lenke til kommentar
almond Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Tror du vil ha Twisted Faith, som er bedre enn å få 4% mer dmg/healing fra Focused Power. må jo huske på 15% mere int og da , som er mere crit Glem det speccet er mye vits og poste et innlegg når det ikke har noe innholdt , hvorfår skal jeg glemme det ?? Er jo artig å eksperimentere men tviler på at dette speccet funker til PvP eller PvE. Antar at du har prøvd deg på et alternativt PvE spec men hva med Twisted Faith og (imp.)Spirit Tap? Kanskje Dispersion, imp. Shadowform. Lenke til kommentar
Tryllekunst Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hvordan gjøre bedre dps? Jeg føler jeg har ganske så ok gear, men er ikke helt fornøyd med min dps. 2900-3100 på dummys og 4000+ i raid Hvor mye burde jeg klare med mitt gear? http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...p;n=Tryllekunst Dette er spellprioriteringen jeg prøver å følge: After you have gotten all your dots on the boss, play as follows: 1 Refresh VT as priority number 1 2 Refresh Devouring Plague as priority number 2 3 Mindblast if 1 and 2 are done 4 Mindflay is 1, 2 are done and Mindblast is on cool-down 5 Shadow Word Death iff you need to refresh a dot in ~2 seconds and mindblast is on cooldown. Shadow Word Death is almost never worth using except when opening, since it causes two shadow vulnerabilities when building up your stack Er det best å klippe mindflay for å kaste mind blast? Noen som har noen tips til å bli bedre? (Bruker Quarts og classtimer) Lenke til kommentar
nagina Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Er ikke det ganske normal DPS for deg? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Tror du vil ha Twisted Faith, som er bedre enn å få 4% mer dmg/healing fra Focused Power. må jo huske på 15% mere int og da , som er mere crit Glem det speccet er mye vits og poste et innlegg når det ikke har noe innholdt , hvorfår skal jeg glemme det ?? I følge WoWWiki tilsvarer ~166 int 1% crit. La oss si at du med godt gear kan få 1000 intellect. Med Mental Strength blir dette 1150, altså en økning på 150 int. 150/166 = ~0,9% crit. En 10% økning på MB of MF er nok bedre enn 4% økning av all damage og litt crit. Endret 21. april 2009 av henrik_s Lenke til kommentar
eXa Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Tror du vil ha Twisted Faith, som er bedre enn å få 4% mer dmg/healing fra Focused Power. må jo huske på 15% mere int og da , som er mere crit Glem det speccet er mye vits og poste et innlegg når det ikke har noe innholdt , hvorfår skal jeg glemme det ?? Du undervurderer twisted faith og imp spirit tap. talents Dispersion er og ganske bra, bruk den når du havener i Ignis sin pot, eller kologarn griper deg osv. Med pot, dispersion, fiend og int buff så klarte jeg 12 og ett halvt min med konstant full dps på dummy Lenke til kommentar
Sink Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Dispersion hadde jeg rett og slett ikke klart meg uten, blitt altfor vandt med å ha den der, fantastisk på trash og på flere bossfights Gikk faktisk ganske raskt etter 3.0 patchen fra å "hate" spellen til å mene den var konge til raids. Endret 21. april 2009 av Sink Lenke til kommentar
lassejl Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Mimiron går nesten ikke uten dispersion, manaen strekker ikke til. Pluss du kan detonere masse miner med den Lenke til kommentar
Sink Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Høh, har jo god tid mellom fasene til å regene mana der da igrunn. Lenke til kommentar
Proxer Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Vi dreiv og Testa ut Mimiron 25man idag. utrolig Fet fight, Krever Masse healing i Phase 2 ihvertfall. og phase 4 for den saks skyld. Synd det blir litt ensformig og spamme POH og GH på tank når Debuffen slår til. Men morro fight er det ihvertfall. Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 mye dps gjør folket på dummies? sho er off speccen min, så jeg har ikke fått øvd så mye på rotations osv, men gjør 2,8k på dummies. Noen som bruker noen dons for å følge med på spellsa? CD etc Lenke til kommentar
wizardos Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Dotimer, classtimer, forte priest. 3 fine addons som funker fint til å se dotsa dine med. dotimer har også en innebygd cd timer. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Shadow set bonus til tier8 frister så jævlig, tror jeg skal ta en prat med guild leader om å skifte til shadow. Sist jeg sjekket så gjorde jeg 3k dps, off-spec gear tho. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) off, feil tråd.. :| Endret 24. april 2009 av Sink Lenke til kommentar
eXa Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 4set bonusen er nice ja. blir litt endringer på min "rotasjon" med den. Antagelig blir det en 1,5s cd + 2x MF mellom hver MB med den Lenke til kommentar
nagina Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Det får tiden vise, fikk Elemental Focus Stone igår uten å rolle for den (108 hit + equip) ^^ Lenke til kommentar
FireLion Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 hvilken av deadly backene er best for disc i pvp? ser mange av de beste disc prestene har back med hit, jeg skjønner ikke helt hvorfor, også lurer jeg på hvilken enchant jeg skal ha på backen, ser de fleste har 35 spell penetration, men vet heller ikke helt hva den hjelper for en healer. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 hvilken av deadly backene er best for disc i pvp? ser mange av de beste disc prestene har back med hit, jeg skjønner ikke helt hvorfor, også lurer jeg på hvilken enchant jeg skal ha på backen, ser de fleste har 35 spell penetration, men vet heller ikke helt hva den hjelper for en healer. Grunnen til at pvp priests vil ha hitcap er fordi priest setups er offansive setups, kjedelig med resist på dispel, fear og dmg spells når dere har muligheten til å kjøre cc-chain for å få ned en motstander. Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Sleit veldig med det der før eg begynte å bruke hit i arena. Misser fear går heile planen i dass liksom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Har nettopp begynt å levle opp en Belf priest nå, men jeg er veldig usikker på hvordan jeg skal specce den for levling. Noen mener at shadow er best mens andre mener at Holy/disc er bedre. Noen av dere som har noen innspill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå