Gå til innhold

Den store priest tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
PVE Disc and PVP Disc are two different specs.

Tja, du kan allikevel lage deg ein god disc specc som fungerer i begge settingene.

Er faktisk ikkje så stor forskjell.

57.14 gir deg og desperate prayer og alt du trenger i Disc treet.

(no meiner eg både pre 3.1 og i ettertid)

hvorfår ingå komprimiss når mann ikke trenger

Lenke til kommentar
Vær shadow ihvertfall frem til level 77+ hvor du heller kan specce holy og gå i instancer de siste tre levlene hvis du ønsker. På level 37 tror jeg at jeg ville gått for noe slikt.

Det der er lvl 47 ;) På lvl 37 har man kun 27 talentpoeng, da man får sitt første på lvl 10. Men for all del, sett alt i shadow hele veien!

Lenke til kommentar
PVE Disc and PVP Disc are two different specs.

Tja, du kan allikevel lage deg ein god disc specc som fungerer i begge settingene.

Er faktisk ikkje så stor forskjell.

57.14 gir deg og desperate prayer og alt du trenger i Disc treet.

(no meiner eg både pre 3.1 og i ettertid)

hvorfår ingå komprimiss når mann ikke trenger

Om man hovedsaklig spiller Shadow PvE, og vil ha en spec nr. to som er grei til både pve og pvp-healing, så er det greit å gjøre et par kompromiser imo. :)

Lenke til kommentar

Ganske forståelig at Prayer of healing ble endret til hvilke som helst party kan heales, sykt til aoe dmg folk tar i ulduar, ender jo neste å spamme PoH i enkelte tilfeller :/

Ny healing style, spam 3x flash heal så har 3 stack av Serendipity, så vente til det grusommee AOE raid damage kommer, er bare herlig hvor fort PoH og GH kastes =)

Mulig man satser på Glyph of Prayer of Healing nå, virker som veldig sental skill i raids.

Fått 2 items fra ulduar så langt:

http://www.wowhead.com/?item=45113 (ring - ulduar25)

http://www.wowhead.com/?item=45292 (trinket - ulduar10)

Lenke til kommentar

Drit PC, kan ikke redigere, ser ikke knappen :/

Har dere merket en bug? tror jeg oppdaget 1 nu nettopp, sitter og ser på holy treet, så ser man på "holy concentration", der står det nemlig ikke noe om at den procced på CoH, noe som skjedde igår når jeg skulle vise hvor imba holy conc er på priest, og nå ser jeg at den ikke står under det talent :/

Kanskje noe ikke er oppdatert på talent calculator eller så har jeg drømt.

Lenke til kommentar

Noen som er snille og kan linke to talent specc til meg? En disc og en holy. Er lvl 77, driver og tar en dungeon for dagen eller to for gøy.

Hadde en 14/57 specc som nå er ødelagt, som fokuserte mest på mana regen osv.

Lenke til kommentar
Ny healing style, spam 3x flash heal så har 3 stack av Serendipity, så vente til det grusommee AOE raid damage kommer, er bare herlig hvor fort PoH og GH kastes =)

Enig, er også godt fornøyd med at den orginale Serendipity ble nerfet, da det faktisk lønnet seg å overheale.

Selv om jeg ikke raider enda med priesten er det lett å legge merke til hvor digg det er å caste 3 flash heals, så fulgt opp av en 0.1 sek tregere greater heal.

Fint at det blir litt mer balansert og at mp5 er nerfet, skal ikke være for lett å heale, som det etter min mening var.

Lenke til kommentar
Nei. Prøv ulduar.

Kan jeg få lov til og spørre hvilken ulduar er det du snakker om egentlig ? Ulduar er utrolig lett og heal i som Priest. Riktig specc/glyphs og gear og det rett og slett 0 stress og heale i ulduar. Selvfølgelig er det altid vansklig og heal om man spiller med retards som ikke vet at og flytte seg fra glowing shit på bakken er en god ting, men ser man bort ifra det er det piss enkelt. FHx3POH eller GH Renew og POM. har lagt merke til at blizzard har vært så snille med oss priest og gi oss litt flere jobbs. som og bruke wings etc morro med litt mere og tenke på en og bare spamme heals.

Lenke til kommentar
Joined pug malygos10 for halv time siden, healed til jeg sto alene med noen folk (sucky group) men tok screenshot over healing done.

Vi hadde 2 priests og 1 shammy, vil bare vise fram skill use mellom meg og andre priest'n:

prghph.th.jpg

Jau, greater heal > flash heal

Er ikke du utenfor obsidian sanctum der da ? altså Sartharion?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...