Gå til innhold

Den store priest tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva tror dere om dette som build når patchen kommer , for healing

http://talent.mmo-champion.com/?priest=050...mp;version=9704

 

og for pvp

http://talent.mmo-champion.com/?priest=550...mp;version=9704

 

Er en stor feil i PVE buildet ditt, du vil jo ha Serendipity!

Raider du? isåfall er imp. PW:S ubrukelig hvis dere har en Discipline Priest(noe de fleste har for dagen), ettersom han får mye større benefit fra å caste det enn deg og du ødelegger bare hvis du gjør det.

 

Mental Agility er et bra talent men jeg ser ingen vei du kan få dette som Holy.

I disse dager bør du ikke ha manaproblemer heller, så sett points fra imp. PWS og MA til Serendipity, SoL og Inner Focus(eller Desperate Prayer).

 

Det er mye diskusjon rundt 3.1 PvP builds men ser noen feil du burde rette opp.

Du vil ha 5/5 Borrowed Time, mest sannsynlig Inner Focus, Meditation og Silent Resolve.

Penance glyph + Aspiration er også digg. Foreslår å ta points ut av Reflective Shield, Searing Light og kanskje Twin Disciplines. Dette speccet virker veldig offensivt noe som fungerer best i 2v2. Det skal litt til for å lykkes denne veien og du bør ha en partner som kan pumpe ut dmg.

 

er til 2v2 arena jeg planlegger det buildet , dps partner no problem ;) , inner focus liker jeg ikke , glemmer og bruke det heletiden ( gjør det med det meste som har lang cd ) eller ender opp med og spare de til " jeg trenger de " som aldri kommer ^^

 

renger med det kommer til og trenge noe øvelse til og mester pvp arena , men noe må man gjøre når man ikke raider og hater å queste :p

Lenke til kommentar

Likevel bedre overall enn "Focused Power", siden de har så mange priests, hvorfor ikke fylle holy treet mer, er jo mange fine talents å velge mellom.

 

Test if faith > Focused Power

Holy conc > Focused Power

 

Og kanskje specce helt ned i holy treet siden du påstår dere har 2-3 disc allerede.

Lenke til kommentar

Pve specced ville jeg personling droppa 1 point fra inspiration og satt på improved renew.

 

Pvp speccet var heller dårlig synes jeg, MÅ nesten ha divine fury i pvp for greater heals og raskere holy fire, ville også skippet Blessed recovery og holy crit om maxet improved renew. Bør også ha 2 talents i improved mana burn. Ellers så er det vel greit.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Blir nok en eller annen healing specc som nummer to. Noen som har noen synspunkter på å kombinere pve healing og pvp/arena i en specc?

 

Er selv helt blank på Wotlk specs utenom shadow, da jeg knapt har spillt etter jeg dinga 80.

 

Visst du vil ha PvE og PvP Healing i ein specc så går du Disc.

 

 

Sjølv har eg vore Disc stort sett heile Wotlk og no blir dei endelig buffa i 3.1 så kjem til å fortsette med det. Herlig å kunne bidra med damage migitation som ingen andre kan. Så om du ikkje har noko imot å vera på bunn i healing meters så er det nice.

Lenke til kommentar
Blir nok en eller annen healing specc som nummer to. Noen som har noen synspunkter på å kombinere pve healing og pvp/arena i en specc?

 

Er selv helt blank på Wotlk specs utenom shadow, da jeg knapt har spillt etter jeg dinga 80.

 

Visst du vil ha PvE og PvP Healing i ein specc så går du Disc.

 

 

 

QFT.

Lenke til kommentar
PVE Disc and PVP Disc are two different specs.

 

Tja, du kan allikevel lage deg ein god disc specc som fungerer i begge settingene.

Er faktisk ikkje så stor forskjell.

57.14 gir deg og desperate prayer og alt du trenger i Disc treet.

(no meiner eg både pre 3.1 og i ettertid)

Lenke til kommentar

Heisann dere :D

 

Jeg er det man kan kalle master noob i wow akkuratt nå :p Jeg har en mage level 44 men som jeg hadde levla på feil server, og derfor bestemte jeg meg for å lage en priest på den serveren kompisene mine spilte på :)

 

Nå er den bare level 37 da, men noen tips og hint om hvordan jeg burde specce hadde vært kjempegreit :D

 

Hittil har jeg specca shadow, siden jeg har blitt fortalt at det er best for levling i starten. Jeg har en venn som kommer til og hjelpe meg mye etterhvert som jeg levler (hatt en priest selv)

 

 

Jeg har tenkt til å bli healer når jeg nærmer meg 80 da, så har jeg hørt av mange at Priest er ikke den beste healeren forhold til Druid og shammy? :p

 

 

 

Jaja :p Mange spørsmål osv, men det jeg trenger er vel hjelp :)

 

 

Edit: Etter den nye patchen begynte jeg og specce slik: http://www.wowhead.com/?talent#bxMRzhZZ0h

 

Og nå føler jeg meg ganske dum xD Burde jeg ha tatt alt i 1 tre?

Endret av Ullsokk1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...