Gå til innhold

Den store priest tråden


Anbefalte innlegg

Noen som kunne satt opp et disc pve-build til meg?

Må si at jeg sliter med å ta valg i disc-treet for mye jeg har lyst på som jeg egentlig tror er crap :p

 

Hvorfor ikke bare gå holy? :p Men noe slikt ville jeg gått for. Det er fordi spirit buffen blir borte i neste patch og mer shielding fordi også warriors nå skal få bedre ragescaling igjennom shields fra f.eks. priests.

 

Edit: Hadde muligens tatt 3 poeng bort fra Devine Aegis i Disc og satt i Improved Healing i holy for lengre fights.

 

Ville tatt bort desperate prayer og satt talentet i spirit^^

 

Som skrevet i posten over, talentet/buffen med spirit i disc treet blir borte i neste patch, dvs. at alle priests har den spiritbuffen.

 

Og kuldesjokk, disc er umåtelig gøy i pvp :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det vil jeg tro, men spørsmålet blir hvor dette blir plassert, samt jeg blir en av tre priests i raidguildet så spørsmålet er hvem av oss som skal ta det opp også, blir mer noe å aime etter det buildet jeg fikk der, etter en dag med EJ lesing skal det gå greit å sette sammen et selv :)

 

Takk for templaten Bandreas!

Lenke til kommentar
Nå som vi har Dual Specc på PTR, trenger jeg en kjapp innføring i Shadow Rotation for max dps :)

Noen skyggeprester som kan skrive noen stikkord til meg?

 

Oppretthold DoTs, bruk Mind Blast så ofte du kan, Mind Flay inn i mellom. SW:D brukes sjelden, men er fin når du har ~1-2 sec på Mind Blast cooldown.

 

Åpningssekvensen kan gjøres slik; VT - Mind Blast - DP - Mind Flay - SW:P, dette for å bygge opp Shadow Weaving før SW:P.

 

Lykke til : )

Lenke til kommentar

hold dotsa oppe og kjør mindblast på hver cd. er ikke så mye mer enn det som skal til ^^ rotasjon må du selv se ann, grunnet haste osv.

 

men vaneligvis går det slik: VT, SW:P, DP, MB, MF, også holde ting oppe. MF når mindblast er på cd og alle dots er oppe. kjør av VT igjen når det er ca 1.4 sek igjen av den gamle.

 

anngående det å bygge opp shadow weaving, så er ikke det vits, bortsett fra på bosser. du må basicly kjøre 5 shadow spells på bossen FØR du slenger opp SW:P. eller var det 4? jeg husker aldri :p

Endret av wizardos
Lenke til kommentar
anngående det å bygge opp shadow weaving, så er ikke det vits, bortsett fra på bosser. du må basicly kjøre 5 shadow spells på bossen FØR du slenger opp SW:P. eller var det 4? jeg husker aldri :p

Du kan caste sw:p tidlig, men da bør du refreshe det når du har 5 stacks weaving oppe.

 

Som det står uendelig mange ganger på forskjellige forum, så er det ingen fast rotasjon. Det er en prioriterings-liste, hvor det stort sett går på at du må for all del ALDRI la et tick gå uten at VT er oppe. Det er denne dot'en som gjør mest skade av dotsa dine. Den spellen du kan utelate å caste helt ferdig, er mindflay, til fordel for VT og Mindblast. DP bør det ikke være noe problem å holde oppe heller. Sw:d er det litt fra og til om å bruke, jeg merker omtrent ikke noen dps-økning om jeg bruker en gcd på den. Prøv deg fram selv.

Lenke til kommentar
Nå som vi har Dual Specc på PTR, trenger jeg en kjapp innføring i Shadow Rotation for max dps :)

Noen skyggeprester som kan skrive noen stikkord til meg?

/script UIErrorsFrame:Clear()

/castsequence [nochanneling: Mind Flay] reset=13.5/target Vampiric Touch, Mind Flay, Mind Flay, Mind Flay, Mind Flay, Mind Flay

/Castrandom Devouring Plague, Mind Blast

 

Få opp 5x SW og SW:P, så trykker du denne blir du blør. Win :)

Lenke til kommentar
Macroen funka overraskende bra faktisk, hadde fortsatt 300dps med på dummy i if ved å trykke manuelt da.

 

2900 med macro og 3200 manuelt.

Manuelt er bedre ja, men på farm content tar jeg lett macroen over 300 dps eller så.

 

Edit: Og for de som ikke er drevne som spriest vil jeg tro den kan øke dps betydelig.

Endret av different
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...