Gå til innhold

Den store priest tråden


Anbefalte innlegg

Du mangler mye i det speccet. Du har hverken circle of healing eller power infusion. Du har ikke spirit of redemption og du har heller ikke serendipity/rapture så din mana effektivitet er crap når du står å mater greater heals.

 

Du har rettogslett ikke mana effektiviteten for å være MT healer (stå å mate gheal) eller være en god raid healer. Vil du være en god MT healer så specc skikkelig disc, vil du være raid healer så specc skikkelig holy.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ikke helt hvordan du trenger en gearguide.

 

Er du holy så starter du med å samle spitit og spellpowergear. Etterhvert som du får raidet får du byttet ut noe gear så du får bedre crit og casting regen.

Er du shadow går du for hit-cap, og sanker det du kan av spellpower og crit.

 

Bruk www.wowhead.com -> søk på dungeons/raids -> sorter items etter type (cloth, ringer, trinkets 1hand weapon) -> se hva du kan trenge fra den aktuelle sonen.

Lenke til kommentar

Gjør heroics til du har fått nok emblems til:

-Tier 7 chset

-Tier 7 gloves

-Trinket

-off-hand

-Waist (lett å få tak i naxx, så skip evt denne)

 

Mace >> Nexus Heroic - anbefales sterkt at du focuserer denne først.

Neck >> Dragon Prow Amulet kan man få kjøpt i AH som er ganske bra neck enn så lenge.

Wand >> Old Kingdom heroic, men så regnes dette som en av de vanskeligste heroics, du vil kanskje bli flamed for bad heals.

Trinket >> Drak'thalon Keep - +73 spirit trinket skal være veldig bra starter trinket.

Gloves >> Drak'THaron Keep - Gode gloves om du ikke vil skaffe så mange emblems til tier7.

Cloak >> Skal finnes en god claok i AH, husker ikke navnet men den er "Blue" og billig.

 

Tja, noe jeg husker, men du kan alltids laste ned "atlas loot" for å sjekke alle instance drops.

 

I tillegg så kjøper du Wyrmrest Accord tabard for å få repetation der, som revered vil du få head enchant +30 sp og 8mp5.

Lenke til kommentar
Finnes bedre fra Violet Hold heroic. Boots med spirit + socket. Så man kan få 16 spirit gem inni der + 18 spirit enchant. Så ender vel opp med 70 spirit eller noe. Slår 50 haste i starten :)

 

Ah ok, ja er jo ikke mye spirit på wyrmrest skoa.

Lenke til kommentar
Noen som kunne satt opp et disc pve-build til meg?

Må si at jeg sliter med å ta valg i disc-treet for mye jeg har lyst på som jeg egentlig tror er crap :p

 

Hvorfor ikke bare gå holy? :p Men noe slikt ville jeg gått for. Det er fordi spirit buffen blir borte i neste patch og mer shielding fordi også warriors nå skal få bedre ragescaling igjennom shields fra f.eks. priests.

 

Edit: Hadde muligens tatt 3 poeng bort fra Devine Aegis i Disc og satt i Improved Healing i holy for lengre fights.

Endret av bandreas
Lenke til kommentar
Noen som kunne satt opp et disc pve-build til meg?

Må si at jeg sliter med å ta valg i disc-treet for mye jeg har lyst på som jeg egentlig tror er crap :p

 

Hvorfor ikke bare gå holy? :p Men noe slikt ville jeg gått for. Det er fordi spirit buffen blir borte i neste patch og mer shielding fordi også warriors nå skal få bedre ragescaling igjennom shields fra f.eks. priests.

 

Edit: Hadde muligens tatt 3 poeng bort fra Devine Aegis i Disc og satt i Improved Healing i holy for lengre fights.

 

Ville tatt bort desperate prayer og satt talentet i spirit^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...