Gå til innhold

Den store priest tråden


Anbefalte innlegg

* Shadowform (Tier 7) now gives your Shadow Word: Pain, Devouring Plague, and Vampiric Touch spells the ability to critically hit.

 

Dette er faktisk en nerf ettersom di fjerner det at dots scaler med crit. så istede for at 1% crit er 1% mer dot dmg så lar di dottene critte istede.

Med mindre di inkluderer alle dots i shadow power talentet, isf er det en bitteliten buff. Imp DP er og bare en liten buff, som ikke kan kompensere for dot crit nerfen alene.

 

Spirit tap "buffen" er heller ingen buff, kun en kompensering på at di nerfer spirit.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

lenge siden jeg har vært innom her :D

 

er det no liste eller er det noen som kan liste opp det beste gearet for holy priests?

begynner og bli litt vanskeling for meg og finne ut hva jeg skal sløse dkp på^^

desutten har jeg ikke evne til og sitte og teorycrafte og regne ut på hva som er best kombo. 4 deler T7.5 pluss no annet for set bonus, alle 5 delene, kun 2 deler, mace + offhand eller staff og sånt som det.

 

meg = Impatus

Lenke til kommentar
lenge siden jeg har vært innom her :D

 

er det no liste eller er det noen som kan liste opp det beste gearet for holy priests?

begynner og bli litt vanskeling for meg og finne ut hva jeg skal sløse dkp på^^

desutten har jeg ikke evne til og sitte og teorycrafte og regne ut på hva som er best kombo. 4 deler T7.5 pluss no annet for set bonus, alle 5 delene, kun 2 deler, mace + offhand eller staff og sånt som det.

 

meg = Impatus

 

Kanskje satse på litt mer mp5 while casting? Tror jeg hadde 415 eller noe, og var ikke særlig fornøyd med det :p Ren mp5 gir deg mye bedre utbytte på det enn spirit hvis jeg ikke tar helt feil. Og du trenger jo selvsagt ny MH, men det vet du jo selv :p Av dem er det mange og velge imellom :)

Lenke til kommentar

Ender uansett over 550-600 (while casting) når raid buffed, skal det godt gjøres om du klarer å spamme holy priest /oom =)

 

55665988.th.jpg

 

Raid buffed, med trinket 10 stack (10x18 spirit= 180 spirit), har enda en trinket med +84 spirit, så ender nesten med 1900 while not casting, usikker hvor mye while casting, men skal være noe med 700-750 elns.

Men, er lite vits med så mye, klarer jo ikke bruke all mana uansett hvordan man bruker spells, i tillegg 24-25k mana pool.

 

 

Jau, men jobber med å skaffe meg gear med mest mulig critical, med tanke på:

 

*Holy Concentration re-designed: Mana regeneration is increased by 16/32/50% for 8 sec after you critically heal with Flash Heal, Greater Heal, Binding Heal or Renew.

 

Ser ganske loevende ut, og da kunne jo denne trinket'n være noe for priests > http://www.wowhead.com/?item=40382

Lenke til kommentar

Hoy godtfolk. Respeccet discipline i dag og gjorde et par instancer. Tenkte det kunne være artig å prøve en annen type healing specc men følte ikke det var særlig store forskjellen etter hva jeg hadde trodd etter å ha lest diverse forumer. Den eneste merkbare forskjellen var vel at jeg brukte penance og ikke så mye flash heal og at flash heal ikke healte fullt så mye som holy specc. Brukte pain suppression en gang men det var egentlig ikke nødvendig.

 

Noen som kan liste opp fordeler ulemper hvis man setter discipline opp mot holy??

 

Kan jo selv begynne med litt.

 

Disc: mer stam, mana, hast rating og spirit. Billigere instant casts (shield, renew, prayer of mending). pain suppression, penance.

 

Holy: bedre healing, circle of healing, guardian spirit, spirit of redemtion, holy concentration, bedre greater heal.

 

Ser jo at det er mye forskjellig men når jeg er i instance blir det likevel mye det sammme. I stedet for å bruke greater heal så bruker jeg nå penance. ellers er det omtrent helt likt. Har litt mer mana og mp5 while casting men litt mindre healing pga talents.

Endret av kevz0r
Lenke til kommentar

Tok også naxx "20" i dag, bare for å få achivement for det. Var egentlig ute etter immortal men en hunter klarte å dumme seg ut på Thaddius, uheldigvis men men, skit skjer!

 

Kan jeg se WWS for den 9000dps på thaddius? =)

 

Har spilt disc engang i raid men det var Sartharion 3D som MT healer, er viss fordeler med disc når man healer kun 1 target.

Haste speed man får etter SW:Shield har reddet MT ganske mange ganger, spesielt etter en lava wave i sarth3D hvor man nesten ikke når MTen.

Sånn ellers ville jeg bare ha blitt holy, er bedre til det meste kan man si, synes disc er mer PVP selvom det funker rimelig greit i PVE men likevel, holy > disc i PVE!

 

Paladin finnes enda, de får holde seg til MT healing <3

Lenke til kommentar

Jeg er snart lvl 80 og bare lurte på hva dere synes om denne speccen. Jeg vet egentlig hva jeg skal specce. Bare er litt nyskjerrig på hva dere virkelig gode priester synes om en slik 50/50 disc/holy specc.

 

Edit: Må sies at jeg bare speccet ganske raskt og helt random uten helt å tenke på hva jeg var ute etter. Men kom fram til at den kansje ikke var så alt for gale selv om jeg ikke fikk med meg de siste talents i verken disc eller holy.

Endret av kevz0r
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...