eXa Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 En dag vil du nok skjønne. Hva om du forklarer heller? Du har verken spillt shadow eller disc siden wotlk eller? kun CoH spam elns? Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Var jammen på tide at blizzard tok en titt på Priest. * Divine Spirit – this spell is now a core ability available to all priests. * Discipline has access to a new talent, Power Word: Barrier. (Think of it as Power Word: Shield for your whole group). * Several area of effect (AOE) heal spells have been improved: Prayer of Healing can be cast on any groups in your raid party. Holy Nova’s mana cost has been reduced. Circle of Healing now heals for more. * Shadow priest PvP survivability has been improved: Shadowform now reduces magic as well as physical damage. Dispersion now removes snares. * Penance – this spell can now be targeted on the priest. * Serendipity – this talent now reduces the cast time of Greater Heal and Prayer of Healing when Binding Heal or Flash Heal are cast. * We are also working to give Holy additional PvP utility. Kommende oppgradering til priest, kommer vel mer etterhvert. Kilde? *edit: http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=7913091641 Endret 5. februar 2009 av -Evolution- Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Ikke særlig spennende for oss Shadows. Endringer til Shadowform og Dispersion er velkomne, men langt i fra nok. Dessuten, Divine Spirit er vel nær ubrukelig uten talents, men kjekk å ha, I guess. Satser på at nye endringer er incoming. btw, Improved Soul Leech – this talent now provides Replenishment (similar to shadow priests) Endret 5. februar 2009 av henrik_s Lenke til kommentar
PSV Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 We balance around the assumption that even 10-player groups have someone offering Replenishment. To make this even easier on players we are likely to offer this ability to additional classes, as well as make sure that existing sources of Replenishment are more equitable. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 ^^ warlocks får replenishment også ja Og divine spirit er helt greit det, vi HAR talents dypt i shadow treet som gjør nytte av det Imp DS er det ingen som tar uansett så likegreit å bare gi det til alle. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Frost mages får replenishment også. Vi har allerede hatt at water elemental gir tilbake mana, men blir bedre nå, bortsett fra at den ikke stacker. Lenke til kommentar
phanti Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Men hvorfor gidde spille prest lurer nå jeg på. Om en har 700 Resilience eller 0 har jo ingenting å si når du møter en annen dpsklasse? Gjennom PS eller Dispersion så er det jo ingen forskjell. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Men hvorfor gidde spille prest lurer nå jeg på. Om en har 700 Resilience eller 0 har jo ingenting å si når du møter en annen dpsklasse? Gjennom PS eller Dispersion så er det jo ingen forskjell. Når jeg spillte priest var det ikke mye DPS som kunne burste gjennom meg tbh. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Så man skal rerolle fordi man er underlegen i PvP en liten stund? Lenke til kommentar
eXa Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hvis du blir nuket ned så får du skylde på partnern din som ikke redder deg Lenke til kommentar
nagina Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Her fikk du svaret eXa, andre klasser er buffed til faens mens priest står som man var i level 70. Peker mest på shadow nå, disc er grei nok den, verre med shadow. Sitter selv med 850 resilience, har ikke hatt tid å teste noe pvp enda men regner med at det ikke er noe spesielt forskjell på 500-600 res jeg hadde sist. Altså, shadow treet trenger noe mer for å klare seg bedre i PVP. Så, jammen på tide at blizzard adder noe for å gjøre dem decent. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) shadow priests er ikke slik di var på 70.... At di er svake i pvp gjør ikke ikke utsagnet ditt gyldig. (ettersom di faktisk har gjort en del med priest) Hadde du sagt noe som, ah endelig ser blizz ut til å gjøre noe med shadow priest i pvp... så kunne jeg nok hvert litt mer enig. Endret 6. februar 2009 av eXa Lenke til kommentar
nagina Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Er ikke noe all verdens forskjell på shadow siden level 70 (nye talent treet) kom, kommer ikke på noe spesielt, kanskje 1 extra glyph men det får jo alle andre klasser også + skill upgrade. Så, noe jeg har glemt? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Ja: "Blizz doesn't nerf and buff based on QQ." Lenke til kommentar
eXa Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 ^^ lol Tja... skal vi se.. Imp spirit tap, imp pain endret fra lengre duration til mere dmg, focus endret til 3%hit\-6% mana cost, imp fade fjernet og erstattet med veiled shadows som reduserer CD på fade og fiend, weaving endret til en buff på deg selv, VE nerfet fra 25% til 5% party heal, mind melt som gir 4% crit på mb/mf/ms, Shadowform har fått en sinnsyk buff. Den reduserer nå threath med 30% og buffer dmg på dots med 1% for hver 1% crit vi har. Man kan og kaste cure disease og abolish disease i shadowform, shadow power øker crit dmg bonus med 100%, imp shadowform reduserer pushbacks med 70% og fade fjerner moving impairing effects, misery gir 3% hit og øker mb\mf\ms dmg med 15%, pain and suffering refresher pain og reduserer skaden man tar fra death med 30%, twisted faith gir 10% spp fra spi og øker dmg på mf\mb med pain oppe. psychic horror, og fi har fått dispersion. og det er bare shadow treet, så kan vi begynne å snakke om disc og holy og. Coeff på VT har vel dobblet om jeg ikke husker feil så den er nå den kraftigste dotten vi har, MF coeff er og økt. Så har vi VT\replenishment endringen. og glyphs.... mere endringer er det og, men som du ser så har det blitt gjort mye med priest i 3.0 Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 ^^ lol Tja... skal vi se.. Imp spirit tap, imp pain endret fra lengre duration til mere dmg, focus endret til 3%hit\-6% mana cost, imp fade fjernet og erstattet med veiled shadows som reduserer CD på fade og fiend, weaving endret til en buff på deg selv, VE nerfet fra 25% til 5% party heal, mind melt som gir 4% crit på mb/mf/ms, Shadowform har fått en sinnsyk buff. Den reduserer nå threath med 30% og buffer dmg på dots med 1% for hver 1% crit vi har. Man kan og kaste cure disease og abolish disease i shadowform, shadow power øker crit dmg bonus med 100%, imp shadowform reduserer pushbacks med 70% og fade fjerner moving impairing effects, misery gir 3% hit og øker mb\mf\ms dmg med 15%, pain and suffering refresher pain og reduserer skaden man tar fra death med 30%, twisted faith gir 10% spp fra spi og øker dmg på mf\mb med pain oppe. psychic horror, og fi har fått dispersion. og det er bare shadow treet, så kan vi begynne å snakke om disc og holy og. Coeff på VT har vel dobblet om jeg ikke husker feil så den er nå den kraftigste dotten vi har, MF coeff er og økt. Så har vi VT\replenishment endringen. og glyphs.... mere endringer er det og, men som du ser så har det blitt gjort mye med priest i 3.0 Nagina sa etter 3.0... alt du nevner her er etter 3.0... Lenke til kommentar
eXa Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 riight.... så det er ukentlige endringer dere vil ha? dette blir bare for dumt. det har skjedd mye med priest (og alle andre klasser og forsåvidt) di siste par månedene. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Som hva? Peker fortsatt på shadow. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 For det har skjedd så utrolig mye med andre klasser, right? Småendringer og balanse, ja. Hva klager du egentlig på? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hvor svak shadow er i PVP kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå