Gå til innhold

Den store priest tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var jammen på tide at blizzard tok en titt på Priest.

 

* Divine Spirit – this spell is now a core ability available to all priests.

 

* Discipline has access to a new talent, Power Word: Barrier. (Think of it as Power Word: Shield for your whole group).

 

* Several area of effect (AOE) heal spells have been improved: Prayer of Healing can be cast on any groups in your raid party. Holy Nova’s mana cost has been reduced. Circle of Healing now heals for more.

 

* Shadow priest PvP survivability has been improved: Shadowform now reduces magic as well as physical damage. Dispersion now removes snares.

 

* Penance – this spell can now be targeted on the priest.

 

* Serendipity – this talent now reduces the cast time of Greater Heal and Prayer of Healing when Binding Heal or Flash Heal are cast.

 

* We are also working to give Holy additional PvP utility.

 

Kommende oppgradering til priest, kommer vel mer etterhvert.

Kilde?

 

*edit: http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=7913091641

Endret av -Evolution-
Lenke til kommentar

Ikke særlig spennende for oss Shadows. Endringer til Shadowform og Dispersion er velkomne, men langt i fra nok. Dessuten, Divine Spirit er vel nær ubrukelig uten talents, men kjekk å ha, I guess.

 

Satser på at nye endringer er incoming.

 

btw,

 

Improved Soul Leech – this talent now provides Replenishment (similar to shadow priests) :dontgetit:

Endret av henrik_s
Lenke til kommentar

We balance around the assumption that even 10-player groups have someone offering Replenishment. To make this even easier on players we are likely to offer this ability to additional classes, as well as make sure that existing sources of Replenishment are more equitable.

Lenke til kommentar
Men hvorfor gidde spille prest lurer nå jeg på. Om en har 700 Resilience eller 0 har jo ingenting å si når du møter en annen dpsklasse? Gjennom PS eller Dispersion så er det jo ingen forskjell.

 

Når jeg spillte priest var det ikke mye DPS som kunne burste gjennom meg tbh.

Lenke til kommentar

Her fikk du svaret eXa, andre klasser er buffed til faens mens priest står som man var i level 70.

Peker mest på shadow nå, disc er grei nok den, verre med shadow. Sitter selv med 850 resilience, har ikke hatt tid å teste noe pvp enda men regner med at det ikke er noe spesielt forskjell på 500-600 res jeg hadde sist.

 

Altså, shadow treet trenger noe mer for å klare seg bedre i PVP.

 

Så, jammen på tide at blizzard adder noe for å gjøre dem decent.

Lenke til kommentar

shadow priests er ikke slik di var på 70....

 

At di er svake i pvp gjør ikke ikke utsagnet ditt gyldig.

(ettersom di faktisk har gjort en del med priest)

Hadde du sagt noe som, ah endelig ser blizz ut til å gjøre noe med shadow priest i pvp... så kunne jeg nok hvert litt mer enig.

 

;)

Endret av eXa
Lenke til kommentar

^^ lol

 

Tja... skal vi se..

Imp spirit tap, imp pain endret fra lengre duration til mere dmg, focus endret til 3%hit\-6% mana cost, imp fade fjernet og erstattet med veiled shadows som reduserer CD på fade og fiend, weaving endret til en buff på deg selv, VE nerfet fra 25% til 5% party heal, mind melt som gir 4% crit på mb/mf/ms, Shadowform har fått en sinnsyk buff. Den reduserer nå threath med 30% og buffer dmg på dots med 1% for hver 1% crit vi har. Man kan og kaste cure disease og abolish disease i shadowform, shadow power øker crit dmg bonus med 100%, imp shadowform reduserer pushbacks med 70% og fade fjerner moving impairing effects, misery gir 3% hit og øker mb\mf\ms dmg med 15%, pain and suffering refresher pain og reduserer skaden man tar fra death med 30%, twisted faith gir 10% spp fra spi og øker dmg på mf\mb med pain oppe. psychic horror, og fi har fått dispersion.

 

og det er bare shadow treet, så kan vi begynne å snakke om disc og holy og.

 

Coeff på VT har vel dobblet om jeg ikke husker feil så den er nå den kraftigste dotten vi har, MF coeff er og økt.

Så har vi VT\replenishment endringen. og glyphs....

 

mere endringer er det og, men som du ser så har det blitt gjort mye med priest i 3.0

Lenke til kommentar
^^ lol

 

Tja... skal vi se..

Imp spirit tap, imp pain endret fra lengre duration til mere dmg, focus endret til 3%hit\-6% mana cost, imp fade fjernet og erstattet med veiled shadows som reduserer CD på fade og fiend, weaving endret til en buff på deg selv, VE nerfet fra 25% til 5% party heal, mind melt som gir 4% crit på mb/mf/ms, Shadowform har fått en sinnsyk buff. Den reduserer nå threath med 30% og buffer dmg på dots med 1% for hver 1% crit vi har. Man kan og kaste cure disease og abolish disease i shadowform, shadow power øker crit dmg bonus med 100%, imp shadowform reduserer pushbacks med 70% og fade fjerner moving impairing effects, misery gir 3% hit og øker mb\mf\ms dmg med 15%, pain and suffering refresher pain og reduserer skaden man tar fra death med 30%, twisted faith gir 10% spp fra spi og øker dmg på mf\mb med pain oppe. psychic horror, og fi har fått dispersion.

 

og det er bare shadow treet, så kan vi begynne å snakke om disc og holy og.

 

Coeff på VT har vel dobblet om jeg ikke husker feil så den er nå den kraftigste dotten vi har, MF coeff er og økt.

Så har vi VT\replenishment endringen. og glyphs....

 

mere endringer er det og, men som du ser så har det blitt gjort mye med priest i 3.0

 

Nagina sa etter 3.0... alt du nevner her er etter 3.0...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...