nagina Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hvor mye DPS har du mot "boss dummy" i Ironforge/Orgrimmar? Har selv ca, 2400DPS med: -ca 2000 spell power med Inner Fire. -19% crit -ca 210 hit rate -ca 200-250 haste Nå har ikke jeg så imba shadow gear enda, men grei nok til det meste kan man si. Lenke til kommentar
phanti Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 <3 Spriest i wotlk. Det er jo artig! Til og med i PvE =D Var ikke spes artig å være targetdummy som disc i tbc, så er ute etter en viable honor-grinde spec som også er brukendes i arena. Forslag? Selv har jeg sett på denne http://www.wowhead.com/?talent=bEIMzZZ0xfrkskfiqsduo Lenke til kommentar
nagina Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Du vil uansett være targetdummy om du er Spriest i BG iallefall SW:shield og dispel glyphs er kjekt å ha, og kanske glyph of fade. Har selv brukt noe liggnende som denne: http://www.wowhead.com/?talent=bxI0uzMZZ0xfrRfkcVqfzAo Lenke til kommentar
phanti Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Får vel finne meg i litt i starten til jeg får opp Resiliencen litt. Begynner fra scratch, så detta blir gøy! Lenke til kommentar
phanti Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Visstnok skal shadowpriest.com innehold all info man trenger å vite for å maximere dps osv. Men veldig mye der er skrevet i 07 feks. Noen steder feks står det at man bør vente på 5 stacks med shadow weaving før du dotter med sw:p for å få utnytte av SV. Men det stemmer vel ikke? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Visstnok skal shadowpriest.com innehold all info man trenger å vite for å maximere dps osv. Men veldig mye der er skrevet i 07 feks. Noen steder feks står det at man bør vente på 5 stacks med shadow weaving før du dotter med sw:p for å få utnytte av SV. Men det stemmer vel ikke? Jo, det stemmer. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Mhm. Det er fordi Mind Flay kun refresher SW:P, den caster ikke en ny spell. Dette fører til at Shadow Weaving-prosenten fra din første SW:P bevares. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Du vil uansett være targetdummy om du er Spriest i BG iallefall SW:shield og dispel glyphs er kjekt å ha, og kanske glyph of fade. Har selv brukt noe liggnende som denne: http://www.wowhead.com/?talent=bxI0uzMZZ0xfrRfkcVqfzAo På hvilken som helst slags måte er Glyph of Fade i nærheten av å ha ett bruksområde? Verste glyphen ingame. Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) har healet litt nå som holy har hatt dette speccet hittil, men har tenkt il å gå over til det her Grunnen til at jeg bytter er at CoH er ikke like bra som etter patchen og funnet ut at clearcast er en nyttig ting. Det andre er treat er stort sett ikke noe problem så da har jeg fjernet det og satt det på reaid healing noen hjelpene ord for en forholdsvis ny holy priest? EDIT: raider ja. Raid healer ATM og ansvar som holde viktige personer oppe på enkelte bosser har sett en som healer i disc. noen som vet hvordan det er ? Endret 2. februar 2009 av Exentler Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Nå vet ikke jeg om du raider? Men CoH er fortsatt et av de aller sterkeste spellsa til en priest. Selv kjører jeg 30/41/0 men skal straks gå over til 27/44/0. Link til speccet jeg skal ha: http://www.wowhead.com/?talent=bVcbkhxxMZfxxcc0qVhVho Lenke til kommentar
nagina Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Du vil uansett være targetdummy om du er Spriest i BG iallefall SW:shield og dispel glyphs er kjekt å ha, og kanske glyph of fade. Har selv brukt noe liggnende som denne: http://www.wowhead.com/?talent=bxI0uzMZZ0xfrRfkcVqfzAo På hvilken som helst slags måte er Glyph of Fade i nærheten av å ha ett bruksområde? Verste glyphen ingame. Fade funker når du har improved shadowform, sjekk selv hva den kan være god for. Kan være mega hjelpsom mot rogues ect, men er selvsagt smak og behag. > Var i stad på 25 raid, hadde utrolig nok 1899 mana regen (700 while casting), slet noe så jævlig å bruke all mana nå som CoH også er litt fag! Endret 2. februar 2009 av nagina Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hvordan kan da lenger cooldown være en god ting? Lenke til kommentar
eXa Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Glyph of fade er jo utterly crap. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Visst rota med "veiled shadow" talent nå, my bad :s Lenke til kommentar
JensViking Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Begynte å spille igjen og guilden dro meg igjennom naxx10 dagen etter jeg dinga 80. Fikk 10 epics på et run. Gikk fra 1450 spd, 11% critt, 200ish hit til 1797 spd, 17% critt og 243 hit. Ikke alt for gale for et run Endret 4. februar 2009 av JensViking Lenke til kommentar
Sink Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Fikk selv 8 epics andre runnet jeg var i naxx Lenke til kommentar
nagina Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Var jammen på tide at blizzard tok en titt på Priest. * Divine Spirit – this spell is now a core ability available to all priests. * Discipline has access to a new talent, Power Word: Barrier. (Think of it as Power Word: Shield for your whole group). * Several area of effect (AOE) heal spells have been improved: Prayer of Healing can be cast on any groups in your raid party. Holy Nova’s mana cost has been reduced. Circle of Healing now heals for more. * Shadow priest PvP survivability has been improved: Shadowform now reduces magic as well as physical damage. Dispersion now removes snares. * Penance – this spell can now be targeted on the priest. * Serendipity – this talent now reduces the cast time of Greater Heal and Prayer of Healing when Binding Heal or Flash Heal are cast. * We are also working to give Holy additional PvP utility. Kommende oppgradering til priest, kommer vel mer etterhvert. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Var jammen på tide at blizzard tok en titt på Priest. Jeg skjønner meg ikke på dette utsagnet... Lenke til kommentar
nagina Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 En dag vil du nok skjønne. Lenke til kommentar
kafan Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Er dette endringer relatert til 3.1 ? Er det noe mer informasjon om Divine Spirit ? Sitter på jobb og får ikke sjekket selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå