Gå til innhold

Den store priest tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ca 2300DPS (wintergrasp bossen) med 2100 spell power, gikk 300dps opp når jeg hentet T7 chest + la til noen +9sp hit rating gems.

Synes selv det er lavt men kan ikke forvente så mye mer med holy gear.

 

Nå er det ikke så mye forskjell på shadow\holy gear annet enn hit.

 

men kansje en holdning som:

 

Må ikke, er ikke all verdens stor forksjell på dmg heller, kanskje i lengden men lite verdt tbh.

 

også har litt å si... >_>

Lenke til kommentar
På trash går det mest i mind sear spam for meg.

Mind Sear, den mest idiotiske spellen det går an å lage. Hva faen er det Blizz tenker med? Skader ikke main target, halloooooo?!

 

I tillegg driver de og erter på seg flesteparten som spiller priest ved å stadig nerfe oss. Som om vi trenger det i forhold til andre klasser.

Endret av WarpX
Lenke til kommentar

Synes det er bra, da targer man et target som ingen angriper så vet du sikkert at du kan holde mind sear helt ut hele tiden = mye damage!

 

Snakket med en fyr som har ca 20% crit chance med shadow spec, ligger på ca 3500-4000DPS, er ganske bra det. (usikker om han snakker sant da men likevel, hvorfor lyge?)

Armory:

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Eurotica

Lenke til kommentar
Synes det er bra, da targer man et target som ingen angriper så vet du sikkert at du kan holde mind sear helt ut hele tiden = mye damage!

 

Snakket med en fyr som har ca 20% crit chance med shadow spec, ligger på ca 3500-4000DPS, er ganske bra det. (usikker om han snakker sant da men likevel, hvorfor lyge?)

Armory:

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Eurotica

Raidbuffet er det ingen problemer å gjøre 3.5-4k dps med det gearet.

 

Ang mind seer er det imo en konge spell, beste aoe ingame.

Lenke til kommentar
Om du AoE-grinder, hvor dumt hadde det ikke vært om mobben du channeler spellen gjennom tar skade?

 

Om den moben får én eller to crits mer enn de andre, må du jo channele spellen på nytt.

Er vel strengt talt mind sear for instances.

Lov å tenke litt før man poster ;)

 

Er også vanlig å dotte opp mobben først, så mind sear.

Lenke til kommentar

Hmm, jeg sliter egentlig litt som healer om dagen. Fått dinga priesten til 80 og har skaffa litt epics og greier men føler egentlig at jeg blir carried gjennom raids, hvordan er det folket tank healer egentlig? Føler jeg får regelrett bank av alle andre på healing done, virker egentlig som at jeg rett og slett healer for treigt og at target allerede er healet. I tillegg sliter jeg veldig med å f.eks holde OT oppe i normal patchwerk.

 

Noen som kan se noe galt med speccen eller gearet mitt som burde fikses og noen som kan gi noen små tips her å der om healing som priest generelt.

 

Armory linken min: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...sper&n=Vamz

Lenke til kommentar

I Patchwerk tilfelle er det bare å spamme greater heal hele fightet, pre-cast ftw!

 

Gjør heller ikke noe om du overhealer, du vil få 25% tilbake av mana, som da er 263 elns. Er selv som oftest MT healer i de fleste boss fights, spammer bare greater heal og det har funket helt OK så langt.

 

Kan jo være kjekt å ha denne addonen:

http://wow.curse.com/downloads/wow-addons/...ils/quartz.aspx

 

#showtooltip

/stopcasting

/cast Greater Heal

 

Da ser du når du kan trykke på spellen igjen, alle har jo litt lagg så kan være kjekt med dette.

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Og med all aoe'en i Naxx er det bare å bruke CoH så ofte som mulig mens den fortsatt ikke har cooldown. Jeg vinner alltid healing done i raids nå, etterfulgt av de 2 andre priestene vi har med i raids.

 

Priests akkurat nå er klart den classen som healer mest, men paladins har en fordel på grunn av mana regen, de går aldri oom og kan spamme tanks mye mer enn en priest kan. Men på aoe healing er priests uovertruffen.

 

Spørs hvordan vi ender opp etter CoH nerfen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...