Gå til innhold

Den store priest tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke helt om du klarer å heale lvl 80 dungeons med den speccen der. Kommer jo litt ann på gruppa da, men ser ikke at det går på de værste AoE bossene. Men har ikke prøvd, så skal ikke avskrive det.

Uansett, du har satt opp talentpoints for en som er lvl 80, så det blir ingen levling med speccen der :p

Lenke til kommentar

vell det er final plasering da , trekk fra litt på toppen på begge da :p

er op lvl 73 atm og trenger et spec som lar meg levle og heale i instanser.

eneste grunnen til dette er et det eneste jeg får gjort i instanser er og heale , og det funker ikke så bra i shadow med mindre det er en prot war i dagens instanser , det virker ikke som de finnes fortiden .

Lenke til kommentar
vell det er final plasering da , trekk fra litt på toppen på begge da :p

er op lvl 73 atm og trenger et spec som lar meg levle og heale i instanser.

eneste grunnen til dette er et det eneste jeg får gjort i instanser er og heale , og det funker ikke så bra i shadow med mindre det er en prot war i dagens instanser , det virker ikke som de finnes fortiden .

Wait, what? Funker ikke shadow uten prot warr? Finnes ikke prot warriors?

Hvordan er det overhode mulig?

Lenke til kommentar

ja jeg oom'er hele tiden når jeg prøver og heale i instanser .

og enkelte ganger føler jeg at tank som ikke er prot war tar mye mere dmg enn en prot war.

når jeg har healt med prot war som tank er det jo lekende lett , men med andre ting så forsvinner manaen med en gang .

skulle ønske jeg bare kunne være dps i instanser , men da er det jo umuli og finne gruppe :p

Lenke til kommentar
ja jeg oom'er hele tiden når jeg prøver og heale i instanser .

og enkelte ganger føler jeg at tank som ikke er prot war tar mye mere dmg enn en prot war.

når jeg har healt med prot war som tank er det jo lekende lett , men med andre ting så forsvinner manaen med en gang .

skulle ønske jeg bare kunne være dps i instanser , men da er det jo umuli og finne gruppe :p

Healet lett instancer opp til lvl 80 som shadow uten noen lvl 70 epix, (var 68 da wotlk kom)

Mitt lvl 74 build: http://www.wowhead.com/?talent=bVcbzhZZG0fmRfzcVqrzAo

Mitt lvl 80 build: http://www.wowhead.com/?talent=bVcbzhZZG0fVRfzfiqfzAo

Lenke til kommentar
Føler at jeg som shadow hadde manaissues hele veien opp til 80 som shadow. I instanser renner det bare ut, mens de øvrige er tilnærmet full. Opplever andre det samme ?

Jeg drikker som regel etter hver pull. Går shadow som dps i instancer.

Lenke til kommentar

Jeg healer ikke, jeg er shadow så det er damage jeg gjør. Dps er fin den, men som nevnt, manaen går fort ned mot null. Siden instansene er enkle er det ikke noe problem å sette seg ned å drikke, men litt irriterende er det jo at melee og andre castere kan peise på videre uten pause. Med andre ord, dps er fin, men totaldamage er lavere enn jeg setter pris på.

Problemet er ikke like ille nå på 80 som da jeg levlet, men det er fortsatt der. Usikker på om mere regen alene fikser saken. Om andre ikke merker manaproblemer skjønner jeg lite, da må jeg nesten lurer på om man slacker.

Endret av kafan
Lenke til kommentar

Dots er oppe hele tiden, ikke minst VT. Ellers brukes selvsagt spells når de ikke er på cd. Når det gjelder shadowfiend så er mitt inntrykk at den genererer mindre mana nå enn tidligere (preLK), men det er mer en skjønnsmessig vurdering. Manapoolen har jo økt ganske kraftig og det kan påvirke inntrykket.

Som jeg nevnte er instansene noe vel lette, så disse zerges.

Lenke til kommentar

Mens jeg levla så kjørte vi igjennom gundrak på 13-15min, og da trengte jeg aldri å drikke, full pupp igjennom hele, ingen drikkepauser og kun aoe fra 75 og opp(gearet brukt var 7\8 t6 med en del haste på). I det jeg dinga 80 og begynte på heroics ble det verre, dispersion måtte brukes på bossfights osv, men med tidlig bruk av shadowfiend og litt int\spirit gear så går det raskt mye bedre.

Lenke til kommentar
Føler at jeg som shadow hadde manaissues hele veien opp til 80 som shadow. I instanser renner det bare ut, mens de øvrige er tilnærmet full. Opplever andre det samme ?

Jeg drikker som regel etter hver pull. Går shadow som dps i instancer.

har du levela dvergen din? :o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...