Gå til innhold

Den store priest tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Basic maths sitter ikke helt skjønner jeg.

 

Solo: 15 * 166% = 25%.

 

(Raid: 3 * 166% = 5%)

 

 

hvor fikk du 166% i fra .

 

jeg har bare lest tool tip'et , som sier ca , ve increases healing recived from VE vith 66% .

 

 

ibunn og grunn lurer jeg på om dette er en nerf eller buff av VE '?

Lenke til kommentar
Basic maths sitter ikke helt skjønner jeg.

 

Solo: 15 * 166% = 25%.

 

(Raid: 3 * 166% = 5%)

 

 

hvor fikk du 166% i fra .

 

jeg har bare lest tool tip'et , som sier ca , ve increases healing recived from VE vith 66% .

 

 

ibunn og grunn lurer jeg på om dette er en nerf eller buff av VE '?

Du talenter til 25% selfhealing og 5% partyhealing fra 25% self og partyheal. Nerf. Men den var nødvendig. Ingenting å klage på tbh.

Lenke til kommentar
Trenger et CoH spec til ikveld, og skulle gjerne hatt noe feedback på dette speccet:

 

http://www.wowhead.com/?talent=bxdbuhZfbxcfMaVhVho

Tror jeg ville specca http://www.wowhead.com/?talent=bA0bzhZfhxcf0qVhVhs for raidhealing om det er det du tenkte på, hvis ikke så plukk opp silent resolve istedenfor unbreakable will.

 

Hvorfor unbreakable will? Nesten så jeg heller ville satt poengene i Silent Resolve. 9% mindre stun/silence duration vil jo bli nesten 1 sekund på en 10 sekunders stun, noe som ikke er verdt 3 talentpoeng imo. Selv om ikke healing som regel er noen aggro hoe spec, så er det greit å ha dem for de gangene folk er idioter og puller feil osv så du må overheale. Men det er vel bare ut ifra personlig erfaring at jeg ville satt poengene mine der :p Kanskje litt viktigere med Unbreakable Will i endgame raids.

Lenke til kommentar

Har gått Discipline igjen no. Og må sei at eg liker den:)

einaste skuffelsen er jo at du no ikkje kan heale seriøse raids, eller gjere skikkelig damage.

trur dog at eg gir opp heile priesten og fortsette på warrior i northrend, priesten går uansett raskare å levle så den kan lett følge opp seinare:)

Lenke til kommentar
Hvorfor unbreakable will? Nesten så jeg heller ville satt poengene i Silent Resolve. 9% mindre stun/silence duration vil jo bli nesten 1 sekund på en 10 sekunders stun, noe som ikke er verdt 3 talentpoeng imo. Selv om ikke healing som regel er noen aggro hoe spec, så er det greit å ha dem for de gangene folk er idioter og puller feil osv så du må overheale. Men det er vel bare ut ifra personlig erfaring at jeg ville satt poengene mine der :p Kanskje litt viktigere med Unbreakable Will i endgame raids.

Våre healers drar aldri agro. Nå vet ikke jeg hvor langt han har kommet i progress men den er grei å ha på azgalor og archimonde i hyjal. Man har også div trash som stunner i bt, kjekt å ha bare :>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...