Mato Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 hva tror dere om nye Imp VE da , øker heling mottatt med 66% , er det 66 av all dmg jeg da gjør + de orginale 15% ? noe som gjør at jeg healer 81% av all shadow dmg på meg selv ? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Basic maths sitter ikke helt skjønner jeg. Solo: 15 * 166% = 25%. (Raid: 3 * 166% = 5%) Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Får ikkje agro i pvp;) Noko du burde lest utav innlegget at eg dreiv med sido raid erfaringo mi var KaraxD heller aldri hatt problem med agro der though. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Basic maths sitter ikke helt skjønner jeg. Solo: 15 * 166% = 25%. (Raid: 3 * 166% = 5%) hvor fikk du 166% i fra . jeg har bare lest tool tip'et , som sier ca , ve increases healing recived from VE vith 66% . ibunn og grunn lurer jeg på om dette er en nerf eller buff av VE '? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Basic maths sitter ikke helt skjønner jeg. Solo: 15 * 166% = 25%. (Raid: 3 * 166% = 5%) hvor fikk du 166% i fra . jeg har bare lest tool tip'et , som sier ca , ve increases healing recived from VE vith 66% . ibunn og grunn lurer jeg på om dette er en nerf eller buff av VE '? Du talenter til 25% selfhealing og 5% partyhealing fra 25% self og partyheal. Nerf. Men den var nødvendig. Ingenting å klage på tbh. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Basic maths sitter ikke helt skjønner jeg. Solo: 15 * 166% = 25%. (Raid: 3 * 166% = 5%) hvor fikk du 166% i fra . 100% (normalverdi) + 66% (increase) = 166% Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 15*1,66 for å gjøre det enda enklere Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Det blir vel ikke enklere om du gjør prosenten om til prosentfaktor? Det blir jo bare mer 'jobb'[/pirke] Liker den nye shadow-spellen, som jeg for øyeblikket har glemt hva heter. Kan være svært nyttig om du får manaproblemer, eller om du overaggroer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 http://www.wowhead.com/?spell=47585 ? Enig. Hope of symbols + den + shadowfiend = 0 nedetid. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Finnes en del folk i det landet som ikke vet hvordan man regner f.eks. hva 73.5% av 750 her i landet, derfor gjorde jeg om sånn at alle kan forstå det Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Trenger et CoH spec til ikveld, og skulle gjerne hatt noe feedback på dette speccet: http://www.wowhead.com/?talent=bxdbuhZfbxcfMaVhVho Lenke til kommentar
Sink Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Trenger et CoH spec til ikveld, og skulle gjerne hatt noe feedback på dette speccet: http://www.wowhead.com/?talent=bxdbuhZfbxcfMaVhVho Tror jeg ville specca http://www.wowhead.com/?talent=bA0bzhZfhxcf0qVhVhs for raidhealing om det er det du tenkte på, hvis ikke så plukk opp silent resolve istedenfor unbreakable will. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Respecca til Discipline nå ( pvp ), elsker det faktisk. Liker spessielt godt penance, smooth spell <3 Spillt litt 2vs2 med boomkin, må si det funket utrolig bra, første gang jeg har sett eller prøvd den set-upen. 57/4/0 spec. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 ARmory? Vil se på gear, rating osv. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Trenger et CoH spec til ikveld, og skulle gjerne hatt noe feedback på dette speccet: http://www.wowhead.com/?talent=bxdbuhZfbxcfMaVhVho Tror jeg ville specca http://www.wowhead.com/?talent=bA0bzhZfhxcf0qVhVhs for raidhealing om det er det du tenkte på, hvis ikke så plukk opp silent resolve istedenfor unbreakable will. Hvorfor unbreakable will? Nesten så jeg heller ville satt poengene i Silent Resolve. 9% mindre stun/silence duration vil jo bli nesten 1 sekund på en 10 sekunders stun, noe som ikke er verdt 3 talentpoeng imo. Selv om ikke healing som regel er noen aggro hoe spec, så er det greit å ha dem for de gangene folk er idioter og puller feil osv så du må overheale. Men det er vel bare ut ifra personlig erfaring at jeg ville satt poengene mine der Kanskje litt viktigere med Unbreakable Will i endgame raids. Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Har gått Discipline igjen no. Og må sei at eg liker den:) einaste skuffelsen er jo at du no ikkje kan heale seriøse raids, eller gjere skikkelig damage. trur dog at eg gir opp heile priesten og fortsette på warrior i northrend, priesten går uansett raskare å levle så den kan lett følge opp seinare:) Lenke til kommentar
probin Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 gleder meg til å lvle opp shadowpriesten min!! jeg suger maks men, moro er det iallefall. er det noen andre enn meg som ikke klarer å PVP'ere i det hele tatt etter patch? (syns ikke at shadowpriest har blitt svakere, men at alle andre har blitt sterkere) Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Har skjeldent pvp'a som spriest, men med tanke på dispersion så har du jo bedre overlevelsesevne. Og Mind Flay kan critte, min critter opptil 1800, noe som alltids er artig Men kan være enig i at andre klasser har fått større pvp boost ja. Lenke til kommentar
probin Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 jaaa! dispersion er HÆÆRLIG!! mmmmm.. critter du så mye med mind flay?:S mye spell damage har du da? jeg critter ca. 1300 (men jeg har ikke spilt på 3 mnd eller noe.. så har ikke oppdatert gearet mitt siden det) Lenke til kommentar
Sink Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hvorfor unbreakable will? Nesten så jeg heller ville satt poengene i Silent Resolve. 9% mindre stun/silence duration vil jo bli nesten 1 sekund på en 10 sekunders stun, noe som ikke er verdt 3 talentpoeng imo. Selv om ikke healing som regel er noen aggro hoe spec, så er det greit å ha dem for de gangene folk er idioter og puller feil osv så du må overheale. Men det er vel bare ut ifra personlig erfaring at jeg ville satt poengene mine der Kanskje litt viktigere med Unbreakable Will i endgame raids. Våre healers drar aldri agro. Nå vet ikke jeg hvor langt han har kommet i progress men den er grei å ha på azgalor og archimonde i hyjal. Man har også div trash som stunner i bt, kjekt å ha bare :> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå