Gå til innhold

Den store priest tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har en diskusjon her om en shadow priests rolle i raid.

 

Er de der kun for dps? skal de bruke tid på dispells? Hva med vampiric emprace, skal den brukes eller ikke?

 

Spørs, om det er mange pally og priest healere, er det i hovudsak deira oppgåve i dispelle.

Vampiric embrace bør jo alltid brukast, den er jo instant cast, koster lite mana og varer eit par minutt. helsegevinsten raidet/gruppa/deg sjølv vil få av det er jo uunværlig. Er jo som ein ekstra HoT det. Så VE, alltid. Dispell kjem veldig an på gruppa. er det mangel på dispellers og i ein kamp der dispelling er viktig, som f.eks Maiden(ja eg har ikkje mykje PvE erfaring) ville eg som Spriest ha dispella om eg såg noko. Betre å tape litt på damage meter enn å wipe.

Lenke til kommentar

Må du holde igjen med VT i 4t+ content burde du finne deg nye tanks, iallefall nå etter patch når spriests har 30% mer threatreduction enn alle andre classes og tanks gjør 3 ganger så mye tps som før.

 

VT er endra på, genererer ikke mana ut ifra dmg done, vi gir samme buffen som frostmages og surv hunters.

Lenke til kommentar

de få pug jeg har gidda siden jeg begynte og spille igjenn har det vært umulig og gjøre dmg , finnes ingen brukende tanker , eller så har jeg ikke troffet de, har heller ikke vært noe bedre når jeg har kjørt som healer ...

 

ender altid opp med agro , etter en renew og en greater heal , slutte og si ja til og heale i pug når de /w meg :p

Lenke til kommentar

Kan heller ikke si jeg har hatt problemer med threat siden karazhan i allefall, men på den tiden outgeara jeg tankene ganske bra. De sprang rundt i ~tier2 og en del outland blues/epics mens jeg var omtrent full outland epic før vi fikk ned curator. Etter vi starta med Magtheridon og fram til nå har jeg ikke hatt noen problemer med guild-tankene.

 

Etter 3.0 er det også latterlig lett å gjøre høy threat output som tank, gjør lett 11-1200 TPS med min blå/litt karazhan epic-geara paladin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...