Pimmy Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Spiller for øyeblikket på min SP og gjør litt kara/heroics ført WotLK kommer, men det er noe jeg sliter med, jeg havner alltid langt ned på DPS listen. Jeg lurte på om noen kunne gi meg noen pekepinner på hvordan jeg kan øke min DPS. Jeg har hørt at man ikke kan critte på DOTs, da hovedelen av DPSen min er gjennom dots (VT, SW:P og MF) er det forstålig at jeg er litt hemmet i forhold til de fleste andre DPS classes, men føler fortsatt at jeg kan gjøre det en del bedre. Alle tips og triks er velkommen, dere må gjerne linke speccs, gear jeg burde lete etter osv. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Du stacker +spell kun +spelldmg i alt av sockets. Gear med mest mulig +spell. Drit i crit. Lenke til kommentar
Tryllekunst Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 og så hit rating. det er vell fortsatt ganske viktig?? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hitcap er førstepri uansett, pre 3.0 så vil den være på 76 hit med 5\5 shadow focus og etter onsdag så må vi spriests opp på 139 hit for å være capped mot 3+ targets(bosser). Ellers stacker du +dmg og tar opp litt haste om du har muligheten til det. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jepp, +hitrating er viktigere enn spelldamage, helt til du er cappet. På ditt nivå er SP en av de (om ikke den) beste dps-klasssen. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 hva vil det bety at shadow form nå er en shape shift ui ? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 hva vil det bety at shadow form nå er en shape shift ui ? Bare at den kommer opp som en egen stance-bar og at actionbar 1 skifter når du går i sform. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 humm hos meg har det altid gjort det , men jeg bruker ct mod ... Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 http://wotlk.wowhead.com/?talent=bVZZGcfmofzfiqfzA har vært veldig usikker på hva jeg skal specce. dette så ut som et greit specc bortsett fra at jeg trur Dispersion nesten er et must. den kan brukes til mye, fjerne CC, fylle mana, pluss 6sek er ofte nok til og la andre ta over agro, så den vil jeg ikke være foruten. pluss den ser jo helt rå ut xD Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg ville nok hvertfall fjernet et poeng i "Improved Vampiric Embrace" og satt det poenget i "Dispersion." Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) På ditt nivå er SP en av de (om ikke den) beste dps-klasssen. nei, bare nei de er ikke det! som enh. shaman med CRAP gear overgår jeg shadwopriest uten og stresse, det gjør hunter og mage også, er ikke sikker på wlock men tror de drar fra de og. Endret 15. oktober 2008 av digitalglenn Lenke til kommentar
wizardos Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) fjernet Endret 15. oktober 2008 av wizardos Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hva med pvp for en shadow priest da? Noen som har sett seg ut noe? Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Skulle gjerne hatt noen meninger på et priest spec til litt senere idag. Mainly for pve og grinding: http://www.wowhead.com/?talent=bV0bZZGcfzRfzciqfzAo Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Kunne tenke meg å høre hva dere synes om dette speccet, beregnet for sololevling fra 60 til 80. http://www.wowhead.com/?talent=bxcMzhZZG0frRfkfiqfzAo Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Ser heilt grei ut den kuldesjokk...enkelte ting som blir litt smak og behag, men alt i alt heilt ok =) Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Endra litte granne på den, blant annet trenger man bare et point for refresh SW: P talentet. holder den konstant oppe uansett med et point Stort sett slik det blir seende ut, har tre points til overs, men lenge til de er tilgjengelige uansett. Tror jeg også kommer til å gjøre noen små endringer etterhvert, men slik ser det ut nå. Husk, dette er til levling only http://www.wowhead.com/?talent=bxcMuhZZGxcbofkcqqfzqo Lenke til kommentar
PSV Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Få maxet ut 'Mind Melt' du. Siste to kan vel gå i 'Imp. Demonic Embrace' eller noe slikt. Glem forøvrig ikke at SW:P/SW:D/DP alle tjener på Tier1 Disc. Endret 16. oktober 2008 av PSV Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Visste ikke at SW:P ble påvirka, da er det mere interessant. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 jeg har nå en priest som er shadow specca på lv.70, kommer nok ikke til og spille før i juletiden, men hva syns dere jeg brude gjøre, ang. talent points? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå