Gå til innhold

Den store priest tråden


Anbefalte innlegg

Trenger ikke hp gear i bt\hyjal, bortsett fra noen få kamper, innen du kommer til coucil så har du nok plukka opp noe t6.

 

På rage winterchill så er det greit å swappe inn et par pvp parts, om du har trinket på cd og får iceblock-thingy så vil du sansynligvis dø uansett de første raidsa der, healers erke flinke nok til å targete raskt nok - min erfaring.

 

Naj så burde alle ha over 9k hp, men priests har shield som alltid burde brukes så hp er ikke noe stort problem, men burde ha over 9k unbuffed for sikkerhets skyld.

 

Mother shadowress gear gir masse stamina, np.

 

Council, trenger ikke stort mer enn 9k hp, bare ha selfshield bindet til en knapp i nærheten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

alltid greit med mye stamina :) når jeg trådte inn i BT første gang så hadde jeg vel 8516 hp buffed. holdt akkurat til blasten på Naj'entus :p.

 

etterhvert har jeg anskaffet boots fra thrash (47+ stam), chesten fra bloodboil(50+ stam) og back fra thrash (litt stam).

så fort man blir kvitt Primal"corpserun"cloth settet så er man i boks. de 3 delene trekker ned masse stamina, og det suger, rett og slett. Jeg ville erstattet de 3 delene med følgende:

 

Garments of Tempearence: (bloodboil)

Amice of Brilliant Light: (Shade of Akama)

Angelista's Sash: (Kaz'Rogal)

 

får du disse 3 delene så tjener du en del stamina. i tillegg til de flotte støvlene:

Boots of Divine Light: (Thrash i MH/BT).

 

Til informasjon så har Både skuldre fra akama og belte fra Mister Rogal en tendens til å ALDRI droppe... hatt over 30 runs på begge 2 og aldri drop :<

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

In an upcoming build all Priest racials have been retired, except the following:

 

Desperate Prayer - This is now the 11-point talent in Holy, Holy Nova is now a base ability. Cooldown also reduced to 30 seconds.

Devouring Plague - Now a base ability. Cooldown reduced to 30 seconds, mana cost greatly reduced.

Symbol of Hope - Now a base ability. Now restores 5% base mana every 2 seconds for 8 seconds to your party. Renamed "Hymn of Hope."

 

While this change does reduce the "uniqueness" of different Priests, we feel game balance as a whole will benefit.

 

Note: These new "racials" are not racials, they are trainable to all Priests.

Lenke til kommentar
alltid greit med mye stamina :) når jeg trådte inn i BT første gang så hadde jeg vel 8516 hp buffed. holdt akkurat til blasten på Naj'entus :p.

 

etterhvert har jeg anskaffet boots fra thrash (47+ stam), chesten fra bloodboil(50+ stam) og back fra thrash (litt stam).

så fort man blir kvitt Primal"corpserun"cloth settet så er man i boks. de 3 delene trekker ned masse stamina, og det suger, rett og slett. Jeg ville erstattet de 3 delene med følgende:

 

Garments of Tempearence: (bloodboil)

Amice of Brilliant Light: (Shade of Akama)

Angelista's Sash: (Kaz'Rogal)

 

får du disse 3 delene så tjener du en del stamina. i tillegg til de flotte støvlene:

Boots of Divine Light: (Thrash i MH/BT).

 

Til informasjon så har Både skuldre fra akama og belte fra Mister Rogal en tendens til å ALDRI droppe... hatt over 30 runs på begge 2 og aldri drop :<

Gjett hvem som var jææævlig trøtt i raid igår og ikke visste sitt eget beste og takka nei til det belte isteden for mooncloth belte da -.- Våkna dagen etter og angra instantly.
Lenke til kommentar

Jeg har nesten ikke lest om wotlk i det heletatt, da jeg nettopp har vært i en periode hvor jeg har syntest wow har vært kjedelig. Regner dog med at det blir en ellerannen shadow-build. Har egentlig ikke engang bestemt meg for om jeg vil spille mage eller priest enda.

 

Har akkurat begynnt å disenchante unødvendig gear, for å få mest mulig per void crystal. Må vel ta healing gearet snart også. Fikk 400g for det jeg har disenchanta hittil. Planen er å ha nok gull til epic flyer iallefall på en av karakterene når wotlk kommer ut. Blir vel en farming også regner jeg med.

Lenke til kommentar

Tja, så vidt jeg kunne se på wowhead, så brukes ikke void-crystals til annet enn en level 75 wand, bortsett fra level 70 enchants. Ser ut som det er alternativer for alt det andre med nye mats, helt fra 375.

 

Når tbc kom ut, ble jo Nexus-prisene helt vilt lave, tipper det samme vil skje med Voids. Shards/essences/dusts kan det jo såklart være greit å spare på, hvis enchanting blir et bra professionvalg for death knights.

Lenke til kommentar

Jeg skal helt klart lvle som shadowpriest. Det beste er at mye av healing gearet blir rått til shadow siden all +healing og +damage blir omgjort til en felles +spellpower.

 

Så har du rundt 2300-2400 +healing får du ganske rå +damage når patchen/wotlk kommer. Gjelder bare å skaffe litt crit og hit gear, så har du ganske rått lvle gear vil jeg tro :)

 

Og shadow treet til priests blir jo unektelig ganske fett med de nye talentsa. Spesiellt -70% chance to lose casting time. Og den nye lvl 75 spellen.

Lenke til kommentar

Mulig jeg har misforstått totalt men jeg trodde det var slik at ting som har +spell dmg and healing nå bytter navn til +spellpower. Altså blir dmg gear fortsatt dmg gear med like mye +dmg og healing gear har fortsatt +heal som hovedstat som gir ca. 30% spelldmg i tillegg.

 

- edit -

 

Viser seg at jeg nok husket riktig:

Spellpower:

All items and effects which grant bonuses to spell damage and spell healing are being consolidated into a single stat, Spellpower. This stat will appear with the same values found on items which grant "increased spell damage and healing" such as on typical Mage and Warlock itemization.

# For classes which do not heal, they should see no change in the character sheet other than new tooltip wording.

Endret av Gakks
Lenke til kommentar
Mulig jeg har misforstått totalt men jeg trodde det var slik at ting som har +spell dmg and healing nå bytter navn til +spellpower. Altså blir dmg gear fortsatt dmg gear med like mye +dmg og healing gear har fortsatt +heal som hovedstat som gir ca. 30% spelldmg i tillegg.

 

- edit -

 

Viser seg at jeg nok husket riktig:

Spellpower:

All items and effects which grant bonuses to spell damage and spell healing are being consolidated into a single stat, Spellpower. This stat will appear with the same values found on items which grant "increased spell damage and healing" such as on typical Mage and Warlock itemization.

# For classes which do not heal, they should see no change in the character sheet other than new tooltip wording.

 

Ser ut som du skjønner det, men bare for sikkerhets skyld...

 

Du kommer til å miste ca. halvparten av +healen din da det ikke lenger er +heal på items. Så hvis du har 2200+ healing nå, så vil du ha 1166+spellpower i wotlk (gang med 0.53 for å få ca. de nye tallene). Det eneste de har gjort er å endre hvor mye healing spells går opp per spellpower, slik at du healer for ca. det samme i wotlk som du gjør nå i live.

Lenke til kommentar
Tja, så vidt jeg kunne se på wowhead, så brukes ikke void-crystals til annet enn en level 75 wand, bortsett fra level 70 enchants. Ser ut som det er alternativer for alt det andre med nye mats, helt fra 375.

 

Når tbc kom ut, ble jo Nexus-prisene helt vilt lave, tipper det samme vil skje med Voids. Shards/essences/dusts kan det jo såklart være greit å spare på, hvis enchanting blir et bra professionvalg for death knights.

 

 

må huske alt "alle" kommer til og starte en death knigth og dermed skal levle opp proff fra null ( regner med de starter på 0 da det ikke er spesifisert noe annet ) og da blir det stor etterspørsel på alle mats , så jeg tror jeg skal fylle banken opp med div disenchant masts før release og tjene en formue :D

Lenke til kommentar
Så det konklusjonen her er er at en healerpriest på 80 i raid (med godt gear på level 80) kan berre: "Nei, no vil eg vere shadowpriest", skifte talenttre, bytte etpar enchants og vips er han en godt geara shadowpriest?

Godt og godt. Healer gear vil ha mye mp5, spirit og litt haste mens dps gear vil ha crit og mye haste, slik jeg har forstått det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...