Sink Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Trenger ikke hp gear i bt\hyjal, bortsett fra noen få kamper, innen du kommer til coucil så har du nok plukka opp noe t6. På rage winterchill så er det greit å swappe inn et par pvp parts, om du har trinket på cd og får iceblock-thingy så vil du sansynligvis dø uansett de første raidsa der, healers erke flinke nok til å targete raskt nok - min erfaring. Naj så burde alle ha over 9k hp, men priests har shield som alltid burde brukes så hp er ikke noe stort problem, men burde ha over 9k unbuffed for sikkerhets skyld. Mother shadowress gear gir masse stamina, np. Council, trenger ikke stort mer enn 9k hp, bare ha selfshield bindet til en knapp i nærheten. Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 alltid greit med mye stamina når jeg trådte inn i BT første gang så hadde jeg vel 8516 hp buffed. holdt akkurat til blasten på Naj'entus . etterhvert har jeg anskaffet boots fra thrash (47+ stam), chesten fra bloodboil(50+ stam) og back fra thrash (litt stam). så fort man blir kvitt Primal"corpserun"cloth settet så er man i boks. de 3 delene trekker ned masse stamina, og det suger, rett og slett. Jeg ville erstattet de 3 delene med følgende: Garments of Tempearence: (bloodboil) Amice of Brilliant Light: (Shade of Akama) Angelista's Sash: (Kaz'Rogal) får du disse 3 delene så tjener du en del stamina. i tillegg til de flotte støvlene: Boots of Divine Light: (Thrash i MH/BT). Til informasjon så har Både skuldre fra akama og belte fra Mister Rogal en tendens til å ALDRI droppe... hatt over 30 runs på begge 2 og aldri drop :< Lenke til kommentar
kafan Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 In an upcoming build all Priest racials have been retired, except the following: Desperate Prayer - This is now the 11-point talent in Holy, Holy Nova is now a base ability. Cooldown also reduced to 30 seconds. Devouring Plague - Now a base ability. Cooldown reduced to 30 seconds, mana cost greatly reduced. Symbol of Hope - Now a base ability. Now restores 5% base mana every 2 seconds for 8 seconds to your party. Renamed "Hymn of Hope." While this change does reduce the "uniqueness" of different Priests, we feel game balance as a whole will benefit. Note: These new "racials" are not racials, they are trainable to all Priests. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Nei! Alliance med Devouring Plague ... Edit: Om jeg forstod det riktig. Mulig jeg misforsto. Endret 16. september 2008 av Heart Break Kid Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 alltid greit med mye stamina når jeg trådte inn i BT første gang så hadde jeg vel 8516 hp buffed. holdt akkurat til blasten på Naj'entus . etterhvert har jeg anskaffet boots fra thrash (47+ stam), chesten fra bloodboil(50+ stam) og back fra thrash (litt stam). så fort man blir kvitt Primal"corpserun"cloth settet så er man i boks. de 3 delene trekker ned masse stamina, og det suger, rett og slett. Jeg ville erstattet de 3 delene med følgende: Garments of Tempearence: (bloodboil) Amice of Brilliant Light: (Shade of Akama) Angelista's Sash: (Kaz'Rogal) får du disse 3 delene så tjener du en del stamina. i tillegg til de flotte støvlene: Boots of Divine Light: (Thrash i MH/BT). Til informasjon så har Både skuldre fra akama og belte fra Mister Rogal en tendens til å ALDRI droppe... hatt over 30 runs på begge 2 og aldri drop :< Gjett hvem som var jææævlig trøtt i raid igår og ikke visste sitt eget beste og takka nei til det belte isteden for mooncloth belte da -.- Våkna dagen etter og angra instantly. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Noen som har tenkt på hvilket specc de skal ha når de levler til lvl 80? Har ikke sett så mye på det, så del gjerne speccs med meg Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg har nesten ikke lest om wotlk i det heletatt, da jeg nettopp har vært i en periode hvor jeg har syntest wow har vært kjedelig. Regner dog med at det blir en ellerannen shadow-build. Har egentlig ikke engang bestemt meg for om jeg vil spille mage eller priest enda. Har akkurat begynnt å disenchante unødvendig gear, for å få mest mulig per void crystal. Må vel ta healing gearet snart også. Fikk 400g for det jeg har disenchanta hittil. Planen er å ha nok gull til epic flyer iallefall på en av karakterene når wotlk kommer ut. Blir vel en farming også regner jeg med. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 vil tippe prisene på div mats går opp etter relese , er mange som skal levle opp og man trenger gjerne de gamle matrialene et stykke . Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Tja, så vidt jeg kunne se på wowhead, så brukes ikke void-crystals til annet enn en level 75 wand, bortsett fra level 70 enchants. Ser ut som det er alternativer for alt det andre med nye mats, helt fra 375. Når tbc kom ut, ble jo Nexus-prisene helt vilt lave, tipper det samme vil skje med Voids. Shards/essences/dusts kan det jo såklart være greit å spare på, hvis enchanting blir et bra professionvalg for death knights. Lenke til kommentar
SkyFish Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg skal helt klart lvle som shadowpriest. Det beste er at mye av healing gearet blir rått til shadow siden all +healing og +damage blir omgjort til en felles +spellpower. Så har du rundt 2300-2400 +healing får du ganske rå +damage når patchen/wotlk kommer. Gjelder bare å skaffe litt crit og hit gear, så har du ganske rått lvle gear vil jeg tro Og shadow treet til priests blir jo unektelig ganske fett med de nye talentsa. Spesiellt -70% chance to lose casting time. Og den nye lvl 75 spellen. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Skjønner enda ikkje heilt korleis det +spellpower skal gå opp i opp. Vil dps ha like mykje +dmg no som healers har +heal? Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Mulig jeg har misforstått totalt men jeg trodde det var slik at ting som har +spell dmg and healing nå bytter navn til +spellpower. Altså blir dmg gear fortsatt dmg gear med like mye +dmg og healing gear har fortsatt +heal som hovedstat som gir ca. 30% spelldmg i tillegg. - edit - Viser seg at jeg nok husket riktig: Spellpower:All items and effects which grant bonuses to spell damage and spell healing are being consolidated into a single stat, Spellpower. This stat will appear with the same values found on items which grant "increased spell damage and healing" such as on typical Mage and Warlock itemization. # For classes which do not heal, they should see no change in the character sheet other than new tooltip wording. Endret 18. september 2008 av Gakks Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Mulig jeg har misforstått totalt men jeg trodde det var slik at ting som har +spell dmg and healing nå bytter navn til +spellpower. Altså blir dmg gear fortsatt dmg gear med like mye +dmg og healing gear har fortsatt +heal som hovedstat som gir ca. 30% spelldmg i tillegg. - edit - Viser seg at jeg nok husket riktig: Spellpower:All items and effects which grant bonuses to spell damage and spell healing are being consolidated into a single stat, Spellpower. This stat will appear with the same values found on items which grant "increased spell damage and healing" such as on typical Mage and Warlock itemization. # For classes which do not heal, they should see no change in the character sheet other than new tooltip wording. Ser ut som du skjønner det, men bare for sikkerhets skyld... Du kommer til å miste ca. halvparten av +healen din da det ikke lenger er +heal på items. Så hvis du har 2200+ healing nå, så vil du ha 1166+spellpower i wotlk (gang med 0.53 for å få ca. de nye tallene). Det eneste de har gjort er å endre hvor mye healing spells går opp per spellpower, slik at du healer for ca. det samme i wotlk som du gjør nå i live. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 De har endra scalingen til alle heals for at det skal tilpasses spellpower så er nok healing også, men man vil fortsatt finne noen unntak med ekstra +healingpower hvis jeg husker rett her, mmo-chapion hadde en lengre post om det, don't shoot me if i'm wrong Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Tja, så vidt jeg kunne se på wowhead, så brukes ikke void-crystals til annet enn en level 75 wand, bortsett fra level 70 enchants. Ser ut som det er alternativer for alt det andre med nye mats, helt fra 375. Når tbc kom ut, ble jo Nexus-prisene helt vilt lave, tipper det samme vil skje med Voids. Shards/essences/dusts kan det jo såklart være greit å spare på, hvis enchanting blir et bra professionvalg for death knights. må huske alt "alle" kommer til og starte en death knigth og dermed skal levle opp proff fra null ( regner med de starter på 0 da det ikke er spesifisert noe annet ) og da blir det stor etterspørsel på alle mats , så jeg tror jeg skal fylle banken opp med div disenchant masts før release og tjene en formue Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Så det konklusjonen her er er at en healerpriest på 80 i raid (med godt gear på level 80) kan berre: "Nei, no vil eg vere shadowpriest", skifte talenttre, bytte etpar enchants og vips er han en godt geara shadowpriest? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Så det konklusjonen her er er at en healerpriest på 80 i raid (med godt gear på level 80) kan berre: "Nei, no vil eg vere shadowpriest", skifte talenttre, bytte etpar enchants og vips er han en godt geara shadowpriest? Godt og godt. Healer gear vil ha mye mp5, spirit og litt haste mens dps gear vil ha crit og mye haste, slik jeg har forstått det. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Godt og godt. Healer gear vil ha mye mp5, spirit og litt haste mens dps gear vil ha crit og mye haste, slik jeg har forstått det. For ikke å snakke om hit rating. Lenke til kommentar
lassejl Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Føler at dette kommer til å føre til at alle andre skal drive å rolle på mitt gear Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Poenget var vel at det kommer til å enda vere forskjell på healgear og dpsgear. Og det fikk eg bekrefta, og alt er fint. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå