Gå til innhold

Den store priest tråden


Anbefalte innlegg

For å komme tilbake igjen til grindespec. (Dette gjelder riktignok 70). VT, MB, MF, MF, (MF avhengig av pullet), MB, SWD (sistnevnte, altså MB/SWD combo leggast inn om mob'en er under 3k liv for å vere sikker på at det er dødt..kan gjerne ha litt meir liv, men har lite crit så det er ikkje så ofte eg får MB og SWD på 2.5k) Funker heilt fint for meg, og slepper å drikke på evig lang tid med inner focus og shadowfiend brukt på kvar cd. For denne rotasjonen, og kun 2 MF, må du ha 5/5 imp MB (meiner eg..kan kanskje funke med 4 og).

 

swp tar som regel for mykje mana til at det er verdt det.

 

Hva i huleste er det du grinder på som har nesten 3k hp igjen etter VT, 2xMF, 2xMB og SW:D?

selv med 0 spell dmg er normale mobs daue etter det...

VT, MF, MF holder jo omtrent om du har litt greit med spell dmg.

 

Netherwing, og evt diverse grind av stuff i area 52 og slikt. VT, MF, MF holder ikkje for meg. Rundt 1200 shadowdmg. VT, MB, Mf, MF, (SW:D), funker bedre.

Kan vere eg overdreiv med 2xMB dog, men har brukt det ute i netherwing nedi hola der.

Endret av Whiteshit
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

da var dwarfen min lvl 70. tenkte jeg skulle gå for kun pvp siden jeg ikke har tid til instanse så mye.

 

så jeg leter etter en god shadow pvp talent spec. noen som kan hjelpe? og hva som er veldig viktig?

blir mest bgs første omgang.

noen forskjell på talenta etter at gear blir bedre? eller er det en talentbuild som er best?

 

thx

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg har en 68 priest. Har tenkt til å begynne med PvP på level 70, som Disc/holy. Har funnet ut talents osv.

 

Mitt spørsmål: Er den enkleste måten å skaffe gear på å farme PvP til man har fullt PvP sett eller lønner det seg å skaffe litt PvE gear for å få mer + healing i begynnelsen?

 

Evt. hvilke PvP items kjøper man først?

 

Så når man da har fullt S2 PvP gear, hvor dypt i PvE content kan man begynne? Kara?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...