Gå til innhold

Den store priest tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helt enig med Sink, + damage gear er mye artigere enn spirit-gear. Et par-tre stacks med vann er ikke så dyrt :) (I allefall ikke hvis man finner seg en vennlig mage )

 

For all del, men jeg satset på ren quest grinding 24/7 så da passet det seg å stacke spirit :> Hadde jeg gjort det igjen hadde jeg nok kanskje enchanted div. og tatt meg en pause på level 49 :D Er så gøy hvor gode shadowpriests er på det BG nivået!

 

EDIT: Forresten så ser det ut til at de vinkler oss SPs til å være spirit og damage baserte DPS casters i WoTLK. Hvertfall slik det ser ut nå.. men vi får se hvordan Beta blir

Endret av Bojangle
Lenke til kommentar

For å komme tilbake igjen til grindespec. (Dette gjelder riktignok 70). VT, MB, MF, MF, (MF avhengig av pullet), MB, SWD (sistnevnte, altså MB/SWD combo leggast inn om mob'en er under 3k liv for å vere sikker på at det er dødt..kan gjerne ha litt meir liv, men har lite crit så det er ikkje så ofte eg får MB og SWD på 2.5k) Funker heilt fint for meg, og slepper å drikke på evig lang tid med inner focus og shadowfiend brukt på kvar cd. For denne rotasjonen, og kun 2 MF, må du ha 5/5 imp MB (meiner eg..kan kanskje funke med 4 og).

 

swp tar som regel for mykje mana til at det er verdt det.

Lenke til kommentar

Hei!

Har kommet tilbake til wow nå og er tilbake i gode gamle guilden, men sitter på ett problem: De har kommet LANGT siden sist. Jeg er langt unna gearet jeg trenger for SSC o.l, og trenger en måte å få +healing på. Jeg har egentlig bare pvp gear og svært lite å skryte av innen gear og enchants.

 

Noen som kan hjelpe meg ved å si noe om hvor jeg kan få greit +healing gear der jeg ikke trenger en full guild involvert og kan holde meg til pugs osv mens jeg jobber meg opp?

 

Armory link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...gos&n=Eyena

Lenke til kommentar
Hei!

Har kommet tilbake til wow nå og er tilbake i gode gamle guilden, men sitter på ett problem: De har kommet LANGT siden sist. Jeg er langt unna gearet jeg trenger for SSC o.l, og trenger en måte å få +healing på. Jeg har egentlig bare pvp gear og svært lite å skryte av innen gear og enchants.

 

Noen som kan hjelpe meg ved å si noe om hvor jeg kan få greit +healing gear der jeg ikke trenger en full guild involvert og kan holde meg til pugs osv mens jeg jobber meg opp?

 

Armory link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...gos&n=Eyena

mye fett gear fra badges og badges får du fra kararuns der du også finner masse gear.

 

edit: for å ikke gleme primal mooncloth og whitemend settet

Endret av Sink
Lenke til kommentar

Gidder noen mekke en god shadow-specc (solo-questing) for en level 65 ? :)

 

Er vanvittig lenge siden jeg har spilt på presten, å den er disc holy fordi jeg trodde jeg kunne levle med å bare gå instanser, men i dag er det ingen som gjør slave pens, og mana tombs på balnazzar. Jaja...

Lenke til kommentar
Noen som kan hjelpe meg ved å si noe om hvor jeg kan få greit +healing gear der jeg ikke trenger en full guild involvert og kan holde meg til pugs osv mens jeg jobber meg opp?

Som Sink sier, tailoring er din venn.

 

Bracerne dine er veldig bra, ellers har du altfor mye PvP-gear med null manaregen/spirit, kombinert med dårlige greens/blues med damage.

 

Gå for Whitemend Pants (bra upgrade til damage-buksene dine), og om du har råd, Belt of the Long Road (super upgrade). Dette kan du få andre til å lage for deg, du trenger bare materialene. Kjør Karazhan så ofte du kan, gjøre dailiy Heroic så ofte du kan, samle opp 75 badges til Slippers of Dutiful Mending, de er enormt gode. Kjøp også ringen for badges.

 

I Karazhan henter du mace fra Prince Malchezaar, og cloak fra samme (eller fra Big Bad Wolf). Det dropper også en fin ring, en fin neck og en fin offhand der inne.

 

Når du har fått dette, og samtidig jobba opp tailoring til 375 (bruk gjerne staminagems i blå slots på PMC-settet, blå staminagems er nesten gratis nå), så har du en karakter du godt kan dra med deg inn i Hyjal og Black Temple for å leeche litt T6.

 

Er du tøff nok dropper du skinning og tar alchemy for healingtrinketen - selv levlet jeg alch og lagde trinket på ca tre timer uten å kjøpe noen herbs, siden jeg nettopp hadde levla herb til 375 på en alt (det tok riktignok litt lenger tid enn tre timer).

Lenke til kommentar

Nja, kommer jo ann på spillestil da, noen foretrekker å specce wand spec og wande ned fiendene etter sw:pain og et par mind flays. Det kombinert med Spirit Tap gir bra lite nedetid.

 

Selv foretrekker jeg å drikke litt istede for å wande fiender til døde. (mens jeg levla that is, har ikke mye nedetid når jeg farmer på level 70)

Lenke til kommentar
For å komme tilbake igjen til grindespec. (Dette gjelder riktignok 70). VT, MB, MF, MF, (MF avhengig av pullet), MB, SWD (sistnevnte, altså MB/SWD combo leggast inn om mob'en er under 3k liv for å vere sikker på at det er dødt..kan gjerne ha litt meir liv, men har lite crit så det er ikkje så ofte eg får MB og SWD på 2.5k) Funker heilt fint for meg, og slepper å drikke på evig lang tid med inner focus og shadowfiend brukt på kvar cd. For denne rotasjonen, og kun 2 MF, må du ha 5/5 imp MB (meiner eg..kan kanskje funke med 4 og).

 

swp tar som regel for mykje mana til at det er verdt det.

 

Hva i huleste er det du grinder på som har nesten 3k hp igjen etter VT, 2xMF, 2xMB og SW:D?

selv med 0 spell dmg er normale mobs daue etter det...

VT, MF, MF holder jo omtrent om du har litt greit med spell dmg.

Lenke til kommentar
Netop starta en Priest her, er lvl 10 nå.

enormt vanskelig det er da, tenker på mana, går jo tom hele tiden og må vente for og få den opp :/

håper det blir bedere?

 

1. Stack Spirit

2. Skaff Spirit Tap

3. ?

4. Profit

 

den dere spirit tapen, gjør den at mana regenationen går raskere bare når eg caster eller utenom og?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...