Lampen Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 hm aner ikke har ikke prøvd en slik før Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Ganske sprøtt build, men etter ze ratings gjør han det jo greit. Selvfølgelig, når man ser et sånt spec må man også sjekke brackets og setups man fokuserer på. Han har kun spilt 5v5 på høy rating denne sesongen, og der har de kanskje 4.5 DPS setup (avhengig om Paladinen faktisk spiller som ret). Da sier det seg selv at Focused Will (30% healing taken og 12% DR) er rimelig bortkastet, fordi han ikke vil bli fokusert, og fordi setupen deres er avhengig av å drepe noen raskt, og legge presset på motstanderens side. Blir priesten fokusert har han ingen til å heale han. Kort svar: Det vil ikke funke bra til mange av de vanlige oppsettene, som RMP i 3v3 for eksempel. Endret 6. juli 2008 av Quicko Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Hmm, skal begynne å raide igjenn tenkte jeg...spørs bare om jeg speccer tilbake til shadow...har like mye lyst til å spille begge speccene Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Da har jeg begynt å levle en priest, hva man skal specce og hvordan man levler en effektivt samt healing theorycraft på 70 (shivaara <3) har jeg allerede lært, men lurte litt på rase, atm er det en undead jeg har begynt på, den er bare level 10 atm så lurte derfor på om folket var enige i valget av UD til en pvp, litt pve priest Lenke til kommentar
Fylla Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 heisann har nettop dinget 40 nå og har fådt resettet Talent tree'et mitt siden jeg nå skal specce for shadowform, Noen som har en bra og effektiv leveling specc for shadow tree'et? Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Link, etterpå følger 1 poeng i darkness, 3 i focused mind og 5 i misery. Vampiric Touch blir en gulrot på level 50 Endret 15. juli 2008 av Torinogut Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Silence/imp fear er oppskrytt imo, ta heller 5/5 Shadow Focus eller Darkness + Focused Mind. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Vel, builden jeg postet blir slik på 50: Build Mener den er ganske optimal for levling, kan ta et poeng fra imp MB til focus. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Silence har da nesten null praktisk betydning for leveling, eneste må være å stoppe en heal nå og da. I alle fall jeg foretrekker mer damage over det. Jeg ville gått sånn til 50: http://www.wowhead.com/?talent=bZZxMxuMxRhtVo eventuellt tatt to poeng fra imp. VE og satt i imp MB. Hadde skjeldent problemer uten imp VE, i alle fall fra 60-70. (Ja, blir litt annerledes da, men mobs slår hardere, ikke svakere relativt til level/hp) edit: Shadow Affinity er nesten et must hvis du planlegger å kjøre en del instances imo. Er kanskje litt vanskelig å få seg instance gruppe pre tbc content these days though. Endret 16. juli 2008 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Lurer på hvordan denne funker som pvp: http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000 Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hvilken spell rotation som man bruker når man levler får man bruk for 3 poeng i imp. MB? Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Spell rotation og shadow priest går ikke helt godt sammen tbh, det er så og si umulig å ha en spesifikk spell rotation uansett. Jeg foretrekker å klippe mind flays med MB. Jeg foretrekker også å drikke litt istede for å spille med masse spirit gear. Kommer vel ann på spillestil, men for meg er flest mulig poeng i imp MB et must. Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Lurer på hvordan denne funker som pvp:http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000 Kjører selv dette speccet: http://www.wowhead.com/?talent=bxoGuhgtMcqzfZV0gz Fungerer meget godt, Force of Will er ikke noe spesielt godt for en priest imo. Imp. renew er hakket vassere. Lenke til kommentar
Bojangle Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Etter 40 tok jeg imp Wand talentsene, bruker den mye når jeg leveler. Stack spirit gear og best mulig wand så har du så godt som 0 downtime. Etter 50 og en respec noe i duren av Denne speccen bygger jeg nok en gang opp 5/5 improved wands. (For all del flytt rundt på poeng som du vil i Shadow treet. Jeg plukker også opp Silence siden jeg leveler som oftest på en PvP server.) Før VT rotation mens jeg levelet; MB-> (Strafe sidelengs bort) SW:P->VE->MF x 2-3 og wand ned fra ~35% Etter VT; VT->(strafe bort) SW:P->VE->MF x 2-3 og wand til død. Etter 60 kan du begynne å stacke +Damage gear, syns ikke det var vits før Outlands. Hvertfall det jeg gjorde og jeg hadde det kjempegøy Edit: Trykkleif Endret 17. juli 2008 av Bojangle Lenke til kommentar
Sink Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Men det er kjedelig. stack alt du kan av dmg gear fra level 30, mb, swp, VE, mf, mf, mb så løp til neste mob. etter VT kan du velge. Enten VT, ve, mb, mf, mf, mb eller vt, swp, mb, mf, mf neste mob. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Kommer vel til å ha 150ish +damage på level 40. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Helt enig med Sink, + damage gear er mye artigere enn spirit-gear. Et par-tre stacks med vann er ikke så dyrt (I allefall ikke hvis man finner seg en vennlig mage ) Lenke til kommentar
PSV Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hva med Improved Inner Fire? Skulle vel tro at det var verdt det. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Snakker du om pvp-builden nå, eller til leveling? Er ikke noe vits til leveling, da VE healer deg nok uansett hvor mye armor du har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå