Sink Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jøss, har ikkje sett en einaste Discpriest med hitgems, eller enchants, så må vere derfor. Edit: det var discpriests vi snakka om sant? Slik jeg ser det står det mellom:Will of the forsaken, bra Devouring plague, dyr manacost Touch of weakness elns, utter crap mot Shadowguard som er billig og stacker shadow vurnerabillity Touch of ettelleranna som reduserer healing på targetet med 20%, noe som er mye! i PvP Berserking, 30% haste ved lavt liv, definitivt verd d i arena? Heller mot troll jeg. Skal brukes til PvP og bare det. Ser ut som dps iogmed at han nevner shadow weaving debuffs Lenke til kommentar
storken Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jøss, har ikkje sett en einaste Discpriest med hitgems, eller enchants, så må vere derfor. Edit: det var discpriests vi snakka om sant? Slik jeg ser det står det mellom:Will of the forsaken, bra Devouring plague, dyr manacost Touch of weakness elns, utter crap mot Shadowguard som er billig og stacker shadow vurnerabillity Touch of ettelleranna som reduserer healing på targetet med 20%, noe som er mye! i PvP Berserking, 30% haste ved lavt liv, definitivt verd d i arena? Heller mot troll jeg. Skal brukes til PvP og bare det. Ser ut som dps iogmed at han nevner shadow weaving debuffs Skal være disc på 70. Tenker jeg skal være shadow på 80, shadow ser ut til å bli en diggbar specc utifra det jeg har sett av talents. Hex of weakness er jo diggbar! 20% mindre healing på target er jo tusen ganger bedre enn Undead sin versjon med bare reduksjon til skade. Ble troll på meg ihvertfall, om jeg virkelig gjør noe jeg kommer til å angre på bør dere skrike ut nå. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Troll betyr at du taper hver gang dere møter mirror-teams som har én eller flere undead. Endret 4. juni 2008 av Loeve Lenke til kommentar
brillan Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Troll betyr at du taper hver gang dere møter mirror-teams som har én eller flere undead. Hei hei! Hvis troll popper berserking så får du inn 11 manaburns istede for 10! Ikke no tull Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Ekstremt. Får inn mer enn én manaburn på en fear, vet jeg. Lenke til kommentar
SkyFish Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 hvem får aggro etter tank dør? Dpsene, hvis ikke bør dere skaffe dere nye dps ;D Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Har et spørsmål angåande pve raiding med shadowpriest. Har fått noken tips om at 5 poeng i shadow weaving ikkje er nødvendig og at holder med 3 eller 4 poeng her. Tanker om dette? Har ikkje testa det ut enda, men må gå på en respecc snart uansett då eg mangler 5 poeng i misery. Lenke til kommentar
SkyFish Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Tror nok 3-4 skal holde, du kan jo tenke deg at alle spells du bruker er shadow, så du trenger ikke "rebuffe" med 5 spells sånn som mages må med scorch. Din buff tar kanskje 2-3 spells mer før den er max'a ut, men etter det vil du jo fortsette å gjøre damage og holde den oppe selv om den ikke proccer mer enn annenhver spell. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 5/5 Misery er et must. Du trenger kun 3/5 i Shadow Weaving (evt 4, men det er waste imo) - Da har du vel 60% sjanse på hver spell til å stacke debuffen. Du kaster mange nok spells tidlig i fighten, til at den rekker å stacke seg 5 ganger ganske fort. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Som solo spriest i et raid ville jeg anbefalt 4\5 shadow weaving, greit at det går ok å bygge debuffs med 3\5 i starten, men om du må bevege deg iløpet av fighten, også kaster du to-tre spells uten at du får fornya debuffsa så detter de av, dps lost og du bruker mer mana. Om raidet har 2+ spriests i raidet hadde jeg uten tvil gått for 3\5, men færre talents enn det så blir problemet at du ikke har noen andre plasser å sette de. Da jeg raida raida jeg en stund med 5\5 shadow weaving, utrolig deilig å ha.(grunnen var at jeg kjørte 3\5 shadow focus og følte at talents på andre plasser var å kaste de bort.) Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Prøv med 3/5 Sw, du. Så kan du adde 1-2 poeng senere når du får hit rating nok til å nerfe Shadow Focus. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Har raida 4 dager i uka siste året som shadow, som solo spriest ville jeg ikke brukt 3\5 uansett, da ville jeg heller gått ned til 2\3 meditation eller 4\5 imp mb (høyere dps tap å gå ned til 4\5 imp mb enn 4\5 shadow power, men sparer litt mana på økt critchance.) Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Trur eg går for 4/5 imp mb, 4/5 sw, og resten er maxa. mangler litt hit til at eg kan gå ned på shadow focusen inntil vidare, så det får bli slik. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 http://www.wowhead.com/?talent=bxMRzhZZxGxtMLobtEo kunne vært en idè å specce slik også, vet ikke helt hvor mye spirit og int man må ha før medidtation blir bedre enn focused mind, kunne kanskje sett nærmere på det :o Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Noen som har et godt instance specc for meg? Har 1151+ heal og 104 mp5. EDIT: Er denne god ? http://www.wowhead.com/?talent=bxT0zhxZfxxcc0qVhVo (har aldri vært holy før.) Endret 14. juni 2008 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Imp Divine Spirit > Circle of Healing for 5-man instancer imo. Healing Prayers + Circle of Healing er mer enn bra nok aoe healing egentlig. Jeg kjører sånn her atm: http://armory.wow-europe.com/character-tal...w&n=Gwaihir Grunnen til at jeg har 2/2 Healing Prayers istede for 3/5 Empowered Healing, er at jeg vanligvis healer gruppa mer enn jeg healer tanken, og da er det greit med mindre mana kost på PoH/PoM. Jeg er da specca for heroics og litt karazhan nå og da. For 25-mans raiding hadde jeg sikkert specca Circle of Healing tror jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Hmm.. Ok.. MGT i normal var fin med CoH, though. Skal se på det litt senere/teste speccs. Takk. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Funker fint å spamme PoH der også. Heala fint Mgt heroic med 1200 + healing og 140mp/5 (casting regen) uten CoH. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Ok. Takk. Har kun gladiator og PvP stuff atm. En blue back fra en normal instance også. Har alltid sagt at jeg ikke har tid til PvE, men det har jeg jo. Var morro Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Gikk gjennom noen priest builds og fant denne : http://tw.wowarmory.com/character-talents....;n=Illusorymoon noen som har sett noe lignende?Åssen tror dere den vil funke ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå