Gå til innhold

Den store priest tråden


Anbefalte innlegg

Jøss, har ikkje sett en einaste Discpriest med hitgems, eller enchants, så må vere derfor.

 

Edit: det var discpriests vi snakka om sant?

Slik jeg ser det står det mellom:

Will of the forsaken, bra

Devouring plague, dyr manacost

Touch of weakness elns, utter crap

 

mot

 

Shadowguard som er billig og stacker shadow vurnerabillity

Touch of ettelleranna som reduserer healing på targetet med 20%, noe som er mye! i PvP

Berserking, 30% haste ved lavt liv, definitivt verd d i arena?

 

Heller mot troll jeg. Skal brukes til PvP og bare det.

Ser ut som dps iogmed at han nevner shadow weaving debuffs

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jøss, har ikkje sett en einaste Discpriest med hitgems, eller enchants, så må vere derfor.

 

Edit: det var discpriests vi snakka om sant?

Slik jeg ser det står det mellom:

Will of the forsaken, bra

Devouring plague, dyr manacost

Touch of weakness elns, utter crap

 

mot

 

Shadowguard som er billig og stacker shadow vurnerabillity

Touch of ettelleranna som reduserer healing på targetet med 20%, noe som er mye! i PvP

Berserking, 30% haste ved lavt liv, definitivt verd d i arena?

 

Heller mot troll jeg. Skal brukes til PvP og bare det.

Ser ut som dps iogmed at han nevner shadow weaving debuffs

 

Skal være disc på 70. Tenker jeg skal være shadow på 80, shadow ser ut til å bli en diggbar specc utifra det jeg har sett av talents. Hex of weakness er jo diggbar! 20% mindre healing på target er jo tusen ganger bedre enn Undead sin versjon med bare reduksjon til skade.

 

Ble troll på meg ihvertfall, om jeg virkelig gjør noe jeg kommer til å angre på bør dere skrike ut nå.

Lenke til kommentar

Tror nok 3-4 skal holde, du kan jo tenke deg at alle spells du bruker er shadow, så du trenger ikke "rebuffe" med 5 spells sånn som mages må med scorch. Din buff tar kanskje 2-3 spells mer før den er max'a ut, men etter det vil du jo fortsette å gjøre damage og holde den oppe selv om den ikke proccer mer enn annenhver spell.

Lenke til kommentar

Som solo spriest i et raid ville jeg anbefalt 4\5 shadow weaving, greit at det går ok å bygge debuffs med 3\5 i starten, men om du må bevege deg iløpet av fighten, også kaster du to-tre spells uten at du får fornya debuffsa så detter de av, dps lost og du bruker mer mana. Om raidet har 2+ spriests i raidet hadde jeg uten tvil gått for 3\5, men færre talents enn det så blir problemet at du ikke har noen andre plasser å sette de.

Da jeg raida raida jeg en stund med 5\5 shadow weaving, utrolig deilig å ha.(grunnen var at jeg kjørte 3\5 shadow focus og følte at talents på andre plasser var å kaste de bort.)

Lenke til kommentar

Har raida 4 dager i uka siste året som shadow, som solo spriest ville jeg ikke brukt 3\5 uansett, da ville jeg heller gått ned til 2\3 meditation eller 4\5 imp mb (høyere dps tap å gå ned til 4\5 imp mb enn 4\5 shadow power, men sparer litt mana på økt critchance.)

Lenke til kommentar

Imp Divine Spirit > Circle of Healing for 5-man instancer imo. Healing Prayers + Circle of Healing er mer enn bra nok aoe healing egentlig.

 

Jeg kjører sånn her atm: http://armory.wow-europe.com/character-tal...w&n=Gwaihir

 

Grunnen til at jeg har 2/2 Healing Prayers istede for 3/5 Empowered Healing, er at jeg vanligvis healer gruppa mer enn jeg healer tanken, og da er det greit med mindre mana kost på PoH/PoM.

 

Jeg er da specca for heroics og litt karazhan nå og da. For 25-mans raiding hadde jeg sikkert specca Circle of Healing tror jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Ok. Takk.

 

Har kun gladiator og PvP stuff atm. En blue back fra en normal instance også.

 

 

Har alltid sagt at jeg ikke har tid til PvE, men det har jeg jo. Var morro :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...