Gå til innhold

Den store priest tråden


Anbefalte innlegg

Ville ha bytta gearet som har meir heal på seg enn dmg.

 

Har ikkje noko anna føre seg enn offspec.

ja, det kommer jeg til å bytte ut =)

 

ehm, hvorfor er spellcrit gems fy fy? :innocent:

 

fordi du har VT, SW:P og MF som aldri kan critte. Disse blir brukt mykje, og det er ikkej verdt å ha så mykje crit når du kun kan gjer det med MB (og evt SW:D). Stack opp +spelldmg og atter spelldmg.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

tjaa... før i tida ville jo alle ha dverg prester Pga fear Ward.. men nå har jo alle den :<

 

UD er relativt bra om dagen.. du har en extra dot for PvE og PVP.. + at du har immunity for fear(Fearward+Trinket+racial)

 

er usikker på Troll racial, er ikke det increase casting time? i hvertfall så er det supert for både PvE og PvP.. men jeg vil anbefale UD. Belf sin Aoe Silence er overrated.

Lenke til kommentar
Ville uten tvil valgt troll selvom UD har en feit dot, berserking! SWD + poppe berserking må være en rimelig god combo, kan poppes sammen med +dmg trinkets for økt effekt og :o

 

Slik jeg ser det står det mellom:

Will of the forsaken, bra

Devouring plague, dyr manacost

Touch of weakness elns, utter crap

 

mot

 

Shadowguard som er billig og stacker shadow vurnerabillity

Touch of ettelleranna som reduserer healing på targetet med 20%, noe som er mye! i PvP

Berserking, 30% haste ved lavt liv, definitivt verd d i arena?

 

Heller mot troll jeg. Skal brukes til PvP og bare det.

Lenke til kommentar

det er et veldig godt poeng. når jeg begynte og schpella wow så rolla jeg dverg utelukkende pga fear ward, koste meg med den lenge. helt til blizzard bestemte seg for å øke Fag faktoren med ytterligere 1000,5 og ga alle fear ward. Til dags dato ville jeg stått fast mellom å rolle Undead eller Troll. som igjen hadde blitt avgjort på utseende og jeg hadde rolla Human :<

Lenke til kommentar
Devouring plague, dyr manacost

Touch of weakness elns, utter crap

Som sagt, Devouring Plague koster 0 mana om du er 14/0/47. (Men det er raid-specc)

Har du 5/5 Blackout, og en rogue kommer bakfra, kan Touch of Weakness stunne roguen i det han/hun rører. (10% på alle shadowspells tror jeg det er, elns)

 

Men siden du skal spille PvP, vet jeg ikke hvilket specc som er bra, eller om du skal ha med Inner Focus. Jeg tror Loeve har en Troll Priest som han bruker til PvP. Spør han, kanskje han kan hjelpe. :]

Lenke til kommentar

Undead på hordesiden. Frustrerende å spille med troll priests etter å ha hengt med undeads.

 

Når du i tillegg sier at du utelukkende skal spille PvP burde valget være enda lettere.

 

Verken orker eller gidder å skrive noe mer utdypende enn: wotf.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Hvilken race er best for priest?

Tenker hardt på troll jeg nå, må være horde.

 

Draenei er desidert best, om du er Horde er det Troll (PvE) og Undead (PvP)

 

Dranei? Hadde fremdeles rulla dwarf om eg skulle hatt prest pvp, men kanskje human om den skulle heala pve. Stoneform er priceless imo =) Men sjølsagt ingen har bedre racials for pvp enn undead. (nerf ^^)

Lenke til kommentar

Draenei PVP: 1% spellhit til gruppen, 10 SR, 1k mana til gruppen på demand.

Dwarf PVP: Stoneform, 10 FrR, 2k selfheal på demand.

 

Sliter du virkelig big-time med å overleve bursts er Dwarf best, om du overlever - Draenei.

 

Human PVE: cirka 10mp5 til deg selv (av 5% spirit) også noe healing.

Draenei PVE: rundt 80mp5 til gruppen, samt 1% spellhit. (om du bruker Symbol hver cooldown.)

 

Kan vel ikke være tvil her vel?

Lenke til kommentar
Draenei PVP: 1% spellhit til gruppen, 10 SR, 1k mana til gruppen på demand.

Dwarf PVP: Stoneform, 10 FrR, 2k selfheal på demand.

 

Sliter du virkelig big-time med å overleve bursts er Dwarf best, om du overlever - Draenei.

 

Human PVE: cirka 10mp5 til deg selv (av 5% spirit) også noe healing.

Draenei PVE: rundt 80mp5 til gruppen, samt 1% spellhit. (om du bruker Symbol hver cooldown.)

 

Kan vel ikke være tvil her vel?

 

Trudde vi snakte PvP her eg. Og når det gjelder PvE på allysida ville er eg spirithore anyway, så det blir smak og behag. Eg ser dog poenget, hadde glømt den mp5 saken. Når det gjelder PvP er den 2k selfheal på demand en skikkelig lifesaver når du blir nuka. Og spellhit til gruppa i pvp? cmon..

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt den ''cmon'' til spellhit? Om så det bare er spellhit til priesten så er det likevel gull verdt. Teamer priesten med en warlock eller mage så er det enda bedre.

 

De aller fleste høyratede priests liker spellhit:

 

+22 damage / +14 spellhit på Head er ikke uvanlig.

+15 spellhit på Gloves er ikke uvanlig.

+10 spellhit gem(s) er ikke uvanlig.

Lenke til kommentar
Trudde vi snakte PvP her eg. Og når det gjelder PvE på allysida ville er eg spirithore anyway, så det blir smak og behag.

 

Kan svare på den kommentaren med din egen quote: (Les bold for å forstå hvorfor PSV tok fram de detaljene.)

Dranei? Hadde fremdeles rulla dwarf om eg skulle hatt prest pvp, men kanskje human om den skulle heala pve.

 

 

 

Ang. PvP på alliance-siden er vel Dwarf vs. Draenei hipp som happ. Selv foretrekker jeg dwarf. Er vel først og fremst roguen som burde ha perception i teamet.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...