Gå til innhold

Den store priest tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Tenkte mer på heal+.

 

EDIT: Alle enig? Dumt å være for rask når man bruker litt peng :p

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

De siste par-tre dagene har vært gode for min del: Belt of the Long Road, Shining Chain of the Underworld, Jade ring of the Everliving, Flawless Wand of Healing (38 + healing ellerno), Red Riding Hood's Cloak og diverse enchants/gems.

 

Ligger på 1660ish + healing og 200 mp5 casting regen nå, ubuffa.

 

Tror jeg skal vente til jeg får enten maiden eller prince macen før jeg smekker på 81 healing enchant. (Har allerede 25-badge off hand).

Lenke til kommentar
Hei!

 

Har nettopp respecca shadow med presten min og lurer på hvordan/hvor jeg respeccer til shadoweave tailoring? Er nå mooncloth tailoring

Gå å snakk med npc'en som lærte deg mooncloth tailoring. Spør pent om du kan få lov til å slippe spesialiseringen din.

Lenke til kommentar
Hei!

 

Har nettopp respecca shadow med presten min og lurer på hvordan/hvor jeg respeccer til shadoweave tailoring? Er nå mooncloth tailoring

Gå å snakk med npc'en som lærte deg mooncloth tailoring. Spør pent om du kan få lov til å slippe spesialiseringen din.

har funnet det ut, men takk anyway :) til opplysning koster det 170g til sammen å respecce.

 

EDIT: har nå fått slengt på frozen shadoweave settet, så nå lurer jeg på hva som skal erstattes først, og av hva? =)

 

Her er presten min btw

Endret av zaltmann
Lenke til kommentar

Hei :)

 

Har ein lvl 30 shadow priest som eg tenkte eg skulle begynne å levle opp litt igjen.

 

Lurte på om nokon har nokon tips om:

 

1. talent build

2. gear stats

3. korleis skal eg bruke abilities for mest dmg pr. mana? Eller for å sei det på ein anna måte, korleis skal eg mest effektivt drepe mobs? :)

 

Takk for alle svar ^^,

Lenke til kommentar

L10-14: Spirit Tap (5/5)

L15-16: Imp SW:P (2/2)

L17-19: Blackout (3/5)

L20: Mindflay (1/1)

L21-22: Blackout (5/5)

L23-24: Shadow Focus (2/5)

L25-27: Shadow Reach (3/3)

L28-29: Shadow Weaving (2/5)

L30: Vampiric Embrace (1/1)

L31-32: Improved Vampiric Embrace (2/2)

L33-35: Shadow Weaving (5/5)

L36-39: Darkness (4/5)

L40: Shadowform (1/1)

L41: Darkness (5/5)

 

Så satsa du på spirit. Med god spirit er det mindre downtime med tanke på health og mana regen.

Med spirit tap får du utnytta spirit meir =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...