Skumtroll Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Vent til s2 kan kjøpes for honor Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Jeg gjør det, men kan dere linke våpnene jeg skal ha? Denne daggeren og ?? Offhanden? Endret 17. april 2008 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Orb of the Soul-Eater for 25 badges. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Takk. Det å drepe mobs med et dårlig gear i lvl 70 som disc/holy priest er jo komplett umulig. Bruker mange tusen mana per mob... Hva gjør jeg galt?? Er 42/19/0 atm, men respeccer snart til mer healing.. Må jo kunne gjøre dailys og farming med en holy prest også? Lenke til kommentar
jlek Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Takk. Det å drepe mobs med et dårlig gear i lvl 70 som disc/holy priest er jo komplett umulig. Bruker mange tusen mana per mob... Hva gjør jeg galt?? Er 42/19/0 atm, men respeccer snart til mer healing.. Må jo kunne gjøre dailys og farming med en holy prest også? Farmer fint med min 16/45 Holy Priest. Gjorde alle SSO dailies på litt over en time da jeg fremdeles trengte rep. Hold shield oppe og SMITE AWAY! Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Har nokså godt gear, og er 42/19. Shield, Mind Blast, SW:D, SW:P, wand. Slenger på noe healing gear med mye manaregen. Går aldri oom. Mobsa går relativt fort ned. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Har kun questing gear og gear fra ramps.. Ligger 400+ dmg og 500+ heal med 104 +dmg. (Har kjøpt pvp for honored hos Honor hold osv for 15g delen. Har 3 deler nå.) Men SW:D mister jeg jo selv liv.. Burde jeg bare bruke den uansett, og slenge inn litt mana på hot/flasheal/greaterheal? Lenke til kommentar
Faber Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 hvordan er det å levle som holypriest? tenkte jeg skulle gjøre det slik at jeg kan heale i instancer samtidig som å levle.. eller er det bare shadow som funker.. Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Hvorfor noen vil utsette seg for å levle som holy eller tror de må være holy for å heale grupper mens man levler kommer jeg aldri til å forstå... Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Levlet som holy fra 60 til 70, og det gikk kjempefint. Det tar riktig nok litt lengre tid. Ikke fordi du dreper mobs så sakte (for det gjør man ikke), men fordi man må drikke etter 3-4 mobs. Man må ikke være holy for å heale i instancer, men det gjør det mye lettere. Med holy specc kompanserer man for at de andre i gruppen din suger. I mine øyne må man ha minst en riktig speccet spiller gruppen for at et instance skal gå smertefritt. Hvis du selv er denne spilleren, gjør det alt mye enklere. Det er ikke ofte man finner tank som er speccet prot e.l, og mange ganger møter man spillere som ser ut som de har plukket ut talents i blinde. Som holy gjør det ingenting om du grupper med slike. Helt i starten trenger man ikke å være holy dog. Om du healer WC som holy eller shadow har ikke noe å si. Det er først rundt lvl 50 (ST) at man virkelig merker forskjellen. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Kan noen sette opp et nydelig talent tree for levling? Jeg er en 62 priest.. Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 www.wowhead.com putt alt i shadow! lettere blir det ikke. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Leveling med litt instancing: http://www.wowhead.com/?talent=bZZxGxtMxohtEo Resten putter du i enten disc (wand spec/meditation/inner focus/imp fort) eller i imp fear/silence hvis du foretrekker det. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Prøver å fikse holy-gearet mitt atm...fuck it, reposter bare det jeg skrev på guildforumet: Ive specced holy now, and i really need to get my holy gear upgraded. My current stats are: + Healing: 1588 with imp. Divine Spirit Mana regen while casting: 197 mp/5 with imp. Divine Spirit Mana regen outside the five-second-rule: 521 with imp. Divine Spirit Spirit: 480 Intellect/mana: 427/8745 Stamina/hp: 337/6581 Link to the rest of my profile My current plan for gear improvements looks like this: In addition to that, ill get my shoulders enchanted as fast as i get my hands on 7 fel armaments. And ill be buying Gown of Spiritual Wonder and Light-blessed Bonds as soon as i get the badges. Im not sure if im going to bother with the badge-trinket tho, as theres pretty decent trinkets from karazhan as well. Im also not sure how my Blue Dragon card compares to these new trinkets with silly high + healing. Guess its situational, but still, it used to pretty nice. Also, would it be worth getting the Whitemend-set? I wont bother getting the PMC-set as ive already got the FSW-set, and really cba to be respeccing my tailoring every time i change spec. Any other advice about getting my gear ready up from being shitty to being decent? Would be greatful for any kind of advice! Gwai Noen som har noen innspill? Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Dropp whitemend imo, du har greie saker på de plassene allerede. Prioriter å få byttet ut dmg/heal sakene dine med nye ting som har bare +heal så stiger det nok raskt. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Mm, det jeg tenker også. Noen forslag til easy-to get wands? Har allerede disenchanta netherstorm-questrewarden for evigheter siden. Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 http://www.wowhead.com/?item=27885 fra Shadow labyrinth, eller den i karazhan. Kan også kjøpe en grønn en på AH om du finner en der med random enchantment som har mye healing. Vet ikke helt hva du har tilgang til av loot, men du kan jo også prøve å skaffe en fra PvP - dog da blir det vel dmg/heal wand. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Har tilgang til omtrent alt fra karazhan/za samt gruuls lair/magtheridon hvis vi gidder det. Satser egentlig på å geare meg selv opp til mh/bt-nivå, så jeg kan raide der uten å være en plage for resten av guilden, i fall jeg ikke liker Age of Conan. edit: Får ta noen shadow labs-runs da, karazhan wanden er vel fra en av opera eventene? (ie. lav drop chance) Too bad jeg disenchanta morogrim-wanden min (og resten av level 70 healing gearet, som faktisk var ganske decent) Endret 12. mai 2008 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Carved Witch Doctor's Stick Easy-to-get og imba. Koster 25 badges og gir masse spell-dmg til å være wand. En av de to wandene i spillet med sockets. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Har nok den allerede ja, men vil ha noe mer healing-orientert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå