Gå til innhold

Den store priest tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Jeg gjør det, men kan dere linke våpnene jeg skal ha?

Denne daggeren og ?? Offhanden?

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Takk.

Det å drepe mobs med et dårlig gear i lvl 70 som disc/holy priest er jo komplett umulig. Bruker mange tusen mana per mob... Hva gjør jeg galt??

Er 42/19/0 atm, men respeccer snart til mer healing.. Må jo kunne gjøre dailys og farming med en holy prest også?

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Takk.

Det å drepe mobs med et dårlig gear i lvl 70 som disc/holy priest er jo komplett umulig. Bruker mange tusen mana per mob... Hva gjør jeg galt??

Er 42/19/0 atm, men respeccer snart til mer healing.. Må jo kunne gjøre dailys og farming med en holy prest også?

Farmer fint med min 16/45 Holy Priest. Gjorde alle SSO dailies på litt over en time da jeg fremdeles trengte rep.

Hold shield oppe og SMITE AWAY!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Har kun questing gear og gear fra ramps..

Ligger 400+ dmg og 500+ heal med 104 +dmg. (Har kjøpt pvp for honored hos Honor hold osv for 15g delen. Har 3 deler nå.)

Men SW:D mister jeg jo selv liv.. Burde jeg bare bruke den uansett, og slenge inn litt mana på hot/flasheal/greaterheal?

Lenke til kommentar

Levlet som holy fra 60 til 70, og det gikk kjempefint. Det tar riktig nok litt lengre tid. Ikke fordi du dreper mobs så sakte (for det gjør man ikke), men fordi man må drikke etter 3-4 mobs.

Man må ikke være holy for å heale i instancer, men det gjør det mye lettere. Med holy specc kompanserer man for at de andre i gruppen din suger. I mine øyne må man ha minst en riktig speccet spiller gruppen for at et instance skal gå smertefritt. Hvis du selv er denne spilleren, gjør det alt mye enklere.

Det er ikke ofte man finner tank som er speccet prot e.l, og mange ganger møter man spillere som ser ut som de har plukket ut talents i blinde. Som holy gjør det ingenting om du grupper med slike.

Helt i starten trenger man ikke å være holy dog. Om du healer WC som holy eller shadow har ikke noe å si. Det er først rundt lvl 50 (ST) at man virkelig merker forskjellen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Prøver å fikse holy-gearet mitt atm...fuck it, reposter bare det jeg skrev på guildforumet:

Ive specced holy now, and i really need to get my holy gear upgraded.

My current stats are:

+ Healing: 1588 with imp. Divine Spirit

Mana regen while casting: 197 mp/5 with imp. Divine Spirit

Mana regen outside the five-second-rule: 521 with imp. Divine Spirit

Spirit: 480

Intellect/mana: 427/8745

Stamina/hp: 337/6581

Link to the rest of my profile

My current plan for gear improvements looks like this:

wowmats.xlsx-20080512-054932.jpg

In addition to that, ill get my shoulders enchanted as fast as i get my hands on 7 fel armaments. And ill be buying Gown of Spiritual Wonder and Light-blessed Bonds as soon as i get the badges. Im not sure if im going to bother with the badge-trinket tho, as theres pretty decent trinkets from karazhan as well. Im also not sure how my Blue Dragon card compares to these new trinkets with silly high + healing. Guess its situational, but still, it used to pretty nice.

Also, would it be worth getting the Whitemend-set? I wont bother getting the PMC-set as ive already got the FSW-set, and really cba to be respeccing my tailoring every time i change spec.

Any other advice about getting my gear ready up from being shitty to being decent? Would be greatful for any kind of advice!

Gwai

Noen som har noen innspill?

Lenke til kommentar

Har tilgang til omtrent alt fra karazhan/za samt gruuls lair/magtheridon hvis vi gidder det.

Satser egentlig på å geare meg selv opp til mh/bt-nivå, så jeg kan raide der uten å være en plage for resten av guilden, i fall jeg ikke liker Age of Conan. :p

edit: Får ta noen shadow labs-runs da, karazhan wanden er vel fra en av opera eventene? (ie. lav drop chance)

Too bad jeg disenchanta morogrim-wanden min :( (og resten av level 70 healing gearet, som faktisk var ganske decent)

Endret av Ole_Gunnar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...