Gå til innhold

Den store priest tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

En med god hukommelse her :D

 

Gleder meg til 70.. Da blir det pvp for alle penga :D (Og etter det kommer raid)

 

Mens jeg er i gang: Noen som husker hvor mange xp man trenger fra lvl 69-70? En sa at det var over 3 millioner?

Lenke til kommentar
En med god hukommelse her :D

 

Gleder meg til 70.. Da blir det pvp for alle penga :D (Og etter det kommer raid)

 

Mens jeg er i gang: Noen som husker hvor mange xp man trenger fra lvl 69-70? En sa at det var over 3 millioner?

 

tror det er mer rundt 750k xp hvis jeg ikke husker helt feil eller så var det nærmere 960k ikke 3mil ihvertfall

 

kan være at det var 960ish og er nå 750k

Lenke til kommentar
Ok. Takk skal du ha Rewws :)

 

(Kanskje jeg blir 70 iløpetav mnden?)

 

 

bare hyggelig, gjør masse quests og bruk wowhead eller thottbot hvis du trenger hjelp, jeg levla 62-70 på bare et par dager og bare quests mekka nok cash til 2x mounts også i samme slengen, anbefales, anbefaler også å levle i full shadowspec og skifte til favoritt etter 70.

Endret av Rewws
Lenke til kommentar
Nei, jeg har wow som et helgespill... Jobber også i helgene, så spilling blir det lite av.

 

Ok bra som hobby da, lett tilgjengelig billig osv :)

 

selv er det som en deltidsstilling siden jeg er guildleder og har en del venner som spiller sammen med meg. :)

Lenke til kommentar
hva om du skal ha primals?

Netherweb silk?

blablabla items, du skjønner hva jeg mener. :)

det er ikke sammenlignbart,

 

gi en SL warlock 13 lvl 71 waterelementals i skettis og han koser seg, gi en priest 2 av dem og han sliter. skjønner forskjellen?

Om du skal farme primals eller whatever så kan du dra rumpa di til trainer å respecce, kan farme i timer uten å drikke at all, og det er ikke med wand på slutten eller slikt tull. VT mb mf mf (mb) swd shield er no go og vampiric embrace kaster du opp om du har lite hp, eventuelt bruk bandages en gang i blandt.

 

 

En SL warlock er vel heller kjedelig å grinde med, speccer man full affliction type med instant hawl of terror osv. blir det bedre, dette er dog også gimp i både pve og pvp.

Endret av Sink
Lenke til kommentar
hva om du skal ha primals?

Netherweb silk?

blablabla items, du skjønner hva jeg mener. :)

det er ikke sammenlignbart,

 

gi en SL warlock 13 lvl 71 waterelementals i skettis og han koser seg, gi en priest 2 av dem og han sliter. skjønner forskjellen?

Om du skal farme primals eller whatever så kan du dra rumpa di til trainer å respecce, kan farme i timer uten å drikke at all, og det er ikke med wand på slutten eller slikt tull. VT mb mf mf (mb) swd shield er no go og vampiric embrace kaster du opp om du har lite hp, eventuelt bruk bandages en gang i blandt.

 

 

et av poengene mine var at "det og dra rumpa mi til trainer koster fuckings 100g og da er litt av pointet borte"

Lenke til kommentar
et av poengene mine var at "det og dra rumpa mi til trainer koster fuckings 100g og da er litt av pointet borte"

Ta et par dager da vel, eller en dag der du går inn for å farme så er det golds tjent.

 

skjønte du ikke at det handla om at det finnes classes som ikke trenger og specce noe for og klare dette problemfritt og effektivt i motsetning til f.eks en healer priest.

 

Jeg er ikke ute etter og kvervulere jeg vil belyse et problem

Endret av Rewws
Lenke til kommentar

Og de klassene som har det betydlig lettere å farme, har det også betydlig vanskligere for å skaffe seg ei 5-mans gruppe.

 

Hvis du ikke liker problemene med å være healer, spec dps da vell. Eller få deg en alt.

 

Du får lett 4-50g fra dailies + pvp/dungeon daily quests, det burde være nok for å betale pots/repairs et raid. Selv farmer jeg så og si alldri gull (gjør kanskje tilsammen 5 quests utenom daily heroic quests i uka, som jeg forøvrig prøver å få med meg hver dag), og jeg har ingen problemer med å betale for raiding. Enchanting/tailoring inntekter samt gode avtaler med herbalists/alchemists i guilden sørger for det.

Lenke til kommentar

Det hadde vært noe merkelig om rene damageklasser ikke gjorde damage uansett build. Prester er ikke en ren damageklasse uansett build. Gjør dailys eller spill om en annen klasse eller gå sammen med en annen og heal han mens han farmer det du er ute etter.

Jeg oppfatter det du kommer med som syting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...