Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Da har jeg klart å være dum igjen.. Tenkte ikke over at jeg fortsatt kunne bruke mange shadowpoints på talentet mitt.. Kan noen repsecce eller helst bygge videre på dette, til levling? (Vil helst ikke respecce da jeg skal være disc/holy i lvl 70) Mitt talent atm. (Alternativ armory her. Speccet er nederst på sia.) Endret 19. mars 2008 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Sink Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 http://www.wowhead.com/?talent=bV0GzhZZxGgzMtohtEo om du kun kjører solo, ikke instances bygg på i disc, hvis du kjører mye instances ville jeg kanskje valgt shadow affinity først. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Ok, takk. Respeccer det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 BTW: Jeg bruker aldri wand.. Har jo shadow word: death nå..? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 BTW: Jeg bruker aldri wand.. Har jo shadow word: death nå..? SWD setter deg innenfor FSR, noe wanden skulle forhindre. Lenke til kommentar
Rewws Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Priests er en unik måte og kunne prøve og være support-class og pve-dps eller survivalist pvp/dps/healer masse fine finurlige ting du kan gjøre, og desto vanskeligere en class er og spille desto større potensiale har den som regel, men hvorfor har blizzard gjort det sånn at det er healers som taper på flest områder? hvem får skylda når noen dør? hvem får aggro etter tank dør? hvem som må springe inn når folk ligger og slasker inne i raid eller instances? hvem er det som må heale dps'er som ikke gidder og heale seg selv? hvem er det som må bruke potions og water som en gal nettopp på grunn av disse tingene? hvem er det som har minst dps og tåler minst og minst treffsikkerhet pga det som kreves av healing spesialitet for og kunne gjøre en god nok jobb? hvem er det da som sliter masse med farming i forhold til andre classes som kan "nesten" være hvilken spec de vil og fortsatt gjøre det mye enklere, og ihvertfall bruktbart nok i forhold? hvem må reparere mer enn andre siden de mest sannsynlig må overheale pga huntern eller roguen som ikke passer på aggro, og tank dør, de bare feigner eller vanisher, og lever (somoftest). hvorfor kan man ikke ressurecte i spirit of redemption? incombat ok, men hvem slår på en udødelig engel uten aggro? remdemption betyr genoppståelse...det burde være bedre enn 15sekunder...*sigh* hvem er det som ikke får være med på "roll's" pga de er på vei løpende inn for og resse latsabbene som får rolle" Det tar akkurat like lang tid for en dps og løpe inn i en instance som en healer, etter en wipe, MEN det tar lengre tid pga healer må ha mana, healer må buffe så mana igjen, og resse tar tid 4x res = minimum 40sekunder og ingen synes det er spessielt morsomt og løpe, hvorfor skjønner ingen dette? JA priest er en artig class, JA jeg vet hva jeg snakker om, JA jeg vet at det kommer an på hvem jeg spiller sammen med, JA jeg kan si nei osv osv osv osv, HEI jeg har prøvd det som kan prøves for og få folk til og skjønne det, men det er bestandig nye folk. "alle" tenker på seg selv og det kommer de alltid til og gjøre. mange synes jeg sutrer osv, men roll en priest og spill sammen med PUG og random grupper og du vil få se hvor tragisk det kan være av og til. Farming uten at du er shadow er et helvete, og ignorante drittunger som bare tenker på seg selv er en klassiker. det går ann og være dps osv, men det koster 100g hver gang du skal respecce, mange classes som kan gjøre det de må i instances som ikke trenger og bry seg serlig mye om og respecce for og klare de fleste nyttige ting veldig mye mer effektivt og smertefritt. Roll en hunter/warlock o.l. og se en helt annen verden. Blizzard burde komme med noe som kompanserer med holdningen til folk og det healere må slite med, ihvertfall sosialt oppegående priester fra Ravenholdt..... Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Ikke gjør PUGs. Hvis du gjør PUGs så fortell folk hvor skapet står. Virker ikke det så si at enten leaver du gruppen - eller så gjør han det. Velger de å avskjedige deg så sliter de med å finne ny healer antagelig - ny dps-er tar 2 sekunder. Ikke la deg plukke på - sålenge vi kan forklare hva som skjedde galt og fra vårt synsted hva som bør skje anderledes neste gang så møter ihvertfall jeg få sure miner. Lenke til kommentar
Rewws Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Ikke gjør PUGs. Hvis du gjør PUGs så fortell folk hvor skapet står. Virker ikke det så si at enten leaver du gruppen - eller så gjør han det. Velger de å avskjedige deg så sliter de med å finne ny healer antagelig - ny dps-er tar 2 sekunder. Ikke la deg plukke på - sålenge vi kan forklare hva som skjedde galt og fra vårt synsted hva som bør skje anderledes neste gang så møter ihvertfall jeg få sure miner. takker for seriøst svar, og ingen syting, jeg er helt enig i deg, og gjør det du sier der, bare like ufattelig at folk aldri lærer og aldri skjønner at når man har passert 10-15år så burde ikke verdensbildet være sentrert rundt segselv og det "jeg" vil hele tiden. Det er uansett litt urettferdig måten farming mulighetene til hver enkelt class er. Ja jeg finner lettere instance groups guilds raids osv, men det er ikke bare og quitte og everyone is happy, farming kan man begynne på hvor man vil når man vil og avslutte når man vil. instances krever gruppen at du holder ut, det er jo valgfritt men for at det skal være lønnsomt for degselv så må man jo faktisk fullføre som regel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg sier alltid om det er en dårlig tank/dps at om han ikke leaver, gjør jeg. Har alltid fått bli, og ny tank/dps komt inn. Priest er et kupp i instances Lenke til kommentar
Rewws Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg sier alltid om det er en dårlig tank/dps at om han ikke leaver, gjør jeg. Har alltid fått bli, og ny tank/dps komt inn. Priest er et kupp i instances fint og se at andre har støtt på samme problem, jeg får vel begynne og bli litt mer kynisk og nulltolererende så jeg ikke taper så mye på det selv. Seriøst lei av og være dørmatte. Ingen som har noe og si om farmingmuligheter da? Eller er det meningen man skal tjene penger andre steder og kjøpe ting? Synes det er feigt uansett. Takk for seriøst svar Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg gjør daily quests - tjener greit på det og trenger ikke å respecce heller. Bombe egg i skettis, bombe i ogri'la, samle sammen aether rays og gjøre den med å klikke på forskjellige farger. Ingen av disse trenger man dps for å gjøre og gir nesten 40 gull for 15 - 20 minutters innsats. Om du får gjør daily pvp quest, daily cooking quest og daily heroic/normal så sper dette også greit på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Er lvl 63 med presten min nå. Vil tro at dailys gir mest peng på kortest tid. Questing er ikke et dårlig valg heller Lenke til kommentar
Rewws Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg gjør daily quests - tjener greit på det og trenger ikke å respecce heller. Bombe egg i skettis, bombe i ogri'la, samle sammen aether rays og gjøre den med å klikke på forskjellige farger. Ingen av disse trenger man dps for å gjøre og gir nesten 40 gull for 15 - 20 minutters innsats. Om du får gjør daily pvp quest, daily cooking quest og daily heroic/normal så sper dette også greit på. krever ikke spesielt mye det nei, men du må regne med og knerte et par når du gjør de daily questene, og du bruker lenger tid som prest en noen dps class men, poenget mitt var ikke nødvendigvis gullfarming, dette kommer i tillegg for dpsclassene, hva om du skal ha primals? Netherweb silk? blablabla items, du skjønner hva jeg mener. det er ikke sammenlignbart, gi en SL warlock 13 lvl 71 waterelementals i skettis og han koser seg, gi en priest 2 av dem og han sliter. skjønner forskjellen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Ja. Prester har vel ikke noe AOE i det heletatt heller.. Ikke noe pet som kan ta dmg.. Ingen ting.. Lenke til kommentar
Rewws Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Ja. Prester har vel ikke noe AOE i det heletatt heller.. Ikke noe pet som kan ta dmg.. Ingen ting.. de har jo begge deler men ikke noe og skryte av, holynova også kjent som mananova fordi det koster 970mana per klikk (uten talents) og ikke noen dmg og skryte av selv om den er veldig snedig av og til i grupper på 5+ som ikke tåler for mye. petten gjør minimal dmg og er egentlig bare for og skaffe mana, den holder på i 15 sec og har ~ingen aggro så det er nok = shitty farming class ja. Endret 19. mars 2008 av Rewws Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Er bare 63. Tenkte ikke på shadowfiend, og holynova har jeg aldri sett.. (Ganske så ny på wow) Lenke til kommentar
Freakeating Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Heter du Rewws ingame også? Syns jeg har sett deg på Ravenholdt Lenke til kommentar
Rewws Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Er bare 63. Tenkte ikke på shadowfiend, og holynova har jeg aldri sett.. (Ganske så ny på wow) ikke så mange ganger man har bruk for holy nova og selve effekten er over på 1sec så ikke så rart at du ikke har sett den uten at du har hatt holy spec. Pet'n får du snart da, neste level vis jeg husker rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå