Gå til innhold

Den store priest tråden


Anbefalte innlegg

edit: Sink, hva med destro pots? edit2: istede for mana pots that is :p

Destructionpots blir bare brukt på morogrim(kun mens vi fortsatt brukte flasks der)\teron og da kun for fun, ingenting er så kos som å poppe trinket+dest pot samtidig.

1070swp tick og 1060mf ticks på teron forrige gang, 1340dps før jeg daua på 30% :\

 

Har 250-300manapots som ligger på en bank-char, farma 350stk ellerno mens jeg brukte masse av dem, og nå bruker jeg dem aldri lenger. Blir vel litt pots som går med på mother og council, ellers bruker jeg bare en på kaz'rogal.

Endret av Sink
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pvp mainhand og bracers er jo ikke ille da. 25 badges for offhand greier du på et par kveller med karazhan/heroics. Burde ikke være noe problem å få crafta et Belt of Blasting, i allefall ikke etter 2.4 (når vortices blir boe og kan kjøpes for badges).

 

Ellers holder egentlig spellstrike/froszen shadoweave bra lenge. Eneste delene jeg har lyst på fra tk/ssc nå, er cowl of the grand engineer og trousers of the astromancer, som begge ikke er mer en sidegrades (mer stamina og mer spirit-regen). Har allerede cord of screaming terrors (omtrent equal til belt of blasting som er boe). Annet en det er det et par ringer som gir meg 2 og 4 mer spellpower (og litt stats), orsker ikke bruke all verden av dkp på det, så venter til de blir litt billigere.

 

Tier 5 er egentlig ganske bortkasta, spessiellt etter de nerfer mystical skyfire diamond (fra halv cast time til 20% haste). Er vel kanskje greit nok om man har ekstreme manaproblemer (2set).

Lenke til kommentar
Hva skal jeg specce når jeg skal gå full dps spec for en priest?

Full shadow? eller skal jeg slenge på noen poeng på discipline også så jeg i hvertfall får wand 25% inc. damage?

Regner med at det er level 70 og pve det er snakk om.

 

http://www.wowhead.com/?talent=bxMRzhZZxGxpMLohtEo

har du nok hit til å droppe et talent i shadow focus så putter du det inn i imp. mb.

 

 

wandspecc er useless, jeg bruker iaf aldri wanden i raids, får jeg problemer med mana er det bare å endre litt på rotation.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Hmm.. Jeg skjønner ikke helt shadow word: death.. Den skal jeg altså kun bruke på de siste %'a? Ellerså tar han like mye liv som jeg tok på han?

Lenke til kommentar
Hmm.. Jeg skjønner ikke helt shadow word: death.. Den skal jeg altså kun bruke på de siste %'a? Ellerså tar han like mye liv som jeg tok på han?

Om spellet ikke dreper fienden, tar du imot like mye dmg som du gjorde.

 

Spellet er genialt i raidsammenheng, sammen med mindblast er det to spells med mer dps og skal bli prioritert forran andre spells bortsett fra VT - som du trenger for å regene mana.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...