Moonshield Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Slik. Så blir du med i instances som dps. Hvorfor i svarteste er det ikke improved Mind Blast? Slik, imo. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Takk for svar til dere 2 som ga meg modd hjelp:) Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Slik. Så blir du med i instances som dps. Hvorfor i svarteste er det ikke improved Mind Blast? Slik, imo. Fordi han ville ha en grindespec? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 @Moonshield: Shadow focus bør vere poeng i. Sparer deg mykje trøbbel med å nå hitcap. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Slik. Så blir du med i instances som dps. Hvorfor i svarteste er det ikke improved Mind Blast? Slik, imo. Fordi han ville ha en grindespec? Point being? Mind blast er jo den ultimate dpsskillen. Bør da absolutt ha 5/5 der. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Mana-usage, min gode mann. Dessuten holder det med 4/5. Og cycles avhenger veldig av spillestil. Om han ikke har valgt mb før nå regner jeg med at han bruker det spartansk til grinding. Og ang. speccen din: 5/5 Misery trengs. Blackout er ikke så viktig. 10% hit > blackout, uansett. Endret 28. februar 2008 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Psy Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Driver og lurer på om jeg skal kjøpe Vindicator's Mooncloth Belt. Har fra før Nigh Invulnerability Belt. Noen som har begge og har en mening? Lenke til kommentar
toranv Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Yey 2 x Ancient Knowledge i boks! 1239 ubuffa nå Endret 29. februar 2008 av toranv Lenke til kommentar
Sink Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Shadowdmg i guess. Vi har kun hatt ett dropp av den ringen, og det var helt i starten. Nå begynner folk å bli exalted med BT, og jeg er den eneste som har den ringen edit: kom meg over 1300shaodwdmg i går med en epic gem i legsa mine med 2x t6 :> Endret 29. februar 2008 av Sink Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Slik. Så blir du med i instances som dps. Hvorfor i svarteste er det ikke improved Mind Blast? Slik, imo. Fordi han ville ha en grindespec? Point being? Mind blast er jo den ultimate dpsskillen. Bør da absolutt ha 5/5 der. spiller du priest? isåfall l2 make talent builds 5/5 imp MB er NULL vits Endret 29. februar 2008 av digitalglenn Lenke til kommentar
Corona Radiata Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 ja, trenger bare 1 eller 2 pts i imp Mind blast, spellrotationen gjør at du ikke trenger mindre cooldown enn det =) Lenke til kommentar
Tuffey Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Ding 70 med priestn, endless av farming here i come! Lenke til kommentar
Sink Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 spiller du priest? isåfall l2 make talent builds 5/5 imp MB er NULL vits Hei! Gjør du? Kutte MF-ticks for å få inn en mindblast når den er av CD er bedre dps enn å channele MF helt ut. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 spiller du priest? isåfall l2 make talent builds 5/5 imp MB er NULL vits Hei! Gjør du? Kutte MF-ticks for å få inn en mindblast når den er av CD er bedre dps enn å channele MF helt ut. I lengre bossfights kan jo en eventuelt få manaproblemer om en køyrer full nuke i 8-9-10 min. Eg køyrer heller MF-ticks heilt ut sjøl om MB er av cd berre for å bruke opp manaen eg alt har brukt til damage =) Greit, no er eg ikkje eg fantastisk geara, så det er jo kanskje eit anna bilde når en har godt gear som du Sink tydeligvis har. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 spiller du priest? isåfall l2 make talent builds 5/5 imp MB er NULL vits Hei! Gjør du? Kutte MF-ticks for å få inn en mindblast når den er av CD er bedre dps enn å channele MF helt ut. I lengre bossfights kan jo en eventuelt få manaproblemer om en køyrer full nuke i 8-9-10 min. Eg køyrer heller MF-ticks heilt ut sjøl om MB er av cd berre for å bruke opp manaen eg alt har brukt til damage =) Greit, no er eg ikkje eg fantastisk geara, så det er jo kanskje eit anna bilde når en har godt gear som du Sink tydeligvis har. Manapots! Da vi starta i ssc brukte jeg 4-6 manapots hver eneste fight, var utrolig moro.. har igrunn bare blitt kjedeligere og kjedeligere, når man ikke trenger å tenke på mana i det heletatt. :\ Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Sink er BT-gearet. Men speccen til Moonshield er bare tull. Spellhit er nødvendig. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Joda, bruker jo manapots eg og, men det går som regel sjelden opp om fighten varer i opp 10 min. Einaste bossen eg aldri tenker på mana er Curator. Shadowfiend i evocationfasen er jo berre heilt latterlig =D Lenke til kommentar
Sink Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Joda, bruker jo manapots eg og, men det går som regel sjelden opp om fighten varer i opp 10 min.Einaste bossen eg aldri tenker på mana er Curator. Shadowfiend i evocationfasen er jo berre heilt latterlig =D Så er kara og za to meget mana-intensive instancer også, man har ikke samme mengde buffs osv som i 25mans, i za har jeg store problemer med mana på trash selv med flask, oil og food. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Hadde ikke nevneverdige problemer med mana selv med 5/5 mind blast, og jeg har bare ett tier5-instance loot (belte fra lurker). Har bare 4/5 nå, da jeg trengte mer hit etter jeg bytta ut en ring. Mana er et non-issue etter 1100ish + spellpower (som ikke er supervansklig å få uten å raide mye), mana pots er til for å brukes. edit: Sink, hva med destro pots? edit2: istede for mana pots that is Endret 29. februar 2008 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå