Gå til innhold

Den store priest tråden

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-3t93k9

Takk for alle svar!

Er og har det speccet jeg linket til :) Fungerer flott! Gikk akkuratt i uldaman, og skal gå en gang til. Meg som dps og ikke healer for første gang :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blir ikke imp VE litt ubrukelig i lvling?

Eg finner at de fleste mobs nesten ikke klarer å bryte igjennom skjoldet mitt før den er død. Finner det ikke nødvendig, men har det selv siden eg liker det veldig godt i pvp. Du vil drepe mobs veldig fort med imp mb. Husker at på lvl 40 så kunne eg drepe lvl 47-48 mobs . Helt sykt hvor effektivt priest er mot mobs op den lvlen. Eg hadde spelldmg/stam thread på buksene mine, noe som hjalp. (Fordelen med å ha andre chars på serveren fra før)

Sier meg fremdeles uenig i at blackout er "ubrukelig" i pve, men er enig i at det er hovedsakelig pvp talent.

Imp VE kan være flott hvis du ønsker å unngå å gå ut av shadowform. Bare VE opp en fiende og nuke i vei.

Å drepe mobs 7 - 8 levler er ineffektivt både med tanke på XP og dominoløsing av quests, og er vel knapt et ankepunkt for en klasse.

Endret av Loeve
Lenke til kommentar
Blir ikke imp VE litt ubrukelig i lvling?

Eg finner at de fleste mobs nesten ikke klarer å bryte igjennom skjoldet mitt før den er død. Finner det ikke nødvendig, men har det selv siden eg liker det veldig godt i pvp. Du vil drepe mobs veldig fort med imp mb. Husker at på lvl 40 så kunne eg drepe lvl 47-48 mobs . Helt sykt hvor effektivt priest er mot mobs op den lvlen. Eg hadde spelldmg/stam thread på buksene mine, noe som hjalp. (Fordelen med å ha andre chars på serveren fra før)

Sier meg fremdeles uenig i at blackout er "ubrukelig" i pve, men er enig i at det er hovedsakelig pvp talent.

Imp VE kan være flott hvis du ønsker å unngå å gå ut av shadowform. Bare VE opp en fiende og nuke i vei.

Å drepe mobs 7 - 8 levler er ineffektivt både med tanke på XP og dominoløsing av quests, og er vel knapt et ankepunkt for en klasse.

Poenget mitt var ikke at eg spillte mot mobs så høyt opp når eg lvlet, poenget var at eg var overrasket over hvor effektivt og dødelig en Spriest kan være mot høy lvl mobs. Mobs på min egen lvl var død veldig fort også. Eg lvlet ikke på quests som var så mange lvl'r høyere enn meg, har bare ikke hatt muligheten til å ta mobs som var så mye høyere lvl enn meg på noen andre av mine chars. Muligheten er fint å ha ;)

Når det kommer til HP på shadowpriest når eg lvler, så klarer vanlig VE å holde meg oppe til full hp gjennom en hel kamp. Enestegrunnen til at eg er ute av combat er mana. Gidder ikke å bruke til på å wande en mob ned.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Har aldri levla så fort før! Mind flay koster jo nesten ingen ting og tar mye liv :D

Dreper 4-5 stk uten å trenge mana, om jeg trenger mana tar jeg å wander de til jeg får litt. Takk for shadowpriest :D

Lenke til kommentar
Noen som kan nevne de anbefalte healing addons jeg bør få med meg.

Ty.

i 5mans trenger du igrunn ingen, men regenFu er ganske kjekk.

raids;

Raidframes med rangecheck - grid\perfectraid

regenFu

decursive

mendwatch(brukte denne før jeg dinga 70 og rett etterpå når jeg heala litt i karazhan osv.)

Endret av Sink
Lenke til kommentar
Noen som kan nevne de anbefalte healing addons jeg bør få med meg.

Ty.

i 5mans trenger du igrunn ingen, men regenFu er ganske kjekk.

raids;

Raidframes med rangecheck - grid\perfectraid

regenFu

decursive

mendwatch(brukte denne før jeg dinga 70 og rett etterpå når jeg heala litt i karazhan osv.)

Takker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...