Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Takk for alle svar! Er og har det speccet jeg linket til Fungerer flott! Gikk akkuratt i uldaman, og skal gå en gang til. Meg som dps og ikke healer for første gang Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Blir ikke imp VE litt ubrukelig i lvling? Eg finner at de fleste mobs nesten ikke klarer å bryte igjennom skjoldet mitt før den er død. Finner det ikke nødvendig, men har det selv siden eg liker det veldig godt i pvp. Du vil drepe mobs veldig fort med imp mb. Husker at på lvl 40 så kunne eg drepe lvl 47-48 mobs . Helt sykt hvor effektivt priest er mot mobs op den lvlen. Eg hadde spelldmg/stam thread på buksene mine, noe som hjalp. (Fordelen med å ha andre chars på serveren fra før) Sier meg fremdeles uenig i at blackout er "ubrukelig" i pve, men er enig i at det er hovedsakelig pvp talent. Imp VE kan være flott hvis du ønsker å unngå å gå ut av shadowform. Bare VE opp en fiende og nuke i vei. Å drepe mobs 7 - 8 levler er ineffektivt både med tanke på XP og dominoløsing av quests, og er vel knapt et ankepunkt for en klasse. Endret 14. februar 2008 av Loeve Lenke til kommentar
Fenriss Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Det ryktes om en Holyform. Det hadde vært noe det! Holyform Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 VEl, nå har jeg fått et specc til lvl 40.. Men dinger jo så si hele tia.. Kan noen gi et til 49 utfra dette? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Det ryktes om en Holyform. Det hadde vært noe det! Holyform Ville vært ufattelig imba om det hadde blitt innført i dag på level 70. WotLK har vel en del godsaker for de andre klassene også om dette er sant. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 VEl, nå har jeg fått et specc til lvl 40.. Men dinger jo så si hele tia.. Kan noen gi et til 49 utfra dette? http://www.wowhead.com/?talent=bZZxMgzMtohtio - fjern vampiric touch for 49 Lenke til kommentar
Bad Apple Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Blir ikke imp VE litt ubrukelig i lvling? Eg finner at de fleste mobs nesten ikke klarer å bryte igjennom skjoldet mitt før den er død. Finner det ikke nødvendig, men har det selv siden eg liker det veldig godt i pvp. Du vil drepe mobs veldig fort med imp mb. Husker at på lvl 40 så kunne eg drepe lvl 47-48 mobs . Helt sykt hvor effektivt priest er mot mobs op den lvlen. Eg hadde spelldmg/stam thread på buksene mine, noe som hjalp. (Fordelen med å ha andre chars på serveren fra før) Sier meg fremdeles uenig i at blackout er "ubrukelig" i pve, men er enig i at det er hovedsakelig pvp talent. Imp VE kan være flott hvis du ønsker å unngå å gå ut av shadowform. Bare VE opp en fiende og nuke i vei. Å drepe mobs 7 - 8 levler er ineffektivt både med tanke på XP og dominoløsing av quests, og er vel knapt et ankepunkt for en klasse. Poenget mitt var ikke at eg spillte mot mobs så høyt opp når eg lvlet, poenget var at eg var overrasket over hvor effektivt og dødelig en Spriest kan være mot høy lvl mobs. Mobs på min egen lvl var død veldig fort også. Eg lvlet ikke på quests som var så mange lvl'r høyere enn meg, har bare ikke hatt muligheten til å ta mobs som var så mye høyere lvl enn meg på noen andre av mine chars. Muligheten er fint å ha Når det kommer til HP på shadowpriest når eg lvler, så klarer vanlig VE å holde meg oppe til full hp gjennom en hel kamp. Enestegrunnen til at eg er ute av combat er mana. Gidder ikke å bruke til på å wande en mob ned. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) VEl, nå har jeg fått et specc til lvl 40.. Men dinger jo så si hele tia.. Kan noen gi et til 49 utfra dette? http://www.wowhead.com/?talent=bZZxMgzMtohtio - fjern vampiric touch for 49 Takk Som bad apple sa, så drepte jeg en lvl 46 mob i går.. Endret 15. februar 2008 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Har aldri levla så fort før! Mind flay koster jo nesten ingen ting og tar mye liv Dreper 4-5 stk uten å trenge mana, om jeg trenger mana tar jeg å wander de til jeg får litt. Takk for shadowpriest Lenke til kommentar
Psy Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Hvilken klasse burde jeg teame opp med i 2v2 når jeg er disc spec? Lenke til kommentar
Rewws Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Hvilken klasse burde jeg teame opp med i 2v2 når jeg er disc spec? SL lock funker bra ms warrior er bra, hunter burde funke bra Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 I tillegg til det Rewws sa, funker også rogue. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Hvilken klasse burde jeg teame opp med i 2v2 når jeg er disc spec? Rogue. En av de beste 2on2-kombinasjonene for øyeblikket. Endret 16. februar 2008 av Loeve Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Noen som kan nevne de anbefalte healing addons jeg bør få med meg. Ty. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Noen som kan nevne de anbefalte healing addons jeg bør få med meg. Ty. i 5mans trenger du igrunn ingen, men regenFu er ganske kjekk. raids; Raidframes med rangecheck - grid\perfectraid regenFu decursive mendwatch(brukte denne før jeg dinga 70 og rett etterpå når jeg heala litt i karazhan osv.) Endret 17. februar 2008 av Sink Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Noen som kan nevne de anbefalte healing addons jeg bør få med meg. Ty. i 5mans trenger du igrunn ingen, men regenFu er ganske kjekk. raids; Raidframes med rangecheck - grid\perfectraid regenFu decursive mendwatch(brukte denne før jeg dinga 70 og rett etterpå når jeg heala litt i karazhan osv.) Takker. Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Noen som kan nevne de anbefalte healing addons jeg bør få med meg. Ty. jeg bruker Healbot og SmartDebuff og veldig fornøyd med de. og raider du kan det være greit og ha BuffbuddyBC Lenke til kommentar
Fenriss Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg levler en shadow priest som nå har blitt lvl 55. Hele veien har jeg prioritert ekstra spirit på gear. Spørsmålet blir om jeg skal fortsette med det, eller begynne å velge gear med + shadow damage? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Shadowdamage er langt mer effektivt når det gjelder leveling. Bare bruk itemrack med en haug av spiritgear når du trenger mana , er utrolig effektivt. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Når du snart blir lvl 60 bør du gå over til +dmg i stedet for spirit. Regner med at du vil gjøre en god del instances når du kommer til Outland, og da er +dmg suverent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå