Gå til innhold

Den store priest tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
28/33

 

:)

 

takker!

 

 

Er omtrent sånn jeg ville speccet også, bare 1 point i Blessed Recovery istedet for 2, og silent resolve istedetfor imp pwf/shield.

 

Gled deg til Arena. Statusreport om hvordan det går før første arenaupdate please!

 

statusrapport inc: spilte mine først 10 games med prest i arena, spiller priest+warrior, og vi er håpløst outgeared. Jeg haddde også omtrent 45 min med holy priest erfaring og ingen oppgraderinger så vi kastet oss ut i det med utsikter om 0-10.

 

Må nevne at vi tapte de to ganske kraftig, så vant vi litt og tapte litt endte opp med 1503 (+3 rating O.o) og 5-5. felles for alle våre motstandere var at de var helt clueless og slo oss kunn basert på gear, selv tatt med i regningen at jeg og var clueless. vi endte blandt annet opp mot en warrior i s2/s3 og hans s1 shaman som vi spilte 1-1 mot, første kampen LoS healet/burnet jeg mens warrioren min tok ned først sha så warrior, men andre gang rundt fant de ut at 7k HP prest med 0 resilience < WF totem+warrior.

 

vi spilte også mot et skummelt par SP+Lock, som var fullstendig tilbakestående og lot meg dispelle dots og burne presten mens de prøve å gimpe warrioren min, noe som de feilet hardt i. warrioren min er 4/5 welfare epix s1, men det var forsovet de også. overrasket meg at man finner s1 geared players så lavt, da snakker vi om skilllvl og ikke gearlvl.

 

alt i alt var det en artig opplevelse, og med litt mer honor gear neste uke skal jeg komme tilbake til dere med neste runde resultater :D

 

 

Tbc er ca 1 år gammelt. S1 kom med tbc. Vi er inne i sesong 3. Ingen vet egentlig når sesong 4 eventuelt kommer.

Lykke til i arena.

 

sessong en startet da aboslutt ikke samtidig som TBC release da, tok måneder før sessongene startet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Dinga 40 med min første char i dag. :D

 

Har fått shadow-form og mount, men lurer på en ting som jeg ikke fikk testet:

 

Kan jeg bruke det powerward skjoldet i shadowform? Eller må jeg sloss uten? Hvordan blir det å trene med en shadowpriest?

Spør fordi jeg ikke har mulighet for å spille før helgen og virkelig nysgjerrig :)

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Det jeg pleier å bruke i rekkefølge:

 

Smite

death

mind blast

smite

smite

wand(om de er rundt 20%) / mind blast(om de er 30-50%)

 

Men tror faktiskt ikke jeg har skjønt vampiric tough og vamiric embrace.. Om jeg husker rett har jeg ikke tatt de ut av spellbook en gang.. :p

 

EDIT: Her er min acc på wow-europe..

 

EDIT2: De spellsa ja :D

 

EDIT3: vampiric touch ?

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Det jeg pleier å bruke i rekkefølge:

 

Smite

death

mind blast

smite

smite

wand(om de er rundt 20%) / mind blast(om de er 30-50%)

 

Men tror faktiskt ikke jeg har skjønt vampiric tough og vamiric embrace.. Om jeg husker rett har jeg ikke tatt de ut av spellbook en gang.. :p

 

Så du har lært shadowform men du står heller og smiter i stedet??? :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Nei, de jeg pleide å bruke.. Jeg må finne en ny spillestil nå.. ;)

 

Lurer hva jeg skal bruke istedet for smite osv.. Det har jeg selvfølgelig brukt før shadow-form..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Du gjør mer og tar mindre skade?

 

Skjønte jeg nuppet av.. Kanskje fordi jeg har vært sjuk og har hatt hodepine hele dagen..?

 

Men det gikk mye saktere å trene med shadowform.. Gikk inn på den stasjonære bare for å se..

Lenke til kommentar

1. Shadowform reduserer melee-skaden du mottar med 15% og øker skaden til shadow spells med 15%

 

2. Shadow spells vil ha bedre damage per mana, damage per second og høyere crit chance enn dine holy/disc spells, og ergo være bedre å bruke.

 

3. Talent builden din trenger en vårrengjøring.

Lenke til kommentar
Det jeg pleier å bruke i rekkefølge:

 

Smite

death

mind blast

smite

smite

wand(om de er rundt 20%) / mind blast(om de er 30-50%)

 

Men tror faktiskt ikke jeg har skjønt vampiric tough og vamiric embrace.. Om jeg husker rett har jeg ikke tatt de ut av spellbook en gang.. :p

 

EDIT: Her er min acc på wow-europe..

 

EDIT2: De spellsa ja :D

 

EDIT3: vampiric touch ?

Death? SW: Death får du på lvl 62 så eg tror du surrer litt her.

 

Ellers så KAN du bruke smite og holyspells selv om du er shadowpriest, men du vil bli kastet ut av shadowform. (Noe du ikke vil mest sannsynlig)

Alle disc spells kan bli brukt i shadowform.

 

Du kan se hvilke spells som er hva inne på spellbook. På denne måten kan du sjekke hva du kan bruke og hva du ikke kan bruke i Shadowform uten å bli kastet utav formen.

 

Vampyric touch og Vampyric embrace, de er noe du "applyer" på target sånn at når du gir spelldmg til target så vil du få tilbake en viss prosent av skaden du gjør i mana og hp.

 

Håper det forklarer det litt for deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...