Gå til innhold

Den store priest tråden

Anbefalte innlegg

Irriterer meg at de har lagt til spell crit på badge bracers. Ja, de er fortsatt noe av det beste man får før Hyjal/BT, men hvorfor spell crit? Alle de andre klassene har bedre bracers. Ser ut som de har bytta om på priest og pally bracers... Og for en crappy set-bonus!

Plate:

+12 Stamina

+25 Intellect

Yellow Socket

Socket Bonus: 1 Mana per 5 sec.

+55 healing

Restores 7 mana per 5 sec.

Cloth:

+12 Stamina

+17 Intellect

+16 Spirit

Yellow Socket

Socket Bonus: +2 Spell Damage

Equip: Improves spell critical strike rating by 17 (0.77% @ L70).

Equip: Increases healing done by up to 55 and damage done by up to 19 for all magical spells and effects.

Leather (ja takk!):

+12 Stamina

+25 Intellect

+17 Spirit

Blue Socket

Socket Bonus: +4 Healing

Equip: Increases healing done by up to 55 and damage done by up to 19 for all magical spells and effects.

Mail:

+18 Stamina

+20 Intellect

Equip: Restores 10 mana per 5 sec.

Endret av abraxa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Både badge-bracers og gloves er bedre enn de du har nå. 60 badges for gloves og 35 for bracers.

Ja er klar over det, har tenkt på gloves og bracers men men...

Blir vel bracers så jeg ikke mister all badges, er liksom surt å stå igjen med ingen badges:)

Lenke til kommentar
Både badge-bracers og gloves er bedre enn de du har nå. 60 badges for gloves og 35 for bracers.

Ja er klar over det, har tenkt på gloves og bracers men men...

Blir vel bracers så jeg ikke mister all badges, er liksom surt å stå igjen med ingen badges:)

de er til for å brukes :)

Lenke til kommentar

Driver selv å farmer badges atm, ble hengende litt etter da jeg spilte paladinen min som main ei stund.

Må si jeg angrer på at jeg brukte minst 100 badges på primal nethers før patch 2.3 :p Mangler bare gloves nå da. Også healing gloves/bracers/trinket til offspecc etterhvert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Hei igjen,

Jeg lurer på om noen har en oversikt over alle priest questa? Har ikke gjort et siden lvl 10/20 og er lvl 36 nå.. Begynner å lure på om jeg har mista noe.. viktig?

Lenke til kommentar

Noen formeninger om dette shadow speccet til pvp:

20/00/41

Er litt usikker på hvor mange points jeg skal putte i Shadow Focus, sikkert greit med en del, iom. at man kan møte på Demonology locks eller klasser med shadow res. buffs? Kjipt å få resists på mind blast. Hvor viktig er det å ha 5.5-6 sec. mind blast cooldown? Kanskje 3/5 shadow focus og 4/5 mind blast? Er 7 sek. greit nok? Liker tanken på 8 % mindre mana forbruk på instant casts + focused mind, samt Silent Resolve (bra?) Er Meditation lurere? Power Word: Fortitude, blir vel dispella og purga rimelig kjapt uansett, så improved er kanskje ikke såååå viktig?

Hva med dette:

20/00/41 (annen) ?

Endret av _Adler_
Lenke til kommentar

http://www.wowhead.com/?talent=bxMrzhMZZVMGd0toGtEo

Specen jeg og mange andre bruker, funker som smør. Silent resolve er ikke noe vits, du har så mange effects oppe at det ikke spiller noen stor rolle om du møter et par dispells uansett. Meditation er et must, siden mana er det aller største minuset til SP i PvP for øyeblikket. Improved mana burn er også noe du må ha, siden det er et av de aller største plussene til priests i det heletatt i PvP for øyeblikket.

Endret av Loeve
Lenke til kommentar

Ah, ok. Shadow Resillience, 4 % er en del (skulle vært 5 % elns, iom. at lock har demonic resillience 3 % som går på spells og melee), men er det verdt det med tanke på at det kun går på spells? Hadde ikke Improved Vampiric embrace vært å foretrekke?

Endret av _Adler_
Lenke til kommentar

Det er jo hovedsakelig spells du har lyst til å unngå. Du har god melee mitigation, og det du ikke greier å stoppe (rogue osv.) dreper deg ikke pga. crits. Derimot er det utrolig herlig mot mages og ele shammys, som begge har høy crit-sjanse. Det tilsvarer vel 250ish resilience mtp. ren crit-reduksjon, så vidt jeg kan huske.

Imp. VE utgjør så lite alene at det ikke er noen vits.

Lenke til kommentar

ikke så lenge til jeg skal starte med arena og pvp på priesten min, må bare hitte 70 først:p, lurer bare på om jeg skal gå deep disc eller deep holy? eller en liten blanding?

noen som har noen forslag? evt sette opp et build?

Endret av Tuffey
Lenke til kommentar

Deep disc uten tvil. Spørsmålet er om du vil ha reflectiev shield eller ikke.

Jeg brukte noe alla

http://www.wowhead.com/?talent=bxgMuhgtMcotfqzh

en lang tid, og den er suveren.

Nå har jeg akkurat respecca http://www.wowhead.com/?talent=bxxGhhgtMcqzfqzh

for å prøve reflective shield. Har ikke prøvd det seriøst i arena enda, siden jeg driver å levler en alt, men må si jeg liker det.

Lenke til kommentar
ikke så lenge til jeg skal starte med arena og pvp på priesten min, må bare hitte 70 først:p, lurer bare på om jeg skal gå deep disc eller deep holy? eller en liten blanding?

noen som har noen forslag? evt sette opp et build?

Holy ned til Blessed Resilience, resten disc (imp mass dispel, imp mana burn), aka 28/33/00. Sjekk mine tidligere innlegg for problemstillinger med arena som nydinga priest. Selv med en god del timers AV bak ryggen har du dårlig survivability som holy, og elendig survivability som disc. Dette fordi spillestilen er litt lik warlock, du må "tanke" motstanderne. (Selvfølgelig med litt LoS-kiting og vanlig kiting, men poenget er der).

Warriors kommer til å bli din nemesis de neste ukene/månedene, avhengig av hvor mye du spiller :p.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...