Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Var i lvl 32 i går - er lvl 36 i dag =4 levler igjen til 40 Hva er fordelene med å gjøre seg til shadow form? Lenke til kommentar
Xint Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Var i lvl 32 i går - er lvl 36 i dag =4 levler igjen til 40 Hva er fordelene med å gjøre seg til shadow form? Det er da innlysende? Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Var i lvl 32 i går - er lvl 36 i dag =4 levler igjen til 40 Hva er fordelene med å gjøre seg til shadow form? Du gjør med skade samtidig som du tar mindre. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Var i lvl 32 i går - er lvl 36 i dag =4 levler igjen til 40 Hva er fordelene med å gjøre seg til shadow form? Det er da innlysende? Er ikke så lett å forstå alle tooltips når man er ny i wow. Btw, du kan ikke caste holyspells i shadowform tror jeg. Er ikke priest selv da, men er ganske sikker. Edit: Hvilken server spiller du på JonasKs? Endret 4. februar 2008 av eXploid Lenke til kommentar
Sink Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Man gjør 15% mer shadowdmg og mottar 15% physical dmg, bakdelen med shadowform er at man ikke kan bruke holyspells Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Altså, det er innlysende da tooltipen beskriver det så godt som den gjør. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Man gjør 15% mer shadowdmg og mottar 15% physical dmg, bakdelen med shadowform er at man ikke kan bruke holyspells 15% _mindre_ physical damage. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Man gjør 15% mer shadowdmg og mottar 15% physical dmg, bakdelen med shadowform er at man ikke kan bruke holyspells 15% _mindre_ physical damage. y, skrev litt mindre enn det jeg tenkte :< Lenke til kommentar
nagina Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Burde bruke litt tid å lese før man spør, er godt skrevet hva shadowform gjør. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Noen som kan gi meg litt tips angående 2on2 og 3v3 arena? Trenger et spec som fungerer til begge typer arena, og jeg har aldri vært 70 med priest før. Har lvlet helt opp kun i shadow og kan for å være helt ærlig lite om klassen under disc og holy. Teammates er i 2v2 en rogue. I 3v3 er det rogue og shaman. Learn me 2p preeist Endret 4. februar 2008 av akarno Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 disc er vel det enkleste å spille... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Var i lvl 32 i går - er lvl 36 i dag =4 levler igjen til 40 Hva er fordelene med å gjøre seg til shadow form? Det er da innlysende? Er ikke så lett å forstå alle tooltips når man er ny i wow. Btw, du kan ikke caste holyspells i shadowform tror jeg. Er ikke priest selv da, men er ganske sikker. Edit: Hvilken server spiller du på JonasKs? Takk, Deathwing - Ally (alle vennene mine spiller der - de fleste i lvl 70) Burde bruke litt tid å lese før man spør, er godt skrevet hva shadowform gjør. Haha, jeg har ikke tenkt over at man kan se hva som står under neste talent-bar EDIT: Altså hva man kan ta på neste rekke. Endret 4. februar 2008 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Tips, www.wowhead.com - sjekk talentkalkulator og velg "Priest" så kan du teste forskjellige talents osv osv... GL HF Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Har vært der å bygd opp litt / fått noen oppsett. Takk for alle svar. GL og HF selv :-) Lenke til kommentar
julepølsa Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 hvilket item burde man kjøpe først for heroic bagdes som holy priest ? Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Trinketen, Essence of the Martyr. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Kommer ann på hva du har av gear fra før av. Er hanskene dine det svakeste punktet, tar du de, er trinketslottene dine svake, tar du healing trinketen, er offhanden din svak tar du offhand osv. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg valgte Voodoo Shaker først. Grunnen til at jeg valgte den framfor den andre off-hand healing saken var at jeg mangler litt stamina (primal mooncloth vet du). Men som Ole_Gunnar sa, velg det som er den største oppgraderingen for deg. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ja, gikk selv også får voodoo shaker, hadde no heilt utrolig drit offhand. Nr2 ble trinket, den er jo imba ^^ http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Nitroxpl Unbuffed, mooncloth set og noen crappy kara/za heal epics ^^ Har 60 badges til gode, lurer om man skal spare dem, evt nye ting kommer? Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Både badge-bracers og gloves er bedre enn de du har nå. 60 badges for gloves og 35 for bracers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå