Gjest member-43066 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hei , Skal kjøpe x800XL, og skal bytte ut kjølinga... vet at det ikke er noe galt med den originale, men jeg var så heldig at jeg fikk karra til meg en BigWater og skal feste vannblokka som "passer" til heller. Skal også har coppersinks på minnet av denne typen, hvis ikke noen har noen bedre forslag til coppersinker? Tingene jeg lurer på er; 1) har det mye å si om jeg bruker termisk tape isteden for termisk lim? 2) noen som vet om det setter opp CPU temp mye hvis jeg har VGA blokken på i tillegg (BigWater er jo ikke verdens kraftigste system). Lenke til kommentar
Aginaridan Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 vil gjerne også ha svar på det. bump kor. Lenke til kommentar
freak_sh0w Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 1. bruk tape, er ett helvette å få løsna ting etter lim-misbruk:D 2. vil ikke anbefale dette Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 1) jeg ville vært nervøs med bare tape....og de termiske egenskapen til sånn tape er ikke allverden... 2) tempene kommer noke til å gå opp litt siden som du sier så er ikke bigwater så allverden.... Håper dette hjelper!! Francis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå