Gå til innhold

Hjelp til å flytte på data(hd til hd)

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem her...som jeg håper dere kan hjelpe meg med.

Jeg har en harddisk med 100gb med musikk som jeg skal overføre til en annen disk. Problemet er at når jeg kopierer over mappen der all musikken ligger, stopper overføringen etter en stund. Blir litt tungvindt å laste over en og en mappe.

Hvordan kan jeg løse dette problemet...finnes det noen programmer som kan løse dette...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en harddisk med 100gb med musikk som jeg skal overføre til en annen disk. Problemet er at når jeg kopierer over mappen der all musikken ligger, stopper overføringen etter en stund. Blir litt tungvindt å laste over en og en mappe.

Hvordan kan jeg løse dette problemet...finnes det noen programmer som kan løse dette...

Hvilken feilmelding får du når den stopper og hvordan kopierer du?

Lenke til kommentar

Der er noe om access denided....når det er så mange filer blir det ofte krøll med noen av de.

Lenke til kommentar

Der er noe om access denided....når det er så mange filer blir det ofte krøll med noen av de.

Da bør du først sørge for å ta eierskap og gi deg selv full aksess til alle filene.

Lenke til kommentar

Du kan bruke Acronis Trueimage, som er noe i samme gata som Norton Ghost. Da skal du kunne ta kopi av partisjon, og det trenger IKKE være samme type disk. Verdt å lese på ihvertfall. Har ikke prøvd den funksjonen selv, men resten av programmet funker greit, så da går jeg utifra denne funksjonen også funker som den skal.

Lenke til kommentar

skal gå greit å ta Image av disken ja. selv har jeg gjort slike ting med OS partisjoner. disken som OS`et lå på var en Seagate Disk, tok Image av den å la den på en annen partisjon på den andre disken min. så bytta jeg den ene Seagate disken min mot en Western og pakka deretter ut Image som jeg lag ut på Western disken. OS`et ville starte og alt var bare vellstand :D så det tror jeg ikke skal bli noe problem nei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...