TanglewoodD Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hei. Jeg har en Skyr@cer PRO WBR 654 , fra Topcom. Jeg som nesten alle andre har DC++, men jeg er i "passive" mode. Jeg håper med denne posten å komme i active mode. Men jeg veit ikke åssen jeg åpner en port. :$ Jeg skjønte ikke stort av port forwarding sia, så helst ikke skriv en link til den Bare si skritt for skritt åssen jeg ska gjøre Lenke til kommentar
Martinabc Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Vet du hvordan du går inn i modemet? Hvis ikke, gå til produsentens webside, og sjekk. Når du har kommet inn, lett litt etter noe som heter Virtual server. da vil du kunne fylle ut et skjema. Jeg vet ikke om det er slik hos deg, men jeg har også et topcom modem, fra telenor. OG det er slik jeg gjør det. Lykke til. Lenke til kommentar
pcmannen Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hei! Jeg tenker du må inn å konfigurer routeren. Du må skrive inn ip adressa du skreiv inn da konfigurerte routerne for første gang. Så skriver du inn brukernavn og passord når den vil be om det. Deretter kan jeg ikke veilede deg steg for steg, for jeg kjenner ikke til den routeren, men du må ihvertfall få skrudd av brannmuren. Hvis du ikke skjønner dette så les manualen. Eller spør de du har kjøpt routeren av, så vil de sikkert hjelpe Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Modemet? Modemet er bare en ren typisk bols, uten lys elrno. Jeg var inni routern nå nettopp, på access-virituel server. Men jeg visste ikke hva jeg skulle fylle ut. Håper du kan si det Lenke til kommentar
pcmannen Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Acess Virituel? Du skal vel egentlig bare velge firewall, eller noe sånt. Det eneste du skal gjøre er å skru den av, og det kan da vel ikke være så alt for komplisert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå