sevve Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Skal overklokke min XP2600+ har 512mb med RAM av den blligste typen og et ASUS A7N8 ettellerannet hk. - Hvor finner jeg PCI frequency-lock? - Hvis den ikke finnes, hvordan bør jeg overklokke da? - Hva bør RAM-instillinger stå på, når jeg har relativt dårlig RAM(billig PC3200)? - Hvordan stiller jeg opp fsb mindre enn 33hz av gangen? Endret 6. februar 2005 av sevve Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 du må jo inn på biosen for å gjøre det. trykk del i oppstart så kommer du in der. vet ikke helt om det var det du mente da Lenke til kommentar
sevve Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) svirrethasverr: har lest et par av dine innlegg nå, og må dessverre konkludere med at du bør holde deg til å lese, til du faktisk skjønner hva andre skriver..... Endret 6. februar 2005 av sevve Lenke til kommentar
sevve Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 vet det ikke VM i geniale spørsmål, men er vel en eller annen sjel der ute som hadde giddet å komme med et skikkelieg svar?:> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå