ElvisOJ Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hei. Denne tråden er sikkert feilpostet men jeg fant ingen andre plasser å poste hen. Til problemet. Når jeg har spilt WoW i ca 15-20 minutter eller lengre så plutselig bare BOM! svart skjerm. Hva kan være galt? Jeg har oppdatert skjermdriverene, men det ser ikke ut til å hjelpe. Takker for svar Lenke til kommentar
Majorp Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Kan prøve å stille litt på fastwrites og agp speed, jeg for min del måtte stille ned agp til 4x for å få spillt noe som helst. Jeg har Radeon 9600pro som heldigvis snart blir byttet ut. hehe. Mvh MajorP Lenke til kommentar
ElvisOJ Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) hehe agp står på 4x som er max... det gamle hovedkortet mitt støtter ikke høyere. Prøver med å stille fast write på "on" nå. får se om det hjelper EDIT: fast write er visst låst. det går ikke an å gjøre noe med den. Need help! Endret 4. februar 2005 av OleJørgen Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 vi har et stooooort spillforum . hvorav det er en egen kategori for Warcraft. Lenke til kommentar
ElvisOJ Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 vi har et stooooort spillforum . hvorav det er en egen kategori for Warcraft. Jaja, men tenkte at det var noe problem med pc'en som ikke alle sånne warcraft-folk vet Bare flytt den hvis den er feilpostet Lenke til kommentar
ElvisOJ Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Ingen som vet? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Burde kanskje vært postet under skjermkort men i og med at du ikke er sikker på hva som er galt så er det vel greit at den ligger her. Prøv å åpne sidedøren på kabinettet og sørg for at all varmluften kommer ut, eventuelt ta en bordvifte og la den blåse på pcen. Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Er det ikke selve skjermen din som slokner da, blir for varm eiller noe. Hvis jeg har for høy oppløsning og frekvens på skjermen min blir den etterhvert for varm og bare kobler ut. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Prøver denne tråden i skjermkortforaet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå