Gå til innhold

Opp i vekt - Hvordan?

Anbefalte innlegg

Er 185cm og 67kg tung. Jeg vil gjerne opp en 10-15kilo, hvordan? Jeg kan sultestreike i 14 dager eller ha julebord 14 dager på rad uten at vekten endrer seg? Jeg er heller ikke noe særlig aktiv(spiller ikke fotball eller noe sånt).

Hvordan?(Ja jeg vet at jeg må spise mer,men...)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer an på hvordan du vil opp i vekt. Finnes weight gainers som inneholder noe sinnsykt med karbohydrater, det funker. Noe annet er å drikke masse øl, spise masse burgere og generell feit mat, men det går som regel ut over andre ting (generell helse).

Spis mye karbohydratholdig mat, da vil du legge på deg etterhvert.

Lenke til kommentar
Er 185cm og 67kg tung. Jeg vil gjerne opp en 10-15kilo, hvordan? Jeg kan sultestreike i 14 dager eller ha julebord 14 dager på rad uten at vekten endrer seg? Jeg er heller ikke noe særlig aktiv(spiller ikke fotball eller noe sånt).

Hvordan?(Ja jeg vet at jeg må spise mer,men...)

Skjønner ikke at det kan være så vanskelig å gå opp? Er mye vanskligere å gå ned ;) Vell, jeg er ganske rund i kantene så jeg kan fortelle deg hva du skal spise:

Men husk at selvom du skal bli feitere så kan du ikke bare spise hamburger hver dag og slikt.. for det er i tilleg til at du blir feit, usunt.

Så derfor så kan du spise MASSE mat når du spiser .. så kan du drikke masse cola og spise MASSE sjokolade. Spis mye potet og ris også. Masse karbohydrater.

Og vær lite aktiv. Sitt foran pc'en så ofte som du kan.

EDIT: Altså gjør alt det Fedon Lindberg sier omvendt ;):p

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar
Så derfor så kan du spise MASSE mat når du spiser .. så kan du drikke masse cola og spise MASSE sjokolade. Spis mye potet og ris også. Masse karbohydrater.

Skal ikke ta noe for gitt, men jeg tror faktisk ikke det er den type vektøkning han tenker på. I så fall blir det feil. Gå opp 10-15kg på kun fett og tyngde er alt annet enn sunt.

Lenke til kommentar

Skal ikke ta noe for gitt, men jeg tror faktisk ikke det er den type vektøkning han tenker på. I så fall blir det feil. Gå opp 10-15kg på kun fett og tyngde er alt annet enn sunt.

Vell, da er det bare å begynne å trene vekter da :thumbup:

Lenke til kommentar

EDIT: Altså gjør alt det Fedon Lindberg sier omvendt  ;)  :p

Faktisk har folk dødd av Fedon's konspirasjonsteorier...

Hmm... da var det noen svake folk tror jeg :p Han sier vel bare at spis hva du vil men ikke karbohydrater?

Ja, men karbohydrater er livsviktig.

Lenke til kommentar

Samme vekta som jeg begynte med for litt over et år siden! Er nå 81kg, og veldig fornøyd med hvordan kroppen har utvilklet seg. Begynn å tren styrke, få noen som har greie på det til og sette opp et program. SPIS mye. Iallefall 5 måltider til dagen, havregryn og noen skiver er en grei frokost. Pass på å få i deg nok proteiner, spe til med proteinshake hvis ikke. All informasjon du trenger ligger egentlig på www.iform.no

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at det kan være så vanskelig å gå opp? Er mye vanskligere å gå ned ;) Vell, jeg er ganske rund i kantene så jeg kan fortelle deg hva du skal spise:

Vel, er ikke bare bare å gå opp i vekt heller. Vil påstå at min krop er ekstra sær! Eg begynte på helsestudio i høst(igjen) og da gikk eg opp fra 65-68 på 3-4uker(eg er 176cm høg). Men i juletider hadde eg ei treningsfriperiode på 3uker der eg gomle meg stapp mett på all mulig julemat kvar dag i nesten 2uker. På en eller anna merkelig måte greide eg då å gå ned 3-4kg.

Noe sier meg at eg har ein ganske ok forbrenning

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Muskler veier mer enn fett

er nok fortsatt lettere å legge på seg vekt i form av fett...

Ikke hvis du går skikkelig inn for det!

Men uansett, blir ikke no pent syn hvis han skal legge på seg 10-15 kg med bare fett! :roll: Begynn å tren på helsestudio, i tillegg til å spise alt du orker, så går du nok opp i vekt... :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e
Skjønner ikke at det kan være så vanskelig å gå opp?

Hmm.. Jeg eter som en GRIS.. Eter på noe HELE tia! Jeg går ikke opp ett gram..

Jeg er også utrolig litten! 170-- høy og veier 55kg(++?) eller noe! Tynn ass hell :p

Men, eter og eter :D Elsker mat!

EDIT: Kanskje legge til att jeg IKKE trener! Sitter bare stille og spiser

Endret av Slettet-df17e
Lenke til kommentar
Muskler veier mer enn fett

er nok fortsatt lettere å legge på seg vekt i form av fett...

Ikke hvis du går skikkelig inn for det!

Jo, er fortsatt lettere å legge på seg fett ;)

Skjønner ikke at det kan være så vanskelig å gå opp?

Hmm.. Jeg eter som en GRIS.. Eter på noe HELE tia! Jeg går ikke opp ett gram..

Jeg er også utrolig litten! 170-- høy og veier 55kg(++?) eller noe! Tynn ass hell :p

Men, eter og eter :D Elsker mat!

EDIT: Kanskje legge til att jeg IKKE trener! Sitter bare stille og spiser

Du bør begynne å trene styrke - da går du nok opp i vekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...