Gå til innhold

Hvordan lage best mulig solocharacter av Paladin?

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har spilt litt med en human paladin jeg har nå (så å si level 21 nå). Synes det er topp å kunne heale andre + meg selv, samtidig som jeg har en slagkraftig kar. Likevel er det jo mye tweaking på paladins som med andre characters, og det er jo her man skiller ut en god paladin fra en gjennomsnittlig paladin.

Jeg er klar over at dwarf paladin kanskje er bedre egnet som soloplayer enn en human paladin, men jeg endte nå opp som human paladin likevel.

Er det noen som har noen formeninger om hva slags talents man burde velge for å ha en mest paladin man kan gå solo med hvis man skulle ønske det? På han her har jeg;

Holy

2/5 på Spiritual Focus

3/3 på Improved Holy Light

3/5 på Illumination

Protection

Her har jeg ingen ting

Retribution

3/5 på Improved Blessing of Might

Jeg mener å huske at man på betaen skal kunne tilbakestille talentpoengene, så da er det greit hvis noen skulle ha noen sterke innvendinger.

Hvordan er forresten _din_ paladin tweaket?

Endret av Complexion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Glemte å si... Bruker disse talentsa siden jeg soloer mye... Masse deilig armor :) Deilig med spirital.. 70% for at jeg ikke mister cast time når tar imot dmg... noe som er VELDIG viktig i soloing.. Bruker blessing of might pga dps.. Bruker 2 hander spec pga 2 hander er det beste solo våpen.. (mye dps, dreper mobs fort) Seal of command siden crusader er ødelagt.. (commander critter nesten konstant over 400 :D)

Dette funker perfekt for en solo paladin :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...