Gå til innhold

Svarte render rundt kanten på LCD skjerm.

Anbefalte innlegg

Har to LCD skjermer, begge Medion, den ene 17", den andre 19".

Rundt kanten på 19" er skjermbildet fyllt helt ut til kanten på venstre side og i bunn. Oppe er det et felt på en millimeter som er svart. Høyre side er det et felt på 2 millimeter som er svart langs hele kantens side.

Det er ikke mulig å fysisk tvinge skjerminnhold i disse feltene, de er ikke aktive. Har og skiftet driver mm til skjermkort bare sånn for sikkerhets skyld :cool: .

På 17" er det bare et slikt felt på venstre side på ca en mm.

Support hos forhandler sier at slike felt må en leve med. De er jo ikke store greiene da, men jeg bare lurer på om og dette er noe andre har?

Eller er jeg en uhelbredelig flisespikker? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På min 20" er det en svart kant på ca. 2 millimeter rundt hele skjermen.

Jeg vil tro at dette er vanlig, men at det muligens er en liten fabrikasjonsfeil på din 19", men ikke større enn at den er innenfor toleransene for slikt. Skjermen er vel kanskje rett og slett montert en millimeter skjevt i rammen på din skjerm.

Det er min "teori" ihvertfall.

Endret av John P.
Lenke til kommentar
På min 20" er det en svart kant på ca. 2 millimeter rundt hele skjermen.

Jeg vil tro at dette er vanlig, men at det muligens er en liten fabrikasjonsfeil på din 19", men ikke større enn at den er innenfor toleransene for slikt. Skjermen er vel kanskje rett og slett montert en millimeter skjevt i rammen på din skjerm.

Det er min "teori" ihvertfall.

Takk for svar, mulig du har rett i att dette er noe en må tåle siden det ikke er så mye. :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...