kenzky Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Jeg har lovlig rippet en DVD som jeg kjøpte for en stund siden... Nå har jeg mistet orginalen, og vil derfor brenne rippen ut til DVD-plate. Er det bare å legge filene over til DVD platen?? (VOB. filer osv.) MVH. Kenzky Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Bruk nyeste Nero. Velg "Burn DVD-Video Files". Flytt filene ifra "DVD mappa" over, så burn. Tror nok du klarer det uten noe mer hjelp. Du flytter bare alle filene som er "rippa til harddisken" over, så brenner du. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Mulig du må komprimere filmen, til det formålet kan du gjøre ting enkelt eller tidkrevende. Skal du gjøre det enkelt er dvdshrink helt greit. En annen løsning er å kjøpe en DL plate. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Sjekk ut Programvare-delen av forumet. Under codecs og programvare finnes dette svart på gjentatte ganger. Denne tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg