tjkhulen Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Problemet er at når jeg skal spille av en stream på TVen blir alt svart.. Ser WMP interface men ikke selve filmen.. kan dette skyldes at jeg må bruke en lisens for å få inn streamen, og at dette er en SLAKS kompibeskyttelse.. Endret 4. februar 2005 av tjkhulen Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Faktisk er det noe kopibeskyttelse microsoft har lagt inn, for å hindre å vise film to steder. Last ned VLCplayer, og prøv med den..... Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) På min pc så må jeg gjøre det slik (med radeon 9600): Høyreklikke på desktopen > properties > settings > advanced > displays, også endrer du der om du vil se på pcen eller på tven. EDIT: Dette gjelder ikke kun WMP, men feks introer på spill og slikt. Jeg skal prøve med en annen media player nå EDIT2: Det var det acon viste der som jeg prøvde å få frem Endret 5. februar 2005 av sablabra Lenke til kommentar
acon Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Du må velge tven som hovedskjerm, på en måte... Litt vrient å forklare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå