BlueDude Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Jeg skal kjøpe nytt PCI-E kort , men vet ikke hvilket jeg skal velge av XFX GeForce 6800GT eller PowerColor Radeon X800XT. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) et x850xt pe koster under 4000kr, ville valgt det uten å blunke uhm.. fillern edit: linky (er derimot ikke på lager enda.... verdt å vente på derimot spør du meg...) Endret 4. februar 2005 av ADT Lenke til kommentar
BlueDude Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Det blir nok et x850xt, men skal ikke bestille før i mars så tar i mot anbefalinger fram til da. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Det blir nok et x850xt, men skal ikke bestille før i mars så tar i mot anbefalinger fram til da. x850xt pe er billigere enn x850xt... koster 3850,- på komplett, de får heller ikke inn kortene før mars, så du kan jo bare forhåndsbestille, og slette orderen om du ombestemmer deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå