Furiouz Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Tenkte å kjøpe meg dette kortet. Leste på komplett at det trengte 350watt med strøm? Jeg har ihvertfall bare 250watt, hvordan vil dette gå? Hørte også at det bråker en del, noen med erfaring om dette? Så strlmkontakt, kasnje teit spm men har alle hk støtte for slik strømkontakt? finner liksom ikke ut vor jeg skal feste det? hehe.. er litt noob Lenke til kommentar
CrazyD Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 vel...nyere kort krever mer strøm, så en anbefalt strømforsyning (PSU) er nok ikke dumt, men såfremt du ikke kjører en haug med annen strømkrevende hardware som harddisker, CD/DVD-rom o.l kan det nok gå greit med mindre watt. Så vidt jeg vet plugger du rett fra PSU (muligens med en medfølgende adapterplugg), det har ikke noe med HK å gjøre... Lenke til kommentar
Furiouz Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 så grafikkortet vil virke med min 250w psu altså? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Ja, men du vil muligens få et utrolig ustabilt system og konstante blåskjermer (det har jeg fått siden jeg oppgraderte skjermkortet). Så ikke vær gjerrig og kjøp en dyr kvalitets-PSU , så risikerer du ikke å grille dine andre datakomponenter. Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg har 280W, koblet til mitt 6600GT AGP kort med 2 hd, 1 dvd, floppy, tvkort ++. Jeg har også klokket kortet. Jeg er derfor ikke så sikker på at dette blir noe problem. (vifta på MSI bråker lite i motsetning til XFX) Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Kortet krever nok ikke 350W strøm alene, men det er kravet for at maskina skal kjøre med det skjermkortet. Da jeg oppgraderte skjermkort sist merka jeg at disker begynte å dø mens jeg kjørte maskina og andre skumle feil, så du bør kjøpe ny strømforskyning hvis du merker noen rare problemer. Lenke til kommentar
jonni_70 Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hei jeg har en 400w strøm forsyning vil det gå fint med et 6600gt kort? Lenke til kommentar
poffer Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Skulle nok tro d ja siden 6600 gt funker på min maskin. Har psu på 300w. Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 250 W blir for lite over tid, husk at dette kortet alene drar ca. 200 W ved belastning..... Hvis du har da har 2 harddisker, nyere type CPU og 2 rambrikker, er du langt over 250 W. Sånn er det.... Kjøp ny PSU, men styr unna Q-tec en gang for alle..... Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg mista 250 gigg med viktige og mindre viktige filer i jula pga dårlig strømforsyning, så gjør deg selv en tjeneste, ikke vær gjerrig! Lenke til kommentar
Furiouz Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 har 14a ved +12v og 25a ved +5v. HAr 2 ram brikker, ellers bare cd rom, dvd brenner, floppy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå