hamsterbom Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Men blir det nytt nå så er det helt sikkert at det blir nForce 4 hk jeg går for, kunne også vært morro å prøve 2 stk 6800 ultra Ja det kunne være morro med to stk. Geforce 6800Ultra. *forestille meg selv jobbe ræ** av meg for å få råd* Det diskuteres også på xtremesystems om DFI nF4 kortene er "tunet" til bh-5 og tccd ram. Maze4 er det den som har coldplate? Trenger en cpu blokk med coldplate og jeg lurte også hvordan man får de øverste lagene med neoprem rundt cpu blokken til å sitte ordentlig, siden ingen ting legger press på neopremen? Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Tok en liten test med MSI Diamond nF4 SLI Uten noe videre gikk det lett opp på 280fsb 1:1 med Crusial 4400 ram. Dette med Zalman 7000Cu kjøler. Dette på en 3000+ cpu Det ville ikkje noe høyere men hadde ikkje muligheit (tid) til å redusere multien. Var opp på 290 men da fjuska windows litt. Det å vente til Rev 2 kommer av korta er nok ikkje det dummeste, men en kan ikkje vente evig heller Lykke til!! Mvh Meanbean Lenke til kommentar
skyline Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Venter på DFI LP NF4 SLI DR, og ett stk 6800 GT kort, skal bli morro å se hvor langt mine 3700EB brikker går her. 4.0vdimm bør jo gi rom for overklokking. Noen som har vært borti vannavkjølte rambrikker? Må eventuelt lage en kobber blokk selv, som skal ta bort varmen fra brikkene. De blir glo varme allerede ved 3,4 vdimm (som jeg kjører på mitt gammle DFI LP NF2 UTLRA REV.b) Tror nok DFI korta er det beste valget om man har lyst til å overklokke. Gleder meg til den 8.02 ja!!!! JULAFTEN! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå